Vad tror ni kommer hända ?

Inaktiv
Medlem

Vi hade CTA idag. AAA attackerade KOS homespace med cirka 100 skepp och deklareade c3 som contested space. Tog ner några POSes till reinforced etc, och bröt därmed det avtal som tidigare funnits, där inga structures får attackeras. Om det skulle det hända skulle hela Southern coalition ge support.

Som väntat så meddelar Goons sig neutrala, det är tyst från RA och andra, tidigare vänner. Så med vissa undantag så är vi ensamma. Så det är ingen tvekan om att de har hyrt in folk för att jävlas med oss.

Vi scramblade 300+ skepp + cap fleet för att försvara Teneferis, och bankade skiten ur AAA i Teneferis, för att sedan vänta på vad som skulle hända.

Nu är det dock lugnt igen men Southern Coalition har börjat koka. Så, precis som väntat så sätter goons & co, kniven i ryggen.


signatur
Medlem

hmm.. undrar inte om södra coalitionen kommer upplösas och kalabalik kommer uppstå..


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Inaktiv
Medlem
Skrivet av dosman:

edit: Ganska korkat av KOS att attackera AAA med tanke på vilka AAA är och AAAs historia.

Varför skulle vi inte attackera AAA? Det är dem som tagit detta över bristningsgränsen, inte vi. Folk har av någon konstig anledning börjat tro att KOS inte har någon särskild militär kapacitet, bara för att vi inte vart ute på fronten mot BoB på ett tag.

Detta är fel, och det har AAA fått uppleva, vi har 4000 members, och med det kommer många som är villiga att försvara sin allians.


signatur
Inaktiv
Medlem
Skrivet av dosman:

AAA har 3 titans. Jag hoppas ni har ordentliga tanks.

Vi är väl medvetna om att de har 3 titans, men vi har väl självklart inga? 8)


signatur
Medlem

AAA 3titaner?. Hur många har KOS då? och goons ?. bara gud vet hur många titaner södra coaliationen har.. jag skan sätta en tia på att dom har fle än bob tillsammans.. mkt mer.


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Inaktiv

AAA har väl alltid gjort som de velat utan att bry sig om andra (än RA), de har iofs ett gott samarbete med IAC eftersom de bor ihop men annars gör de som de vill.
Jag vet att KIA hade något kontrakt mot FIX i somras men jag tror de sköt mer AAA än FIX för att AAA tyckte de var för roliga att kriga med för att sätta dem temp-blå under kontraktet.

Det har alltid gnälts på KOS hos vissa i koalitionen, vet inte riktigt varför. Det var väl KOS som drog igång offensiven som tillslut dödade RISE. De måste ha varit en komfortabel buffert för både IAC och AAA under RISE-tiden.

AAA kanske har avskrivit FIX nu och letar efter någon annan att invadera/skjuta på, för GBC verkar inte vara nog för dem

Goonsen har väl alltid varit arroganta, eller iaf goons-iga

Det blir intressant at se vad som kommer att ske med PB. Nu är det a three way brawl. SuperFriends, GBC och The Coalition, alla skjuter på alla. Sedan finns det ytterligare några grupper som flyger omkring där, Exeede, MASS, Deus Ex, vet inte riktigt om det hör hemma i GBC eller coalition, men deras stealthbomber-gäng far omkring i PB titt som tätt iaf.

Inaktiv

Holly double post Batman!

Bah, kan väl göra nytta av dubbelposten då.

Skrivet av Fanster:

AAA 3titaner?. Hur många har KOS då? och goons ?. bara gud vet hur många titaner södra coaliationen har.. jag skan sätta en tia på att dom har fle än bob tillsammans.. mkt mer.

BoB sägs ha fem, så att koalitionen har fler är väl inte så svårt att gissa sig till.
RA har nog minst 3, skulle inte förvåna mig om de helt plötsligt slänger ut 5 eller 7 på något slagfält

Medlem
Skrivet av alfaDude:

Holly double post Batman!

Bah, kan väl göra nytta av dubbelposten då.

Skrivet av Fanster:

AAA 3titaner?. Hur många har KOS då? och goons ?. bara gud vet hur många titaner södra coaliationen har.. jag skan sätta en tia på att dom har fle än bob tillsammans.. mkt mer.

BoB sägs ha fem, så att koalitionen har fler är väl inte så svårt att gissa sig till.
RA har nog minst 3, skulle inte förvåna mig om de helt plötsligt slänger ut 5 eller 7 på något slagfält

skulle inte förvåna mig heller.. Men som sagt. RA kanske har många fler. BoB kanske har fler än 5. Dom har väll säkert nån "extra" titaner som bara står och dammar.. När man tänker på det är det ganska läskigt att en allians kan slänga ihop en firepower som man själv bara drömmer om. Tänk asså, man sitter och skjuter ner posar i reinforced. Helt plötsligt går ett cyno upp och 10titaner hoppar in. Fy fan vad rädd jag hade blivigt. hehe


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem

/me vet hur många bob har som används vid stora operationer

Medlem

RA har 5 titans just nu, med minst 2 some håller på att byggas

KOS är ju helt kassa, fyllt till 90% med isk farmare från china.
Gillar att döda er dock.

Medlem

signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem

haha shrike tog sig ur!
Och fyllde 3 sidor på deras killboard med killmails.

Tinfoil läge nu!

Medlem
Skrivet av NookiE-afk:

haha shrike tog sig ur!
Och fyllde 3 sidor på deras killboard med killmails.

Tinfoil läge nu!

Shrike tog sig aldrig ur... 49- krashade och han klarade sig pga det.

Inaktiv
Medlem

jag vet att noden krashade och att det va det som gjorde att han klarade sig. Det jag mena med att han tog sig ur va att han kom ur blobben som försökte döda honom

Medlem

Jaha hur går det tycker ni? Nu har ju BOB blivit av med QY6 också! Det värsta med alla dessa ops är att jag knappt har tid att ratta, det har blivit 3 GTC istället

Medlem

Går väl fortfarande okej för bob i alla fall.. De flesta trodde att de skulle rulla över döda rätt så fort.. Vilket dom inte har gjort.

Medlem

BoB har ju minskat betydligt i storlek iaf, vet dock inte riktigt hur det står till i striderna dock.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Striderna vet jag själv inte hur dom är.. då jag inte deltagit i dom.. Men det lustiga är att båda sidor väljer strider dom vet att dom kan vinna..
Lite så för alla antar jag.. Men det är roligt när dom har runt 10000 spelare emot sig

Inaktiv

så ser dem ut, hade en lite runda i FIX med min stabber. Känns bra att man som ny spelare fått panga på GS och coalition pets

Medlem

Visst är dom vackra

Älska Avatars Sad face som den har

Ser så förbannat roligt ut.

Medlem
Skrivet av odd:

http://i251.photobucket.com/albums/gg302/matar/200712150356.j...

så ser dem ut, hade en lite runda i FIX med min stabber. Känns bra att man som ny spelare fått panga på GS och coalition pets

Måste ha laggat något så otroligt?

Hur går det för BoB nu egentligen? Är det några som tar sig in i deras system?

Inaktiv

hm ja vällan inte så förtjust i alliancer pga de skjuter ner folk å mestandeles totalt världsfrånvarande å i de närmaste lite självgoda.

Fast döda en alliance är för mej dålig business då ja får in cash hela tiden då alliancerna krigar hela tiden.

" som irl men nu ingame" är de inte en efterfrågan på vapen skapar man en efterfrågan "wink"

Fast pga Bob/ccp hade en incident tycker ja BoB skulle må bäst av att återskapas i ett nytt namn pga all bad pub till å med utanför spelet.

BR P.Graan..

12
Skriv svar