SW: The Old Republic, vilken sida? Klass?

Medlem
SW: The Old Republic, vilken sida? Klass?

Vilken sida kommer kommer ni lira som? Och vilken klass?
Motivera också gärna varför


signatur

Through victory, my chains are broken - The Force shall free me.
Sith Lord of Defqon http://defqon-eu.guildlaunch.com/

Medlem

Själv kommer jag nog lira som:
Bounty Hunter: Ranged dps, varierande vapen, en massa små fula knep, och har förhoppningar om att de kommer ha ett hunter system som i SWG där du även kan jaga spelare som har ett pris på sitt huvud.


signatur

Through victory, my chains are broken - The Force shall free me.
Sith Lord of Defqon http://defqon-eu.guildlaunch.com/

Sith Inquisitor. Jag övertalar dig, sen förråder jag dig på ett löfte om en Dumle-kola.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Vym
Medlem

Jag kommer spela med mina guildkamrater(http://swetor.tk) på Sith Empire sidan i första hand. Förmodligen som Imperial Agent som första karaktär, gillar att vara sneaky och ta kål på mina fiender utan att de märker mig.

Sen får vi se vad som kommer efter det, förmodligen en Sith Inquisitor.

Jedi,aiiit, för att de är så vackra...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

definitivt dark side!

någon som vet hur långt bort en testning ligger? hade ju varit skitkul att prova på o testa...

edit: läste att testning hade kommit igång. Ingen som blivit utvald?

Vym
Medlem
Skrivet av mrmanman:

definitivt dark side!

någon som vet hur långt bort en testning ligger? hade ju varit skitkul att prova på o testa...

edit: läste att testning hade kommit igång. Ingen som blivit utvald?

Ingen i mitt guild har blivit utvald. Tror att testningen endast kommit igång i USA än så länge.

Medlem

The Dark side!

Bounty Hunter! Ha en massa prylar bara! aeg

Medlem

Sith Inquisitor eller Bounty Hunter.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

Såvitt vad jag vet vad gäller Beta testning så är det endast speciellt utvalda som har fått komma med än så länge, men en mer "öppen" beta bör ju komma snart då ryktet om en release och vad även Bioware har antytt till är ju våren / tidig sommar 2011.
Vi får hoppas på det bästa

Verkar vara många som ska lira "Dark side" ingen som har funderat på light side? Trooper verkar ju också ganska mäktig hehe


signatur

Through victory, my chains are broken - The Force shall free me.
Sith Lord of Defqon http://defqon-eu.guildlaunch.com/

Medlem

Sith Warrior - Juggernaught.

Förhoppningsvis kan man göra någorlunda DPS med Juggernaught i pvp.

Dark side pga guildet.

Medlem

en i varje , så får man se vad man kör primärt sen

class vet ej ska testa alla


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Kommer börja köra som en Smuggler. Om det visar sig att det inte passar mig så kommer jag att pröva Trooper.

Och att få ha en Wookie som associate är ju aldrig fel.

Medlem

Kommer förmodligen spela sith för guilden, sen blir klassen nog bounty hunter

Medlem

Lightside ftw, klas har jag ingen aning, blir väl att testa alla men kommer starta med Consular eller Trooper

Medlem

Någon slags Jedi ifall jag provar.

Medlem

Är det någon som tänkt på h ur jävla oinbjudande Imperiet verkar vara att spela som? Jag kan tycka att "onda" sidor är lite roliga att spela ibland för dom är lite rebeller och "chaos" istället för "order". Men i Star Wars är dom ju inte det heller, Där är dom ju "order" och förtryckarfascister plus onda. Känns ju helt ointressant att vilja spela som. Skall man vara ond vill man ju ha lite "viva la revolution" och ner med "the man" och skit.

Ysch.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Dock är detta sådär 3500 år före darth vaders tid vilket innebär att politiken är helt annorlunda, här är det det Galactic Republic (goda) som i det generella styr. The Sith Empire ligger i underläge och försöker slå tillbaka. Så i detta fallet är de onda snarare rebellerna dock de är onda.

Medlem
Skrivet av Preed:

Är det någon som tänkt på h ur jävla oinbjudande Imperiet verkar vara att spela som? Jag kan tycka att "onda" sidor är lite roliga att spela ibland för dom är lite rebeller och "chaos" istället för "order". Men i Star Wars är dom ju inte det heller, Där är dom ju "order" och förtryckarfascister plus onda. Känns ju helt ointressant att vilja spela som. Skall man vara ond vill man ju ha lite "viva la revolution" och ner med "the man" och skit.

Ysch.

Tycker tvärtom.

Tråkigt att vara någon rebelnisse a lá Rambo.

Är hellre kejsaren!


signatur

Have a good time!

1
Skriv svar