FZ.se
Bli medlem på FZ:s forum!
Här i FZs forum ansvarar medlemmarna själva för vad de skriver. Här gäller inte det utgivaransvar som finns på FZ.se. Läs våra regler.
Dust_Bomb
Titel Frågvis
Registrerad 2006-05-03
Inlägg 45

Bild

Hittade ingen Tribes tråd förutom en jättegammal om custom servers, so here it goes!

Tribes Ascend, grymt F2P enbart online FPS-spel, väldigt snabbt,väldigt taktiskt och väldigt skillbaserat :)

Går att laddas ner här: https://account.hirezstudios.com/tribesascend/

Jag heter Dust0Bomb(en nolla i mitten) i spelet, bara adda mig på eran friends list så kör vi! =)

c18b787d388ae8f8bc2ca28b4d98ceef128.jpg

LordDaimos
Titel Proffs
Registrerad 2001-11-21
Inlägg 1 623

Går även att installera via Steam för dom som är lagda åt det hållet. Ruskigt kul spel för övrigt, har dock inte haft tid att spela det på några månader nu.

/ LordDaimos

Thunde
Titel Hemmavan
Registrerad 2010-12-23
Inlägg 186

Älskar det, men snipers är hemskt störande.

Dust_Bomb
Titel Frågvis
Registrerad 2006-05-03
Inlägg 45

Jo snipers kan vara störande, är de bra så tycker jag väl det är okej, typ försvarar basen o skjuter cappers.

Men när 4,5 pers på ditt lag är snipers o bara står i basen för att få kills o tom suger på det, då ere drygt ;P

Vad lirar du mest som själv da? Jag e oftast Soldier eller som nu på senaste tiden, Juggernaut.

Nu har ju även HiRez skippat matchmaking till förmån för server browser, funkar rätt ok :)

sin-gluten
Titel Frågvis
Registrerad 2010-05-12
Inlägg 20

Fruktansvärt kul! Alltid roligt med FPS-spel som skiljer sig från det "gamla vanliga", något mer realistiska BF- och COD-tänket.

Thunde
Titel Hemmavan
Registrerad 2010-12-23
Inlägg 186

Brukar vara Inf,doom,engi :), level 24 tror jag nu.

Online just nu

Du är inte inloggad. Logga in för att få tillgång till fler funktioner.

Forumet modereras av FZ Crew.
Har du synpunkter på modereringen, var vänlig kontakta oss.

Anmäl inlägg och trådar som bryter mot forumets regler.

Alla kan läsa det här forumet.
Inloggade användare kan skriva i det här forumet.

Just nu är 89 medlemmar online. 3 foruminlägg har postats idag.

FZ