Star Wars: The Old Republic MMO

Inaktiv

håller med mr.bear på den poängen...
handlar ju bara om att spelet är populärt och de itne vill lägga ut multum med cash på servrar... samma sak som under skattjakten här på FZ; servern krashade ju ^^

Medlem

sluta nu.. skulle det vara överbelastning att den konstant hoppar tillbaks till förstasidan i anmälningen?


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem

2 frågor

1.När startar egentligen betan, och om den startat, någon som kommit in?
2.Får man något sorts svar till sin email när man anmält sig till betan. Då jag försökte anmäla mig förut och tror faktiskt jag lyckades, dock fick jag aldrig något svar på att jag har anmält mig till mitt email konto, därav börjar jag tro att det kanske blev nåt fel.. jag sökte ju in då hela ansökningssidan var överbelastad

jag orkar inte ta reda på dessa uppgifter själv som ni kanske märkt

Medlem
Skrivet av Fenix:

sluta nu.. skulle det vara överbelastning att den konstant hoppar tillbaks till förstasidan i anmälningen?

För det första ersatte de sidan med en text som klargjorde att det var just överbelastning som ställde till det. Du får tro vad du vill, men jag själv har svårt att tro att BioWare skulle ljuga om något så obetydligt. Kan även nämna att jag lyckades registrera mig för betan utan problem redan vid första försöket.

För det andra så är det ju inte direkt så att de som sitter och utvecklar spelet även agerar webmaster, det är två helt skilda tjänster. Eller, ja... Det brukar åtminstone vara det på så pass stora företag som BioWare. Så att säga att hemsidans skick skulle avspegla spelets slutprodukt är fortfarande bara löjligt.

EDIT: Kan även nämna att den SKA hoppa tillbaka till anmälningssidan, men du ska mötas av en text som bekräftar att du är uppskriven för betan.

Skrivet av BioWare:

Congratulations, you have completed the sign up process to test Star Wars: The Old Republic. Click below if you wish to update your information.

Och Portion... Betan har inte startat ännu, vi kommer nog meddelades när ett datum är bestämt. För att se att du har registrerat dig korrekt kan du logga in på ditt konto på hemsidan och sedan kolla http://www.swtor.com/tester . Du ska mötas av texten som jag citerade här ovanför.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem
Skrivet av megaflus:

vet inte de andra klasserna men just nu lutar det mot att vara en trooper. bara man inte blir någon super soldat, vill vara en i mängden typ

Du är en supersoldat. Var du bara en i mängden så skulle ditt huvud flyga av direkt.

Själv ska jag ju börja som Bounty Hunter, förstås...


signatur

Continue walking in the prosperity of darkness, rising to your promised stage.
The world keeps turning, fully unaware of this chosen, pure successor!

Medlem

Var det idag som FZ skulle komma med någon slags information angående Old Republic ?

Vym
Medlem

Vi har fått reda på en hel del under E3, här är en länk som summerar det hela: http://www.tor-aid.com/20100620235/SWTOR-In-Game/e3-round-up-...

Ser mycket fram emot spelet och kommer att spela som antingen Sith Inquisitor eller Jedi Consular!

Medlem

Spelet ska ju funka på nästan vilken dator som helst bara man har bra internet uppkoppling


signatur

Mjaopuff! ^.^

Medlem

Sith Warrior Juggernaught för min del.

12
Skriv svar