*Vänligen lås tråden*

Medlem

@Mos
Är du och showerguy bröder? Ni har ju samma profilbild och allt.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Vi har nu passerat 5000 visningar!

Hur går det för er i betan?


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Är lvl 12 nu med en assassin. Känns lite drygt att börja om en tredje gång vid release.. :S

Medlem

Känns ännu drygare att inte vara med alls, tro mig.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem
Skrivet av v1ctory:

Känns ännu drygare att inte vara med alls, tro mig.

Varför förbokar du inte spelet då? Eller om du nu har gjort det så går det ju hur bra som helst att använda sitt gamla beta account.

Medlem

Det gamla accountet lånade jag av snake, men det är borttaget. Jag får spelet med en pcgamer prenumeration. Trist att det skulle bli en "öppen" beta.. Men nu ska jag inte va' bitter, spelet släpps ju faktist snart iallafall.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Är lvl 11 med min sorcerer:P Men håller med, trist att behöva börja om IGEN sen när det släpps :/
V1c, jag ska vara borta nu i helgen, så om du vill kan du låna mitt acc fredag till söndag:) Spelar i och för sig som sorc, och det ska ju inte du sen, men om du är intresserad ändå kan du ju PM:a

Medlem

Har bytt till gladiator är lvl 11 just nu, ranger var inte så kul.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Ranger ska tydligen bli bra runt lvl 20-25+.. Men gladiator är också ett utmärkt val!

@Call of tuty
Vore kanon bra! Skulle du kunna skicka account info i PM? Tack så mycket!


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Hoppas du fixar key etc snart ^^ fåru testa Legion Leader
Kanske slösar 100 000k på att uppgradera till rank 2 snart, bara för att se vad man får ^^


signatur

Den som kan tala väl kan ljuga väl.

Medlem

Nu har jag en key, heter Snape och har kommit till lvl 5. Har en del i skolan så jag får fortsätta imorgon.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

k man kan inte add friend om du inte är online ^^


signatur

Den som kan tala väl kan ljuga väl.

Medlem

Ajdå, kommer online imorgon runt 14.30.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

du kan ändra min klass till healer, känns mer lockande att köra det

Medlem

Okej, ändrar Neatherblades också.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Tack och lov att dom lägger till tyska och franska servers, går inte ens att läsa chatten som det är nu.
Bara en massa tyska och franska...


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Ang klassval så verkar Fz gillet vara balancerad.

Funderade på assasin först, men den klasses e gear beroende perfekt twink klass dock, eller om man får guild support med craftad gear.

Chanter *auror* är för mycke theory crafting för mig (Evasion är Hard cappat vid 30% ex, varje 10 evasion över motståndaren accuracy ger 1%) Och andra stats som block och dylikt är lika krånglikt. Aionsource har en tråd med all info på sub delen Game mechanic eller nåt.

Ser fram emot den 20, Pre order ftw XD


signatur

FZ Aion guild letar efter folk som vill Flyga!
http://www.fz.se/forum/thread.php?id=80895

Medlem

Är online som "snape" nu, invite please!


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

LIST OF AION SERVERS AT LAUNCH
September 9, 2009 3:47 PM
Many of you have been curious to learn what the names of the Aion servers will be at launch. We've listed the server names below along with their dedicated language. The servers times are set to GMT+1, Central Europe's prime time will therefore be in sync with their internal clock (e.g. affecting fortresses). Daylight saving will apply at launch.

We will provide English, French and German servers but before the start of preselection (which begins September 18, 2009), we will also give our fans from other regions the chance to take part in an online community poll where you can indicate what server you'd pick unofficially if you want to play with your friends and neighbors. We hope to show instant results in the poll so that you can see which server provides you the best chance to meet them.

We are going to post a similar community poll for roleplayers. We have decided not to officially tag servers as roleplaying servers and enforce specific rules on them. However, we do believe that roleplayers are an essential part of our community, and we support their initiative to claim their own unofficial roleplaying server. Aion gives you the ability to create your own chat channel, and we are already seeing a lot of roleplaying groups out there who are defining their own rules and building up their own communities. Take your time to organize your group before the poll goes live, and then pick the server that would give you the best chance to find players with the same roleplaying interests.

We are looking forward to seeing you in Atreia on one of these servers at launch!

[ENG] Castor
[ENG] Gorgos
[ENG] Perento
[ENG] Spatalos
[ENG] Telemachus

[GER] Balder
[GER] Kromede
[GER] Thor
[GER] Votan

[FRA] Suthran
[FRA] Urtem
[FRA] Vidar


signatur

- PiDuT

Medlem

Jag tycker Thor!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Thor finns bara i OB ;).


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Måste säga att jag har intresset. Jag spelar inte open betan vid tillfället dock(spelat de andra "betorna"). Har i alla fall förhandsbokat samlarutgåvan.

Kommer spela som Sorcerer. InGame nickname väntar jag med att ge, då jag inte skapat en seriös karaktär ännu. (Min beta karaktär är en ful gubbe vid namnet Alf.)

Förresten! Open Betan, karaktärerna man skapar där, kommer de finnas kvar i hela versionen när spelet väl släppts? (Fast wipe:ats från t.ex items och level osv.)

Medlem
Skrivet av v1ctory:

Thor finns bara i OB ;).

Nja, tydligen en tysk server efter launch.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Neatherblade:
Skrivet av v1ctory:

Thor finns bara i OB ;).

Nja, tydligen en tysk server efter launch.

Det har du helt rätt i, missade det helt när jag tittade..!

@Luciphear

Tillagd i listan!


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Uppdaterade originalposten med länk till omröstningen angående serverval.

http://www.fz.se/forum/thread.php?id=83773&page=1&notify=1

(Vänligen rösta på Engelska servrar..)


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Open beta verkar ha varit positiv.
Spelet låg på femte plats innan open beta bland förhandsbokningar på discshop och nu ligger Aion etta.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Missade några dagar synd att man inte fick in alla i legion.
Ville testa Legion rank 2 men fick aldrig tid att invite10 members ^^
Får se sen på Live då.


signatur

Den som kan tala väl kan ljuga väl.

Medlem

Är det någon som vet hur man ordnar detta med "You cannot run any more client." problemet? Har kört fast...

Det framstår när man försöker välja server. Efter meddelandet stängs spelet av och Aion hemsidan poppar upp.

Skriv svar