Starcitizen/Squadron 42 godis

Medlem

signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

Testpilot

Det viktiga här är ju att de har 72timmars försäljning av Catepillar

Man blir ju lite sugen men 250 el 225$ är mycket pengar.

Medlem

En av våra medlemmar plockade 8, så säg till om det är någon som missat att handla och önskar göra så nu i efterhand.

Testpilot

Herrejösses 8 st

Ingen som vet här om det finns nån video publikt från den där snubben de visade i senaste Wingmans Hangar som hade alla skepp och lite till i sin hangar?

Medlem

Vet att morgenroete i imperium har visat på twitch, sök på honom eller gallitin, bland annat 21 Constellations etc..

Medlem

signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

Medlem

1 timma livestream imorgon klockan 1:30 på morgonen, startar nog tidigare för att förhindra crash.


signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

Medlem

Fick mig precis en M50..

Kul leksak.. ^^

Medlem
Skrivet av rmpyro:

1 timma livestream imorgon klockan 1:30 på morgonen, startar nog tidigare för att förhindra crash.

Kostsamt där då?

Vart en Retaliator och en Gladiator för mig, var tvungen att ersätta de gamla som jag blivit av med. Inväntar nu 350r.

Medlem
Skrivet av Phireman:
Skrivet av rmpyro:

1 timma livestream imorgon klockan 1:30 på morgonen, startar nog tidigare för att förhindra crash.

Kostsamt där då?

Vart en Retaliator och en Gladiator för mig, var tvungen att ersätta de gamla som jag blivit av med. Inväntar nu 350r.

Nä, hade redan en retaliator sen innan. Kanske smälter min starfarer och skaffar mig en gladiator istället.


signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

Medlem

Sandi har sagt att både Hornet och Starfarer ska släppas nu i helgen förövrigt, inte 100% men att de BÖR komma ut alltså.

Medlem

Vad är det för stort skepp i bakgrunden i början på denna videon? https://robertsspaceindustries.com/contest/the-next-great-sta...


signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

Medlem

Antar att du menar när CR pratar? Isf är det en bengal carrier. Det är iofs inte i början men kan inte hitta något annat skepp?

Medlem

signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

Medlem
Skrivet av Phireman:

Antar att du menar när CR pratar? Isf är det en bengal carrier. Det är iofs inte i början men kan inte hitta något annat skepp?

Nä i början när Sandi pratar, fast det kan va byggnader med.


signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

Testpilot

O där smälte jag ner min Constellation och skaffade en Retaliator istället

Medlem

Dom har fått in 22 miljoner nu. Smälte min starfarer och skaffade mig en Gladiator istället, hade redan en Retaliator som jag köpte i förra livestreamern.


signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

Medlem

http://vimeo.com/77480949 Ny hornet trailer, och 3 nya hornets säljs.


signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

Medlem

Aldrig gillat den där trailern även om det alltid är fint med godis.. Men seriöst, en hornet ska väl spränga auroran, auroran ska väl inte spränga auroran? Haha..

Medlem

Precis..

Om den nu är så jävla tålig som det sägs, så är det la bara att göra en handbromssladd och släppa loss allt man har på den lilla flugskiten till skepp..?

Medlem
Medlem

Sugna på limited ships?

Idris-Ps will be going on sale for a limited time on the 26th. We will release the time schedule soon.
Idris-Ms and Vanduuls however are no longer available.
All other limited ships will be going on sale for one day before the 26th and we will also release that schedule - In which case I will close this ticket as we are closing out all waitlists this week.

Testpilot

Kan bli dyrt

Jag ska nog spara mina pengar nu till hårdvaran för att driva spelet , kärnkraftsdriven PC here we come!!

Medlem

https://robertsspaceindustries.com/comm-link/transmission/133...

Enda chansen för att få tag i den militära versionen av Bålgetingen, uppgraderingen kostar 20 usd. Dock kommer den inte va bättre än den vanliga versionen, det kommer va mer som en skin för hela flygplanet.


signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

Medlem

Enbart kosmetiskt köp därav blir det inget för mig, har inte heller lust att stödja veteranerna tbh, det kan USA göra helt själva.

Utöver det har jag ingen aning om varför CIG har fått för sig att kalla detta för en "uppgradering" när det klart och tydligt står att det inte är det

Medlem

Och nu ändrar de till att det inte bara är kosmetiskt, ibland undrar jag vilken idiot det är som sköter uttalanden hos CIG..

Medlem

Träffade några starcitizen fans på dreamhack. Vi hade det trevligt.


signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

Medlem
Skrivet av rmpyro:

Träffade några starcitizen fans på dreamhack. Vi hade det trevligt.

Jasså? Jo spelet börjar ju sprida sig lite nu.
http://www.youtube.com/watch?v=07A_gT126qE

Medlem

Nu hoppas jag bara att alphan kommer snart. Längtar!

Medlem

https://www.youtube.com/watch?v=OuS4wwPPeFc#t=1610
En video som visar Vanduul Scythe skeppet, om ni inte orkar kolla på wingman's hangar.


signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

Skriv svar