*Vänligen lås tråden*

Medlem
Skrivet av v1ctory:

Omröstningen angående guildnamn har redigerats så jag uppskattar om ni röstar en gång till!

Tack!

http://www.fz.se/forum/thread.php?id=82288

Redan gjort;) FragZoneSWE låter bäst! Kort och koncist:P
Och så var det ju mitt namnförslag;)

Inaktiv

Nån som har en Open Beta key över så skickar den gärna till mig tack över PM. Jag letat på många sidor men hittar ingen. Är jag sent ute kanske? Jag äntligen fått igång spelet med en stor hjälp av supporten.

Medlem

Lite angåenda om betan

http://eu.aiononline.com/uk/news/letter-from-aion-producer-br...

Citat:

Open Beta starts 9 a.m. PDT (5 p.m. BST, 6 p.m. CEST) on Sunday, September 6th.

Vad det nu är svensk tid vet jag inte.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

CEST = Central European Summer Time.


signatur

"Valve är ett sånt där mys företag man vill ge sitt hus, bankkonto, och flickvän till..." - tubez

Medlem
Skrivet av Saben:

CEST = Central European Summer Time.

Ok, och Sverige ligger väll i central-Europas tidszon?:P Så klockan sex imån för oss då:) Ses in game Klanen;) Har vi skaffat en irc-kanal eller ventriloserver än så vi kan snacka med varandra?:P Kanske blir svårt att hitta varandra annars menar jag:P
Msn funkar ju i värsta fall XD

Medlem

så vem ska jag /w imorrn?

Jag har jour så min speltid kanske avbryts lite(samt jobbar 14-22 nästa vecka tom tors.. men ledig fre-sön )


signatur

Phrost helt enkelt.

Inaktiv

^ Håller faktist med. Och är det värt ett köp? 500 spänn är rätt mycket för ett MMORPG.

Medlem

Enligt mig är det värt det, underhållningsvärdet är definitivt tillräckligt högt för att motivera prislappen.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

OB ikväll Vilka ska spela?

Medlem

Jag ska nog ett tag. Måste göra mycket på Måndag >< ^^


signatur

Den som kan tala väl kan ljuga väl.

Medlem

Jag ska spela :D. /W till Snape ingame. (Om ingen annan har snott namnet..)


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Multiapa kommer jag spela som

Medlem

Brukar alltid ha Etag får se om finns annars tar jag något annat

just för dem som inte visste så kan man byta channel i spelet.. typ som byta zone.
Kommer inte ihåg men tror det fanns 10 channels.
Tror inte alla bli fulla men tips är att byta om det går vid start. Så man kan göra quest utan att stå i kö för kills etc ^^ Kan nog förklara mera ingame sen.


signatur

Den som kan tala väl kan ljuga väl.

Medlem
Skrivet av Jocke.A:

Brukar alltid ha Etag får se om finns annars tar jag något annat

just för dem som inte visste så kan man byta channel i spelet.. typ som byta zone.
Kommer inte ihåg men tror det fanns 10 channels.
Tror inte alla bli fulla men tips är att byta om det går vid start. Så man kan göra quest utan att stå i kö för kills etc ^^ Kan nog förklara mera ingame sen.

Ok, fattade inte riktigt det där XD
Spelar som Folmeron in game. Hoppas man ser någon av er ikväll
Var det klockan sex? Kommer inte riktigt på det klara med det där XD

V1c, har du förresten lagt till vår guild på aiononline.se?

Medlem

FZ: PiDuT
Ingame: Pajdut/Krossy
Klass: Antagligen Tank eller Healer


signatur

- PiDuT

Medlem
Skrivet av Call of tuty:
Skrivet av Jocke.A:

Brukar alltid ha Etag får se om finns annars tar jag något annat

just för dem som inte visste så kan man byta channel i spelet.. typ som byta zone.
Kommer inte ihåg men tror det fanns 10 channels.
Tror inte alla bli fulla men tips är att byta om det går vid start. Så man kan göra quest utan att stå i kö för kills etc ^^ Kan nog förklara mera ingame sen.

Ok, fattade inte riktigt det där XD
Spelar som Folmeron in game. Hoppas man ser någon av er ikväll
Var det klockan sex? Kommer inte riktigt på det klara med det där XD

V1c, har du förresten lagt till vår guild på aiononline.se?

Det han menar är om du spelar på nybörjar området så finns det olika kanaler du kan spela i. Varje kanal innehåller samma område med olika spelare. Om jag är i kanal 1 så när du loggar in så kanske du kommer in i kanal 2, vi är fortfarande på samma område men olika kanaler vilket innebär att vi inte kan se varandra förrens vi är i samma kanal.


signatur

- PiDuT

Medlem

Jag kommer vara med under open beta.
Har inte alls beslutat vad jag ska välja för klass dock, det får bestämmas i stridens hetta men det kan luta åt healer.

Ingame name: Gesus

Medlem

Kul med lite nytt folk! Välkomna till guilden.
Jag lägger till er på listan också.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Inaktiv

ah äntligen OB snart, kommer antaligen ha ingame nick "konda" om inte upptaget, lutar även åt healer klass, ses online om dryga timmen då

Medlem

Vi börjar närma oss 20 personer nu, grymt kul att så många visar intresse. Nu ska bara uppsatsen bli klar så ses vi ingame om drygt en timme.

Föresten, borde inte en mod. kunna klistra den här tråden? Vi närmar oss trots allt 10 sidor med 4000+ besök..


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Bara en dryg halvtimme kvar nu;) Hoppas att jag får igång allt och det funkar som det ska! Siktar på att nå ganska höga lvl redan ikväll;) Vill gärna hinna upp i lvl 25 innan betan är slut så att man kan testa PvP i The Abyss.

Medlem

Det skulle jag också vilja, men jag tycker mer om att skutta omkring och titta på allt än att levla..


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

FZ: Zalcore
Ingame: Zalcore/Zaline
Class: Antagligen Sorcerer / Assassin.

Grymt med en FZ guild btw.

Medlem

Hm, har betan startat än? jag får ingen kontakt med någon server. Startar den inte förnes senare?

Medlem

Den skulle starta nu vid 18:00 men skulle gissa på att NCsoft's servar blir ganska överbelastade med connection requests och dylikt vilket försenar uppstarten lite.

Bara att vänta och se.

Medlem

kommer upp Cannot connect to authorization server och sen avslutas spelet...
och deras sida funkar inte just nu =S ska kolla på deras beta forum


signatur

Den som kan tala väl kan ljuga väl.

Medlem

Enligt http://kindred.aion.tv/status/ så startade just Login Servern för NA upp så EU servern borde inte vara långt borta.

Medlem

Nice :D, uppdaterar 20mb......


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

http://aion.glyph.se/ tycker den gick lite snabbare ^^


signatur

Den som kan tala väl kan ljuga väl.

Medlem

Haha, det gjorde den ja. xD

Skriv svar