Star Wars: The Old Republic, laggproblem!

Medlem
Star Wars: The Old Republic, laggproblem!

Tjenare!

Började lira SW:TOR igår och måste säga att jag verkligen får ut en hel del spelglädje utav det, dock så hade jag redan från start problem som jag i början inte tänkte så mycket på men ju längre in i spelet jag kom desto mer irriterande blev problemet. Det är så att cirkus var tjugonde sekund så stannar spelet upp i 1-2 sekunder, detta skapar stora problem i likväl PVEn som PVPn. Det som är så konstigt är att det inte är baserat på mina grafik-inställningar, kör jag på högsta grafik flyter spelet på bra förutom att jag får dessa stop under spelandet, och det är exakt samma sak om jag kör på lägsta grafik-inställningarna, ingen som helst skillnad i just detta problem. Jag har inte heller dålig Ms på något sätt utan har fyra staplar vilket visar in-game att jag har en bra och tillräckligt hög connection. Någon som har haft liknande problem och hittat en lösning? Eller någon som kanske har något förslag vad det kan bero på?

Tack på förhand! //Lunkebunke

Medlem

Provat uppdatera grafik drivrutinerna till ditt kort, jag hade samma problem innan jag uppdaterade mina drivrutiner fast då sitter jag på ett gammalt grafik kort ochså(gts250). Värt att prova!

Medlem

Installerade nya drivrutiner, dock så märkte jag ingen förbättring =/ Några andra förslag?

Medlem

Spela på en mindre populerad server? stäng av vsync?

Är det enda jag kan komma på.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

vsync hjälper mig inte, har inte testat nån annan server, men polarna på samma server har inte samma problem så.......

1
Skriv svar