Medlem

Guild Wars 2!!!

Medlem

Jag får nog hålla med på dessa punkter har spelat wow sen det kom. Väldigt kul men sen när man blir lite äldre så går det helt enkelt inte om man inte vill sitta på a kassa.Det är så svårt att ha roligt i wow utan att gå efter gearen, det är som att gå in på en pub och du är tvungen att köpa 20 drinkar. Vad ska man spela ist ?

Jag har fan spelat allt aion,aoc,war,swg mortal online guild wars lotro finns fan inget får nog vänta till swtor

/kan finnas spår av felstavning jag vet

Medlem
Skrivet av ciazo:

Vad tror folket om http://www.finalfantasyxiv.com/ då? Det verkar intressant (både bra grafik och trevliga klasser). Någon som provat betan eller känne någon som har gjort det? Vad tror ni om spelet?

Väntar på att min klient ska uppdatera klart så man kan prova spelet, men det här är vad jag förutspår att jag kommer tycka.

Fin grafik, fina animationer, skittråkigt-långsamt stridssystem, jävligt mycket grind, urfånig design, dåligt optimerat för PC, skaffa Guild Wars 2 när det släpps istället.


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Medlem

Men gud, Guild wars 2 kommer väl inte på 6 månader? (Ingen vet ETA, men det är en gissning) Varför skriver du att han ska börja spela det nu när det är omöjligt? Läs OP:s text först tack, så slipper du förvirra folk.

Medlem
Skrivet av ciazo:

Men gud, Guild wars 2 kommer väl inte på 6 månader? (Ingen vet ETA, men det är en gissning) Varför skriver du att han ska börja spela det nu när det är omöjligt? Läs OP:s text först tack, så slipper du förvirra folk.

"när det släpps"


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

12
Skriv svar