*Vänligen lås tråden*

Medlem

Kan man få en invite någon gång? xD

Har lirat upp en templar och en assassin till lvl 13 på perento

Vem har ni mest nytta av?

Medlem

Kan skänka en liten summa pengar:) Bara en fråga: hur skänker man? XD
Och behövdes det inte abbyspoints för att levla upp?:P

Medlem
Skrivet av Lazers_y:

Kan man få en invite någon gång? xD

Har lirat upp en templar och en assassin till lvl 13 på perento

Vem har ni mest nytta av?

tror en templar är viktig ^^ men det avgör ju du själv. Du ska ju inte bli tvingad att köra något.

Jag kör som Etag atm och är inne en stund, adda som friend eller skriv. Ska försöka vara online ett tag nu..

Tryck "V" ingame, välj Friends list, add "Etag" om inte svara på whispers

Btw testade och öppnade en Gästbok igår ville ha Message Board men det krävde en server med php etc , har bara 10gb free space på BBB utan något extra program som krävs för vissa koder mm...
kan kolla om får upp en tillfällig sida så man kan skriva där tills V1c CO har fixat sitt. Bästa vore en messageboard bara typ twitter/4chan. ^^


signatur

Den som kan tala väl kan ljuga väl.

Medlem

abyss points behvös inte förrns vi ska gå från lvl 2 till lvl 3.

Level Kinah Members Needed Abyss Points Max Members

Level 1 10,000 0 Members N/A 30 Members
Level 2 100,000 10 Members N/A 60 Members
Level 3 1,000,000 20 members 20,000 90 Members


signatur

Phrost helt enkelt.

Medlem

Oj, vet inte vad jag fick 125k ifrån, det behövs alltså 50k till. Pengarna ger man till brigade generalen som sedan uppgraderar legionen.

Ska kolla Posten när jag kommer hem, får ringa igen om mitt spel inte har kommit..


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Fick inte mitt spel från PCG idag heller:(

Medlem

Man undrar ju faktist hur de har lyckats.. Men jag ska inte ventilera mitt missnöje här, det sparar jag till deras kundtjänst.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Priser kan bero lite på hur ägendeskap i Abyss står, så det e inte helt omöjligt att det stod 125k när du kollade....


signatur

Phrost helt enkelt.

Medlem
Skrivet av Jocke.A:
Skrivet av Lazers_y:

Kan man få en invite någon gång? xD

Har lirat upp en templar och en assassin till lvl 13 på perento

Vem har ni mest nytta av?

tror en templar är viktig ^^ men det avgör ju du själv. Du ska ju inte bli tvingad att köra något.

Jag kör som Etag atm och är inne en stund, adda som friend eller skriv. Ska försöka vara online ett tag nu..

Tryck "V" ingame, välj Friends list, add "Etag" om inte svara på whispers

Btw testade och öppnade en Gästbok igår ville ha Message Board men det krävde en server med php etc , har bara 10gb free space på BBB utan något extra program som krävs för vissa koder mm...
kan kolla om får upp en tillfällig sida så man kan skriva där tills V1c CO har fixat sitt. Bästa vore en messageboard bara typ twitter/4chan. ^^

Aye! Bara en timme att komma in nu..

Medlem

Trevigt, svaret från kundservice var att hon inte hade någon aning. (Visste knappt att spelet var släppt.) Skulle få ett mail med mer info ikväll/imorgon.

Inkompetent är ett ganska bra ord för att beskriva: "Oj! Om du har betalat den 2:a augusi borde du ha fått spelet. Men jag ska fråga någon annan.. *Öhh* men jag återkommer via mail ikväll eller imorgon.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem
Skrivet av v1ctory:

Trevigt, svaret från kundservice var att hon inte hade någon aning. (Visste knappt att spelet var släppt.) Skulle få ett mail med mer info ikväll/imorgon.

Inkompetent är ett ganska bra ord för att beskriva: "Oj! Om du har betalat den 2:a augusi borde du ha fått spelet. Men jag ska fråga någon annan.. *Öhh* men jag återkommer via mail ikväll eller imorgon.

Kul! XD
Särskilt PC Gamer borde väll vara noga med att få ut spelen i tid?:P Jag menar, de om några vet väll hur det är när man inte får spel man bokat?

Till vem ska vi skicka pengarna då? Hips?:P

Medlem

Skicka ett PM till hips först så att han inte tror att vi idkar välgörenhet.. Men om han är med på att uppgradera legionen så är det bara att skicka pengarna.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Inaktiv

Jippi 3000 i kö nu.....................börjar bli trött på detta nu.

Medlem
Skrivet av AnjinSan:

Jippi 3000 i kö nu.....................börjar bli trött på detta nu.

Det är du inte den första att bli...

Medlem

runt 15:00 loggade jag in utan någon kö.
Ville inte testa sen när man skulle laga mat så gjorde en dyr private shop

Funkar det att göra så fortfarande? Eller blir man utsparkade efter ett tag? Var aldrig bort länge


signatur

Den som kan tala väl kan ljuga väl.

Inaktiv

Vet inte hur länge en afk shop varar men dom sa att det skulle ändras iaf.

Tyvärr kom jag inte hem förrän 19:15 ca och då var kön lång...

Medlem
Skrivet av Jocke.A:

runt 15:00 loggade jag in utan någon kö.
Ville inte testa sen när man skulle laga mat så gjorde en dyr private shop

Funkar det att göra så fortfarande? Eller blir man utsparkade efter ett tag? Var aldrig bort länge

Tror att jag läste någonstans att de ändrade det till att man bara kunde ha private shop i en halvtimme, men är inte helt säker:P

Medlem

Ni kan kicka mig från guilden har startat om på servern Kahrun.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Neatherblade:

Ni kan kicka mig från guilden har startat om på servern Kahrun.

Vah? Varför då?:(

Medlem

Den kanske inte har kö mellan kl 15:00-00:00 ^^


signatur

Den som kan tala väl kan ljuga väl.

Medlem

Kan ta bort mig också finns numer på Kahrun som Gladiatorn då de var några irl vänner som spelar där...

Inaktiv

Kunde inte logga in alls igår pga köerna,blir det inte bättre snart så känner jag inte för att betala för att stå i kö alla kvällar i veckan.

Medlem

Legion är full ^^


signatur

Den som kan tala väl kan ljuga väl.

Inaktiv
Skrivet av Jocke.A:

Legion är full ^^

?????

Medlem

Man kan vara max 30 medlemmar i lvl 1:P Vi måste uppgradera till lvl två i legionen för att kunna ta in fler:P

Medlem

Då måste vi få ihop pengarna snarast!

Mitt spel har kommit! Kommer in om 1.5h. Om Hips är online tar jag gärna ett litet snack med dig.

LÄNGTAR!

@Neatherblade
Lämna oss inte! Rolla en alt på den nya servern och kom tillbaka när köerna är borta. Don't leave us!


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Originalposten blev rejält uppdaterad.. Kolla in den!


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

V1c jag har bytt från assassin till templar

Lazers_y/(Kecipra)-Assassin

det ska va

Lazers_y/(Kaal)-Templar

Om man nu ska vara noga xP

Inaktiv

Hej. sitter just nu och väntar på den fina kön för att få komma in på servern
Undrar bara om det är något spec man måste göra för att få vara med i guilden jag kommer göra en templar som heter hebirgitta när jag väl kommer in.

Medlem

@Lazers_y
Fixat!

@Dellansu
Kontakta någon av Lix, Barbro, Micx, Anjinsan ingame och fråga efter en invite, de var online innan jag loggade ut. Fyll även gärna i formuläret här:
http://aiononline.se/listguilds.php?id=102

Vi ses ingame!

PS. Hann bli lvl 6, ska sätta ordentlig fart med lvlandet imorgon.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Skriv svar