*Vänligen lås tråden*

Medlem

Ställer mig i kön nu..

EDIT: Har inte tid att köa närmare 2h, kommer in imorgon istället. Kontakta Folmeron, Ayelle eller någon annan centurion online. Annars kan jag skicka en invite imorgon.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Skulle uppskatta en invite till guilden

Heter Trewor ingame, lvl 7 Scout atm.

Medlem

Har precis köpt aion nu.

Avbokade min preorder efter alla betor eftersom polarna inte kunde släppa wow och ville fortsätta med det.

Nu undrar jag om det finns något trevligt gäng som hänger på någon vent eller dyl. som man kan tjöta skit med medans man spelar?

Spelat wow i för många år nu och behöver lite sällskap under spelandet.

PMa mig om någon känner sig snäll nog

Återkommer med charname då jag kommit in på perento

Edit: Är nu online vid namn Despereaux.

Invite vore najs

Medlem

Vent har vi inte än med det är på väg. Kontaktar dig ingame imorgon!


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Hej! Funderar på att köpa aion senare idag. Hur är köerna på servern, har hört att de kan ta timmar att komma in? Finns det möjlighet att gå med i guilden? Hur gillar ni spelet annars? Har lirat wow sen det släpptes, har även lirat war och aoc, men fastnade aldrig för dom.

Ha det fint! 8)

Medlem

Köerna är minskande, maximalt 2h under primetime. Ingen kö under vardagar fram till 18. Ca 15min när detta är skrivet.

Skriv här när du har köpt spelet och skapat din karaktär, vi ses ingame!


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Inaktiv

hej. går gärna med i Fragzone Spelar som en cleric på nivå 10 atm heter Asmodale skicka mig gärna en invite

Medlem

Skickar en invite om 25 min när jag har kommit in!


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Halloj,
jag har ett par funderingar jag tänkte dryfta.
Jag började spela Elyos på Kahrun, men funderar lite på att köra upp en asmodian också, så varför inte på eran server. Har ni plats för fler i legionen? (eller vad det heter). Om ja, är det nån speciell class som behövs? Eller nån class som ni absolut inte vill ha in? Har ni speciella regler för medlemmarna?
Jag har sån sjuk beslutsångest för classval. Vad tycker ni är roligast? Jag är väldigt sugen på pvp-delen sen.

Medlem
Skrivet av Bulberfoot:

Halloj,
jag har ett par funderingar jag tänkte dryfta.
Jag började spela Elyos på Kahrun, men funderar lite på att köra upp en asmodian också, så varför inte på eran server. Har ni plats för fler i legionen? (eller vad det heter). Om ja, är det nån speciell class som behövs? Eller nån class som ni absolut inte vill ha in? Har ni speciella regler för medlemmarna?
Jag har sån sjuk beslutsångest för classval. Vad tycker ni är roligast? Jag är väldigt sugen på pvp-delen sen.

Ja då, vi har plats:) Var bara beredd på att det ibland kan vara kötid på servern :\
Vi vill gärna ha fler templers, så har du beslutsångest kan du gärna välja det:)
Du kan läsa mer om regler mm på vår sida på aiononline.se:
http://aiononline.se/listguilds.php?id=102

Medlem

@Bulberfoot

Välkommen! Som Call of tuty skriver så vore en templar ett utmärkt val.

Vi ses ingame!


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Trevligt.
Templar ser ju varjefall coola ut. Är det nån som vet om det är en rolig class? Hur står dom sig i pvp?
Jag skapar väl min gubbe ikväll, om jag kommer in på servern innan det är dags att sova

Medlem

Templars står sig mycket bra i PvP då de är ångvältarna som ska köra över de små taniga elyos. Då det inte finns så många templars får man även en hel del heals. De är också otroligt viktiga i PvE då de är den enda egentliga tank klassen. Avslutningsvis skadar det ju inte heller att de är grymt coola..


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Mer templars!

Synd vi inte har en i lvl ~29

Varje grupp jag startar så är det alltid /3 LF Templar for [group instans/quest/grind] Last spot!

NTC var en mardröm att komma igång med ibland

(dom ser precis ut som Gladiators CLuless .. men vi är snäppet coolare med vår polearm ... )


signatur

Phrost helt enkelt.

Medlem

Hej Blir gärna med

Medlem

Välkommen!
Vad heter/spelar du ingame?

@Phrost
Skölden är coolare! Kan man inte köra en gladiator som tank i lvl 29?


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Nae, du har inte samma dmg mitigation/tank/stigma skillsets.. den enda "riktiga" taunten du har är Provoke (15m range single target, samma som templars har bla) .. inga AE taunts. etc etc

Visst du har Defence stance som gör att varje attack skapar enmity, men du kan bara AEa med pole/gs.. så nä.. du kan itne tanka, men du kan måttligt offtanka (men det kan tex en cleric/chanter med).

En glad funkar som medium dps/peeler.. och ae melee dmg.
Thats about it.. och se awesome ut med polearm


signatur

Phrost helt enkelt.

Medlem

Om det finns plats kvar så kan ni skicka en invite till min nya gubbe Dekko Mage/sorcerer.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Neatherblade:

Om det finns plats kvar så kan ni skicka en invite till min nya gubbe Dekko Mage/sorcerer.

Ja då, vi har plats kvar:)
Hehe, fortsätter vi få in nya medlemmar i den här takten så måste vi snart uppgradera till nivå tre i legionen;) Och då kan vi ju ladda upp en nice FZ bild som logga på våra legioncapes

Medlem

Fixar det Neatherblade, Välkommen tillbaka!

@Call of tuty
Har du 1250k över?


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Inaktiv

vilka klasser finns det mest av i guilden?

Medlem

Templars behövs, sorcerers och assassins finns i överflöd.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Har fortfarande inte fått en invite.. Ingen är inloggad när jag är inne.

Inaktiv
Skrivet av v1ctory:

Templars behövs, sorcerers och assassins finns i överflöd.

då blir det nog en spiritmaster

Medlem

Okej, hann inte logga in idag.. Skickar invite imorgon.

Spiritmasters finns det också få av, bra val!


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

har nu skapat en templar eftersom det verkar behövas...gubben heter Illk. skicka gärna invite

Medlem

Hej hur gör man för att komma med? Hittar inget formulär, Har varit på Aion Online Sverige! Hittar inget

Medlem

Du måste vara registrerad för att kunna ansöka. (Tror jag) Annars kan du skriva vad du heter/spelar ingame här så kan du leta efter fomuläret senare.

@Ill-k
Tillagd!


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Nu kan ni lägga till mig, jag heter Dorcas.

Medlem

Loggade precis ut, kommer in igen efter Sverige-Danmark ikväll.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Skriv svar