*Vänligen lås tråden*

Medlem

Tja gubbar. Om ni vill kan ni lägga till Chanter på min användare. Har svårt att bestämma mig för vilken jag ska spela, men nu lutar det mot Chanter då den är så förbenat skoj att lira! Så antingen lägg till Chanter eller ta bort Templar, kan komma att börja om på den och köra någon tyngre DPS-klass istället.

Btw. Om ni vill vara snälla kan ni adda karaktären Mandokon till legionen (om det finns plats), jag ska ta bort min andra Chanter som lades till häromkvällen.

Kläm o hej

Medlem

Okej, ska uppgradera legionen såfort jag har fått ca 50k kinah till. (Skänk gärna pengar!) Vi har fullt just nu.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem
Skrivet av v1ctory:

Okej, ska uppgradera legionen såfort jag har fått ca 50k kinah till. (Skänk gärna pengar!) Vi har fullt just nu.

Självklart kan jag skänka lite, hur gör jag detta enklast? Har inte mycket men kan nog ge en 10k iaf

Medlem

snåla alla är ^^ känner nästan inte för att ge hela 50k mera... ^^ Sitter på 120k lr något atm ^^


signatur

Den som kan tala väl kan ljuga väl.

Medlem

Köpte precis nytt armor så har inte så mycket atm, men kan skicka pengar så fort jag får råd:)
V1c, vad heter du in game nu igen?
Kommer nog tyvärr inte kunna köra något nu ikväll pga alla köer:( Men ses imån:)

Medlem

Jag heter "Cluless" ingame.

@Jocke.A
Jag kan betala tillbaka lite när jag når högre lvls. Om du kunde skicka 50-60k vore det jätte bra! Du kan få lite pots och annat också..


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Inaktiv

bara en liten fråga jag kanske har missat det men vad spelar vi elyos eller ?

Medlem

Asmodian, h-vete.. Råkade ta bort det i min redigeringsiver. Tack för upplysningen, ändrar det nu.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem
Skrivet av v1ctory:

Mitt spel har nu kommit och vi kan höra igång som

Officers/ "Centurions"

Jocke.A/-Sorcerer + "Centurions"?

Mvh
V1c

Ligger i sängen, segt med Skärmtangentbordet.=9
Det som står där över får du ev fixa i första posten.
höra=köra & kör Sorcerer inte chanter samt ranken.
Eller gör du om ranken på folk nu?


signatur

Den som kan tala väl kan ljuga väl.

Medlem

Nu förstår jag inte riktigt vad du menar.. Får se om lite sömn kan hjälpa..


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Inaktiv

Får nog spelet imorgon eller på måndag och vill gärna vara med i FZ-guilden.


signatur

Its only after you've lost everything, that you are free to do anything.

Inaktiv

Hur är köerna idag?
Är ute på ett jobb och kommer hem senare ikväll.

Medlem

tyvärr har mina aion planer grusat en gnutta... då spel riggen har sagt tack och hej så man återkommer om nån vecka då den nya burken är up and running


signatur

no i will not go loladin no not at all

Medlem
Skrivet av Rirre:

Får nog spelet imorgon eller på måndag och vill gärna vara med i FZ-guilden.

Välkommen! Vad tänkte du heta/spela ingame?

@Anjin
Vet inte.. skriver dettta från mobilen.

@Hips
Släng iväg ett PM när du loggar in så kan jag fixa uppgraderingen och du kan passa ledarskapet. Får tacka så mycket för ett utmärkt vikariat.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem
Skrivet av akeripper:

tyvärr har mina aion planer grusat en gnutta... då spel riggen har sagt tack och hej så man återkommer om nån vecka då den nya burken är up and running

Synd.. Vi ses om en vecka då!


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Inaktiv
Skrivet av v1ctory:

Välkommen! Vad tänkte du heta/spela ingame?

Kommer troligtvis heta Rirre ingame. Klass har jag inte riktigt bestämt än men det står mellan Sorcerer eller Gladiator.


signatur

Its only after you've lost everything, that you are free to do anything.

Medlem

2 timmars kö igen då..

Inaktiv

Suck dessa köer......blir nog inte mycket lir för mej idag.

Medlem
Skrivet av AnjinSan:

Suck dessa köer......blir nog inte mycket lir för mej idag.

Samma här, inget alls för min del


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv

#2170 2timmar 23minuter.................................

Medlem

Ingen kö på Kahrun ändå är dethög befolkning.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv
Skrivet av Neatherblade:

Ingen kö på Kahrun ändå är dethög befolkning.

Jävligt konstigt alltså,nästan sugen på att köra en toon där isf

Medlem

testar inte ens vid denna tid


signatur

Den som kan tala väl kan ljuga väl.

Medlem

De skrev ju att de kommer fixa så att man kan flytta karaktärer mellan servrarna senare. Då kan man ju köra upp en ny karaktär på Kahrun nu utan kötider, och sedan flytta över den till Perento när köerna lagt sig och man infört överflyttningssystemet

Medlem
Skrivet av Call of tuty:

De skrev ju att de kommer fixa så att man kan flytta karaktärer mellan servrarna senare. Då kan man ju köra upp en ny karaktär på Kahrun nu utan kötider, och sedan flytta över den till Perento när köerna lagt sig och man infört överflyttningssystemet

lär ju inte vara gratis


signatur

Den som kan tala väl kan ljuga väl.

Inaktiv
Skrivet av Call of tuty:

De skrev ju att de kommer fixa så att man kan flytta karaktärer mellan servrarna senare. Då kan man ju köra upp en ny karaktär på Kahrun nu utan kötider, och sedan flytta över den till Perento när köerna lagt sig och man infört överflyttningssystemet

Men det lär ju dröja innan den tjänsten införs skulle jag tro.

Medlem

1h 55min för mig nu.. Hoppas att de misnkar till under 1h snart.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem
Skrivet av AnjinSan:
Skrivet av Call of tuty:

De skrev ju att de kommer fixa så att man kan flytta karaktärer mellan servrarna senare. Då kan man ju köra upp en ny karaktär på Kahrun nu utan kötider, och sedan flytta över den till Perento när köerna lagt sig och man infört överflyttningssystemet

Men det lär ju dröja innan den tjänsten införs skulle jag tro.

Inte nödvändigtvis. Tror jag läste att det var om bara någon månad eller två de skulle införa det. Hurvida det kommer kosta eller inte vet jag inte:P

Inaktiv

Men så crashade Aion när jag stod i kö.......2timmar igen nu skiter ja idet idag.

Medlem

Konstigt att det krashar, det har det aldrig gjort för mig. Vi ses i morgon istället Anjin, synd att det inte funkar för dig.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Skriv svar