Medlem
sven co-op

Nu är jag tillbaka igen och stör folks liv men har en liten fundering. Ni alla vet nog vad sven co-op är som fanns till HL1. Vet någon ifall det kommer ett sven co-op 2 till hl 2? Vet att jag läste om att det ryktades, men var ju dock för flera härrans år sedan, men vet någon ifall det stämmer eller om någon vet om det redan finns och i såna fall vart kan man ladda ner det? googlar runt för att hitta om det står något men aldrig lyckats få fram vettig fakta utan bara en massa flummeri.

Skulle uppskatta fin hjälp, för det är ett lir jag riktigt gillar att bara mata kulor och flyga runt som en galning.

Medlem

För några år sen var deras officiella svar att utveckligen av SC2 skulle påbörjas när de var klara med Sven Co-op (vilket de i dagsläget fortfarande inte är). Kommer inte ihåg exakt hur det ligger till nu förtiden, men har för mig att de nyligen sagt att de inte längre är aktuellt med ett SC2 efter de är klara.

Medlem
Skrivet av jyggen:

För några år sen var deras officiella svar att utveckligen av SC2 skulle påbörjas när de var klara med Sven Co-op (vilket de i dagsläget fortfarande inte är). Kommer inte ihåg exakt hur det ligger till nu förtiden, men har för mig att de nyligen sagt att de inte längre är aktuellt med ett SC2 efter de är klara.

ah okej, dock när jag kikade in på deras sida så läste jag ett intressant inlägg av någon av skaparna som skrev så här

(Hi folks — there's a lot of exciting stuff going on — and I'm going to say nothing about it. Wahoo!

*cough* We're looking for a few talented individuals to join our ranks. We need people with one or more of the following skill-sets:

Character Design
Rigging
Animation
UV unwrapping
Texturing

Do you have what it takes? If so, please email jobs@svencoop.com with a few samples of your work. Thanks!)

Var skrivet 13 januari, och verkar kanske vara något som gäller kanske sven co-op 2 och håller tummarna för det.

Jag hoppas verkligen detta gäller det för jag minns hur roligt man hade i spelet med några polare, vill verkligen detta ska vara nya sven co-op.

Medlem
Medlem
Skrivet av SpiroTris:

gillade aldrig den modden, sven co-op är roligare

1
Skriv svar