Svensk DayZ Server

Medlem
Svensk DayZ Server

Lägger upp detta inlägg igen då jag har mer info nu.
En kompis till mig har startat en ny svensk DayZ server. Det är en Private Hive på Chernarus.
Kolla gärna in den och hjälp oss bli en stor svensk server. The more the merrier.
VI håller en bra stämning och har schyssta admins.

Extra fordon, Animerade helicrashsites, vanliga helicrash, 3D på, Crosshair på, Nameplates av, Restart var fjärde timma. Sidechat på.

Kanske kommer lite andra vapen m.m. senare.

[SWE] Lund | More Vehicles | Animated Heli Crash Sites! | (3DP:ON | CH:ON | NP:OFF) | DayZ All Day!
IP: 94.242.227.214:2302


signatur

Xboxlive: GeggaSWE
Origin: GeggaSWE

Skrivet av GeggaSWE:

Lägger upp detta inlägg igen då jag har mer info nu.
En kompis till mig har startat en ny svensk DayZ server. Det är en Private Hive på Chernarus.
Kolla gärna in den och hjälp oss bli en stor svensk server. The more the merrier.
VI håller en bra stämning och har schyssta admins.

Extra fordon, Animerade helicrashsites, vanliga helicrash, 3D på, Crosshair på, Nameplates av, Restart var fjärde timma. Sidechat på.

Kanske kommer lite andra vapen m.m. senare.

[SWE] Lund | More Vehicles | Animated Heli Crash Sites! | (3DP:ON | CH:ON | NP:OFF) | DayZ All Day!
IP: 94.242.227.214:2302

Hur funkar det där?

Jag har Arma II, ska jag ladda ned DayZ och sedan är det bara att köra på?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

signatur

Xboxlive: GeggaSWE
Origin: GeggaSWE

Medlem

För att få igång servern så har vi bestämt oss för att ställa minst ett fordon i någon av städerna nere på sydkusten med random loot. vi kommer ställa fordonen 1-3 gånger i veckan och den som hittar dom först kommer att få dom.. vi kommer att säga till när vi ställer fram dom och efter de är de bara att leta!

IP: 94.242.227.214:2302

Vi ses!

Medlem

Jadu, lycka till med servern säger jag bara. Verkar som ni har strypt vapen spawns? har hittat 1 militär vapen på 3 dagar.
Sen får man inte skjuta admin tydligen, för då får man instant kick från servern.

Annars verkar den fungera ok, för den som inte bryr sig om ovanstående.

Medlem

Hejsan! vi har nu pratat om händelsen med att två stycker personer har blivit bannade från servern. vi ber hemskt mkt om ursäkt för detta men det är för att vi vill hålla fritt från hackers och två av adminsen misstänkte personerna för att vara hackers men dom är nu unbannade. så vi ber väldigt mkt om ursäkt för detta och hoppas personerna ifråga vill fortsätta på servern.

sen ang.n ford militär loot så är de faktiskt mer än standard, äveon.. och man får absolut döda admin

Medlem

svara mig på en sak.. vad gjorde jag som fick er att tro att jag fuska???

det enda jag gjorde va att ifråga sätta varför ni bannar folk för att dom hittar eran camp och dödar en av er..

jag tackar för inbjudan att komma tillbaka till servern men admin abuse ger jag inte 50öre för så jag tackar men nej tack.. ni kan sitta där och lira ensamma..

Medlem
Skrivet av xzile:

svara mig på en sak.. vad gjorde jag som fick er att tro att jag fuska???

det enda jag gjorde va att ifråga sätta varför ni bannar folk för att dom hittar eran camp och dödar en av er..

jag tackar för inbjudan att komma tillbaka till servern men admin abuse ger jag inte 50öre för så jag tackar men nej tack.. ni kan sitta där och lira ensamma..

den första som bannades misstänktes för att vara en hacker och sen rageade den andra, som jag antar var du? enligt adminen som var inne just då och då bannade han dig med. men vi har pratat om saken och vi står för våra misstag och ah vi kan inte mer om be om ursäkt och unbanna. sen om du ni inte vill lira på servern mer förstår vi. hoppas ni god tar ursäkten. de är bara de att vi vet att väldigt många hackar på DayZ så vi blir kanske lite för hårda och vi lär oss av de. men som sagt, vi ber om ursäkt och hoppas ni god tar de. Ha d bra.

Medlem

vill börja med att säga att jag god tar inga av era försök till att förklara vad som skett.. bara bullshit i mina öron.. jag har själv drivit en server och jag vet att ni har tillgång till server files (skulle vart skit lätt och kolla om han hacka) och jag vet att ni kan se i realtid vart vi är.. så att ni logga in just när vi närma oss erat camp är nog ingen slump..

fortfarande har ni inte nämt nått vad vi gjorde som ni skulle kunna misstänka för fusk..

ge mig bara en sak som skulle vi gjorde som kan misstänkas för fusk!

Medlem

och att ni sitter och kollar på kartor vart alla befinner, och i samma stund anklagar ni andra för fusk.. så om vi som inte gjort nått är fuskare.. vad kallar du det ni gör då? .. några frågor jag skulle villa ha svar på.
men jag räknar inte med att du ska svara

Medlem

INte för att detta har något med mig att göra......
Men lär er stava. Snälla. Mina ögon bränner av smärta !

Skrivet av schmuttah:

INte för att detta har något med mig att göra......
Men lär er stava. Snälla. Mina ögon bränner av smärta !

*inte


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av schmuttah:

INte för att detta har något med mig att göra......
Men lär er stava. Snälla. Mina ögon bränner av smärta !

*inte

FYI godtycklig stavas GODTYCKLIG och inte god tycklig !
Vad är en tycklig ? Du tycker ju att den är god.

Medlem

Installerade steam-versionen idag, det är väl ingen skillnad mellan den och om man kör med six? Ska testa att connecta ikväll:)

1
Skriv svar