*Vänligen lås tråden*

Medlem

Ugh, har 12h skift hela veckan, hinner knappt spela 3-4 timmar och så sitter man i 4h 30min kö..

Inaktiv

Japp det försvinner många pga detta köande.
Tyvärr kan jag bara lira på kvällar och helger men det blir väl bättre eftersom.

Medlem

Precis som WoW, de har en låg quota på personer som kan joina i början för att undvika att överflöda alla kanaler med folk så att det faktiskt går att göra quests. Allt eftersom folk levlar så öppnar de fler platerser som går att spela på. Kom in i morse iaf och fick upp en cleric till level 10.

Namnet är nu Liien och är en cleric.

5 timmars köer är sköna


signatur

- PiDuT

Inaktiv

Blev lvl 6 inatt med Anjinsan som är Cleric

Medlem

Problemet ligger antagligen i begränsningar i startområdena, när folk har kommit upp i lite högre lvlar släpps antagligen fler på servrarna.

Jag kommer att heta Bumbibjorn då snape redan var taget..


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Inaktiv
Skrivet av v1ctory:

Problemet ligger antagligen i begränsningar i startområdena, när folk har kommit upp i lite högre lvlar släpps antagligen fler på servrarna.

Jag kommer att heta Bumbibjorn då snape redan var taget..

Problemet ligger i att folk slänger upp Shops och går afk så de aldrig loggas ut.Därav blir det ingen plats kvar eftersom inga av dem loggar ut.

Finns många trådar om detta problem på Aion forumet.

Vi får fixa över Bumbibjorn namnet i helgen till dej

Medlem

Nej V1ctory! Bättre namn please Sen tycker jag fortfarande att vi ska skapa ett gille med enbart FragZone som namn och skippa SWE.


signatur

- PiDuT

Medlem

Kanon, du hade fixat det eller hur? Slängde upp en fz tråd där alla kan dela sina kö upplevelser.

@Webbdesignern, behöver du min server? Jag kan nog få hjälp med att sätta upp den ordentligt.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem
Skrivet av PiDuT:

Nej V1ctory! Bättre namn please Sen tycker jag fortfarande att vi ska skapa ett gille med enbart FragZone som namn och skippa SWE.

Kan hålla med om att det låter som en p12:a har kommit på det, får kanske klura på något annat.. Några förslag?

Vi får se hur det blir med SWE eller inte, det ska tydligen gå att ändra guildnamnet efter att guilden har skapats.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Har swe på slutet just nu, men som sagt det går att ändra. Kostar bara 12k att göra en ny guild.

Tänkte tidigare på att guilden skulle heta Born to Frag eller The lost Vikings.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

[quote=v1ctory]Kanon, du hade fixat det eller hur?

Japp har paxat det namnet till dig som jag sa.
Vi får väl fixa över det i helgen som sagt eller när köerna släpper

Medlem

Kan ju ha kvar legion #2 om det skulle bli trångt med utrymme i legionen.. typ för alts/mules/craft twinks o dyl

(+1 för att skippa swe på slutet...)


signatur

Phrost helt enkelt.

Medlem

Hur kan det vara mer kö idag än igår? :\


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av PiDuT:

Precis som WoW, de har en låg quota på personer som kan joina i början för att undvika att överflöda alla kanaler med folk så att det faktiskt går att göra quests. Allt eftersom folk levlar så öppnar de fler platerser som går att spela på. Kom in i morse iaf och fick upp en cleric till level 10.

Namnet är nu Liien och är en cleric.

5 timmars köer är sköna

haha skön att se någon positiv här i världen!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Lägger upp en omröstning angående SWE på slutet eller inte, det känns som att fler är emot än för..

Alt legionen kan ha kvar SWE och fungera som reklampelare.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Lider med ert köande;) Själv har jag inte ens fått starta än:( men detta kanske är ganska bra, kötiderna hinner lägga sig lite innan jag får spelet så kan börja köra relativt snabbt:)
Hur långt har hemsidan kommit? Kan man få ett screenshot?

Medlem
Skrivet av Call of tuty:

Lider med ert köande;) Själv har jag inte ens fått starta än:( men detta kanske är ganska bra, kötiderna hinner lägga sig lite innan jag får spelet så kan börja köra relativt snabbt:)
Hur långt har hemsidan kommit? Kan man få ett screenshot?

NA sidan har kommit men inte EU. Allt laggar... tror det är lite för många som är inne.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Tror de kommer att sätta upp fler servrar fram mot helgen om detta inte har löst sig.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

5 timmars kö, lyckat.. Tur man är ledig imorgon så man kan lira lite inatt.
Sen angående guilden, ta bort SWE på slutet... FragZone låter mycket bättre. FragZoneSWE låter P12, får vibbar från WoW-tiden "LegolasDK" etc..... Usch nej.

Medlem

3-0 i omröstningen just nu, håller det i sig är guildnamnet ändrat till imorgon.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Inaktiv
Skrivet av v1ctory:

Tror de kommer att sätta upp fler servrar fram mot helgen om detta inte har löst sig.

Vi lär få se,tror inte det iaf.

Verkar vara stort problem med AFK shoppare som gör så att köerna är såhär stora:evil:

Medlem
Skrivet av AnjinSan:
Skrivet av v1ctory:

Tror de kommer att sätta upp fler servrar fram mot helgen om detta inte har löst sig.

Vi lär få se,tror inte det iaf.

Verkar vara stort problem med AFK shoppare som gör så att köerna är såhär stora:evil:

Vem sätter upp en AFK shop i start området? Det är Idioti


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Inaktiv
Skrivet av v1ctory:
Skrivet av AnjinSan:
Skrivet av v1ctory:

Tror de kommer att sätta upp fler servrar fram mot helgen om detta inte har löst sig.

Vi lär få se,tror inte det iaf.

Verkar vara stort problem med AFK shoppare som gör så att köerna är såhär stora:evil:

Vem sätter upp en AFK shop i start området? Det är Idioti

Japp det är idioti,men så ligger det till enligt många poster på andra forum tydligen.

:evil::evil::evil::evil::evil::evil:

Medlem

Vi får vänta och se, de borde ha löst det snart..


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Inaktiv

Jo hoppas det.Jag menar att sätta upp en shop och sen ha en sak för 121212121212 kinah bara för att stanna kvar i spelet istället för att logga ut när man slutar för dagen.
Det är inte riktigt vettigt tycker jag iaf.

Medlem

Hur går det har det blivit skapad en Legion ännu eller?

Medlem

Min Sorceror Smoothkliff har jag tagit upp till level 10 och just blivit Deava... Kom överens vilket namn vi ska ha på legionen så att man kan bli inbjuden.

Inaktiv

Jag vet inte vem som gör invites?
Iofs är jag fortfarande i kön

Medlem

Guilden är skapad under namnet FragZoneSWE vilket troligtvis kommer att bytas till FragZone om det är möjligt att byta. (Någon kan gärna kolla upp det.) Neatherblade kan skicka invite om han lyckas komma online. Stora inviteutskicket kommer att ske under helgen.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Man borde inte kunna öppna private shop innan lvl 10.

Hade 30 min kvar i kön och fick DC.....
Har inte tid att köa om 3 timmar igen idag.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Skriv svar