*Vänligen lås tråden*

Medlem

OB var otroligt bra! Ser fram emot när spelet släpps, dock behövs det någon med headstart som kan skapa guilden innan jag kommer in.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem
Skrivet av v1ctory:

OB var otroligt bra! Ser fram emot när spelet släpps, dock behövs det någon med headstart som kan skapa guilden innan jag kommer in.

Jag har förhandsbokat CE, så borde få en headstart. Om det nu går som planerat.

Medlem

Tankar ner Betan nu... kommer kalla mig Genemos om någon känner för att hålla koll

Medlem
Skrivet av Genemos:

Tankar ner Betan nu... kommer kalla mig Genemos om någon känner för att hålla koll

Bara du har får spela betan så

Vilken server blir det?
Om du inte har en bestämd redan skulle det vara kul om du kom in på Thor!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv
Skrivet av mosoloa1:
Skrivet av Genemos:

Tankar ner Betan nu... kommer kalla mig Genemos om någon känner för att hålla koll

Bara du har får spela betan så

Vilken server blir det?
Om du inte har en bestämd redan skulle det vara kul om du kom in på Thor!

Neeej! Inte Thor! Den är full av tyskar som inte kan engelska. Why not take an english sever?

[ENG] Castor
[ENG] Gorgos
[ENG] Perento
[ENG] Spatalos
[ENG] Telemachus

Medlem

Lätt som fan man hänger på... har bokat de så

Medlem

Japp lätt. Bokat CE

Medlem

Välkomna! Vilken klass hade ni tänkt spela?


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Inaktiv

ojojoj.. jag blev helt såld på detta spel. Efter att ha kört WoW i 3 år får jag äntligen samma immersion som jag hade då jag började med det. Varken war, AoC eller eve har kunnat hålla mig fast längre än några dagar. Så äntligen kanske man kan lägga undan druiden.

Kommer att förhandsboka en digital kopia så jag kan vara säker på att hinna till headstarten. Kommer att lira som Asmodean Assassin under namnet Dandei, vilket jag redan gör på OB:n

Medlem

Hmm testat lite olika både under closed och open beta och vet inte riktigt vad jag vill vara än Sålänge man får spela detta underbara spel så är allt bra

Men Scout lutar det mot men får se när dagen kommer

Inaktiv

Så det blir Asmo? vilken server?

Medlem

99% säker på att det blir asmodian, servervalet ligger under omröstning.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Hoppas bara det blir en engelsk server. Känns inte precis lockande att spela på en tysk/fransk server(då de är som sagt, tyska och franska).

Medlem

En engelsk server leder rejält.. En tysk/fransk blir det nog inte..


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Funkar vent eller liknande med aion? Hört att xfire och annat gör att GG flippar. Glömt min förra wow guilds vent server just nu, eller var det teamspeak... hmm. Iaf är guildnamnet sneaky, rus.... vänta dom e inte russ *Headwhack* XD


signatur

FZ Aion guild letar efter folk som vill Flyga!
http://www.fz.se/forum/thread.php?id=80895

Medlem

Hej Legionmembers Hemma igen från helgens strapatser nu;) Kul att OB gick så bra hoppas alla vet vad de ska spela för klasser mm nu;)

Medlem
Skrivet av Call of tuty:

Hej Legionmembers Hemma igen från helgens strapatser nu;) Kul att OB gick så bra hoppas alla vet vad de ska spela för klasser mm nu;)

It's not over dude!

Självklart, blir en Scout; Ranger för mig!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Scouts är otroligt trevliga att springa runt med och slå på folk som pve:ar med, osynlighet är guds gåva till MMO genren.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem
Skrivet av v1ctory:

Scouts är otroligt trevliga att springa runt med och slå på folk som pve:ar med, osynlighet är guds gåva till MMO genren.

Själv gillar jag att pynta de lyckligt utvalda med brännmärken, eller varför inte med ett spjut av is?

Medlem

Jag gillar att stå i bakgrunden och hela. Inte lika exotiskt, men ack så nödvändigt.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem
Skrivet av Freemes:
Skrivet av mosoloa1:
Skrivet av Genemos:

Tankar ner Betan nu... kommer kalla mig Genemos om någon känner för att hålla koll

Bara du har får spela betan så

Vilken server blir det?
Om du inte har en bestämd redan skulle det vara kul om du kom in på Thor!

Neeej! Inte Thor! Den är full av tyskar som inte kan engelska. Why not take an english sever?

[ENG] Castor
[ENG] Gorgos
[ENG] Perento
[ENG] Spatalos
[ENG] Telemachus

Tänkte ta den servern som leder i omröstningen just nu. var Spatalos om jag minns rätt.

Medlem

Är du intresserad av att spela i vår guild?


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Tydligen så har svenska aion communityn valt servern Perento som hemvist. (5000 medlemmar)

Det kanske vore bra att skapa guilden där?

Medlem

Original posten fick en rejäl makeover. Serverval osv står där.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem
Skrivet av v1ctory:

Original posten fick en rejäl makeover. Serverval osv står där.

Bra makeover:) Kul att vi faktiskt blivit så många Tror att denna guilden faktiskt kommer bli riktigt stark, om nu alla som skrivit upp sig på listan faktiskt går med

Sorry förresten vad gällande att jag gav dig mitt account till open beta nu i helgen, ser att jag råkade ge dig fel lösenord :/ ursäkta

Medlem

Det är lugnt Min priest var riktigt trevlig att hoppa runt med. Lyckades få honom realativ lik Severus Snape.. Blir nog ännu bättre i release.

Jag tror att vi klarar av att växa rätt rejält när vi kommer in i spelet, med tanke på att det kommer bli över 5000 svenskar på servern borde det inte bli några problem.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Tycker absolut att vi ska lägga upp vår legion på Aiononline.se, så andra kan se oss också, inte bara fz-folk. Vi får se till att bli lite "kända", så här nu innan starten av spelet

Medlem
Skrivet av Call of tuty:

Tycker absolut att vi ska lägga upp vår legion på Aiononline.se, så andra kan se oss också, inte bara fz-folk. Vi får se till att bli lite "kända", så här nu innan starten av spelet

Tycker om tanken måste jag säga. Hoppas bara problemet med "You cannot run any more client." error-meddelandet är fixat vid release...

Medlem
Skrivet av Call of tuty:

Tycker absolut att vi ska lägga upp vår legion på Aiononline.se, så andra kan se oss också, inte bara fz-folk. Vi får se till att bli lite "kända", så här nu innan starten av spelet

Skulle du kunna ordna det? Vore schysst!


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Jag tar och joinar jag med om det går bra, hade tänkt köra som en Gladiator.
Namnet har jag inte klurat ut än, det blir å se den 18:e.

Skriv svar