FZ.se
Bli medlem på FZ:s forum!
Här i FZs forum ansvarar medlemmarna själva för vad de skriver. Här gäller inte det utgivaransvar som finns på FZ.se. Läs våra regler.
73mpl4R
Titel Kändis
Registrerad 2007-06-12
Inlägg 7 844

Välkommen till le grand tråd om Funcoms nya MMO The Secret World.

Spelet består av tre faktioner; Templars, Dragon och Illuminati som har varsin huvudbas, även om själva centrumet för sociala evenemang är i London. Vidare så är spelet klass- och levellöst. Du väljer själv hur din karaktär ska utvecklas genom att lägga poäng på olika förmågor. Det kanske mest unika med spelet är dess skräcktema som genomsyrar miljön och stämningen, till spelarnas förtret eller lycka.

Denna helg (v. 25) är vi betatestare inne i Kingsmouth och röjer bland zombies och allehanda monster, upptäcker PvP och lite endgame.

Vad tycker ni hittils?

Release: 3 Juli.

Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild

^^ Första inlägget ^^
Fleshcutter
Titel Stammis
Registrerad 2007-03-18
Inlägg 464

Hade inte ens planerat att spela detta spelet men jag blev positivt överraskad och jag tycker det bara blir bättre och bättre desto längre man kommer.

Grymt bra spel och det är helt klart en frisk fläkt i det annars så lika MMO-träsket nu för tiden.

v1ctory
Titel Proffs
Registrerad 2007-12-21
Inlägg 2 369

Fleshcutter skrev:
Hade inte ens planerat att spela detta spelet men jag blev positivt överraskad och jag tycker det bara blir bättre och bättre desto längre man kommer.

Grymt bra spel och det är helt klart en frisk fläkt i det annars så lika MMO-träsket nu för tiden.

Håller med dig till fullo, köpte det mest som underhållning fram till GW2 men lär utan tvekan fortsätta på halvtid om det finns content kvar i slutet av augusti. :)

73mpl4R
Titel Kändis
Registrerad 2007-06-12
Inlägg 7 844

Trailer!

arachnid
Titel Intresserad
Registrerad 2011-06-23
Inlägg 99

Står man ut med lite gamla konventioner på vissa saker (resurs-systemet t.ex) så är det väl värt en titt.

bara investigations gör det värt eventuella slentrianmässiga mmo-sjukdomar för mig.

Snake
Titel Veteran
Registrerad 2008-08-04
Inlägg 740

För egen del kan jag säga att det var länge sedan jag njöt av ett MMOG så här mycket. Miljöen och stämningen är helt underbar och de olika typerna av uppdrag mycket underhållande.

Värt varenda öre!

gundemannen
Titel Intresserad
Registrerad 2009-10-27
Inlägg 68

Om det finns någon som sitter med en buddykey tar jag den gärna. Var aldrig hemma under betatesten och funderar nu starkt på att skaffa det men vill testa lite innan.

claho
Titel Frågvis
Registrerad 2007-06-25
Inlägg 34

Sitter nån på en buddy key så tar jag mer än gärna emot den, tack på förhand!

Snake
Titel Veteran
Registrerad 2008-08-04
Inlägg 740

Tyvärr är våra buddy keys förbrukade, annars hade jag gärna gett er mina herrar.

krythorian
Titel Hemmavan
Registrerad 2012-02-21
Inlägg 203

har tänkt att jag ska skaffa det, vet dock inte om min nuvarande dator med en AMD athlon II X3 3.0 ghz CPU och GTS 450 pallar med trycket för spelet eller om jag får vänta tills jag har skaffat en ny dator... Suger att vara studerande och suger att vara utan sommarjobb... Någon som kanske vet utifall det kommer fungera, enligt canyourunit så fyller jag minimum krav men inte riktigt alla recommended :/

EDIT: En buddy key vore inte helt fel om någon råkar ha en.

73mpl4R
Titel Kändis
Registrerad 2007-06-12
Inlägg 7 844

krythorian skrev:
har tänkt att jag ska skaffa det, vet dock inte om min nuvarande dator med en AMD athlon II X3 3.0 ghz CPU och GTS 450 pallar med trycket för spelet eller om jag får vänta tills jag har skaffat en ny dator... Suger att vara studerande och suger att vara utan sommarjobb... Någon som kanske vet utifall det kommer fungera, enligt canyourunit så fyller jag minimum krav men inte riktigt alla recommended :/

Jag tror nog att du kan klara det på minumum i alla fall, men det är iof lite krävande. Kan kolla upp det närmre.

krythorian
Titel Hemmavan
Registrerad 2012-02-21
Inlägg 203

73mpl4R skrev:
krythorian skrev:

Jag tror nog att du kan klara det på minumum i alla fall, men det är iof lite krävande. Kan kolla upp det närmre.

Datorn pallade med SWTOR, där råkade jag bara ut för lag i "huvudstaden" och i pvp :P

Spiff
Titel Stammis
Registrerad 2006-05-14
Inlägg 435

Någon som har en extra buddykey?

Snake
Titel Veteran
Registrerad 2008-08-04
Inlägg 740

Spiff skrev:
Någon som har en extra buddykey?

Tyvärr inte.

Snake
Titel Veteran
Registrerad 2008-08-04
Inlägg 740

The Secret World har fått Free Trial.
http://www.thesecretworld.com/news/play_the_trial_now

Har du tröttnat på fantasy MMOGs? Då är TSW helt perfekt.

Online just nu

Du är inte inloggad. Logga in för att få tillgång till fler funktioner.

Forumet modereras av FZ Crew.
Har du synpunkter på modereringen, var vänlig kontakta oss.

Anmäl inlägg och trådar som bryter mot forumets regler.

Alla kan läsa det här forumet.
Inloggade användare kan skriva i det här forumet.

Just nu är 839 medlemmar online. 19 foruminlägg har postats idag.

FZ