va heter ni i ql?

va heter ni i ql?

jag heter antizoozijaal va heter ni?
tänker mest på gamla q2-spelare men alla som vill kan ju adda

förr hatade jag q3 men detta är helt ok som internet explorer plugin

gl o hf

Medlem

Vad tror du att jag heter Leon?

edit. Trodde jag hade reggat Wimp, men de hade jag visst inte. så qmiW då..


signatur

[MM] Moderna Misstag. R.I.P Antisocial (?)

Medlem
Medlem

ql kan vara en lam förkortning på kul. Men det kan även vara Quake Live som är Quake 3 typ som liras i webläsaren. quakelive.com


signatur

[MM] Moderna Misstag. R.I.P Antisocial (?)

Medlem

Heter stcne, ja, stone var upptaget (suprise!). Vore skojj om de släppte RA3 tycker jag, då skulle en gammal subba lira mycke

det finns ju clan arena (ca) det är typ som ra3 antar jag, spelade aldrig ra3 mycket så vet inte skillnaden. men ca är helt ok förutom att man börjar med 200/100 så man måste sätta 4 rails för att döda nån, tycker 100/100 borde räcka

självklart var ju också antisocial taget

+btw

martyr, skapa ett quakelive konto så ska du få smaka balle

Medlem

ah, hittade det själv. Det som saknas är nog ra3 banorna och att ja, 100hp+200sköld är lite väl långdraget. 100 100 hade räckt men så ser banorna ut som de gör också så kanske därför.

Fick nån invite av dig, anti, men när jag klicka ja så fick jag "no invites recieved". sköka!

editering: något buggade ur, tog bort dig och skickade en invite igen, -sköka

deras databas-system verkar ganska buggigt, samma sak har hänt mig

en vacker dag kommer väl möjligheten att kunna lägga till custom maps så då kanske ra3-banorna dyker upp

som det är nu i ca, så är det bara 3-4 banor som körs för de flesta suger fett

Medlem

jo, har märkt det. Pinsamt dålig är man själv med haha

Medlem

Så, då har jag också provat, ganska ql eftersom man inte spelat på år och dar. Måste träna lite först innan nån får smaka balle då.

Medlem

Funderat på nån form av flagga att samlas kring, typ starta en social klan, kanske en irc kanal, någon som skulle vara intresserad av det?

Medlem
Skrivet av Stone:

Funderat på nån form av flagga att samlas kring, typ starta en social klan, kanske en irc kanal, någon som skulle vara intresserad av det?

Javisst. Fast för min del blir det inte aktivitet förens efter nyår, eftersom jag kommer dra till Sundsvall och umgås med familj och ovänner.


signatur

[MM] Moderna Misstag. R.I.P Antisocial (?)

Inaktiv

Jag heter BEN1 och är sen stolt DM17 1on1 nötare.

Medlem
zlo
Medlem

heter str1d men kommer inte ihåg min ql mail. måste få tag i nace igen

Medlem

Heter _Butcha_ eller [+3o]_Butcha_ me tagen inkluderad.

Spelar dock högst oregelbundet. Tidigare mest CA men har lessnat på RL spam och kör helst duel mot någon som e lika kass

Medlem

Fjesk heter jag.

Inaktiv

tAjmer *surprise!*

Medlem

Heter Snaggarn

1
Skriv svar