Var kan man köpa far cry 3 billigast?

Medlem
Var kan man köpa far cry 3 billigast?

Som rubriken lyder undrar jag om någon har koll på var man kan få spelet billigast. Spelar ingen roll om det är via nätet eller i butik så länge det är billigt. Jag är helt enkelt sjukt taggad på spelet men csn ska går mest till mat och hyra :/


signatur

"If you aint first your last" Ricky bobby
"we are genetically different" Brucie kibbutz

Medlem

Åh, årets största release för mig! Det går för 30€ på g2play men dels vågar jag inte köpa det innan jag vet om min burk klarar av det utan att köra på "extremely low" eller liknande.

Medlem

Till PC så är det fotast greenmangaming.com som är billigast, nu har de 25% på valfritt spel också 49 dollar, minus 25% är ganska billigt indeed.

http://www.greenmangaming.com/s/se/en/pc/games/shooter/far-cr...


signatur

Videomupp

Medlem
Medlem

Köpte precis från greenman gaming så får man hoppas att det funkar på release


signatur

"If you aint first your last" Ricky bobby
"we are genetically different" Brucie kibbutz

Medlem

varför väntade jag inte längre med att köpa....


signatur

"If you aint first your last" Ricky bobby
"we are genetically different" Brucie kibbutz

Är wowHD tillförlitligt? Hur kan det vara så billigt :crazy:


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Är wowHD tillförlitligt? Hur kan det vara så billigt :crazy:

Tänkte samma sak, aldrig hört talas om butiken förut

Medlem

De gick under namnet CDWow innan som var desto mer kända Jag har inte handlat därifrån, men av vad jag hört så är de tillförlitliga, men man kan få vänta relativt länge på produkten. Inget man beställer från om du vill ha det imorgon, utan när du vill ha det billigt.


signatur

Videomupp

Medlem

Varför skulle någon köpa ett spel till fullpris på steam. Ärligt talat 250 kronor dyrare än greenmangaming och wowhd ska vi inte ens prata om


signatur

"If you aint first your last" Ricky bobby
"we are genetically different" Brucie kibbutz

Skrivet av WildThing:

De gick under namnet CDWow innan som var desto mer kända Jag har inte handlat därifrån, men av vad jag hört så är de tillförlitliga, men man kan få vänta relativt länge på produkten. Inget man beställer från om du vill ha det imorgon, utan när du vill ha det billigt.

Aaa just de ja, hörde nåt om det. Är la därför dom tjänar in på frakt, verkar som man får vänta cirkus 10 dar


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Från WOWHD Q o A:

"Varför kan jag behöva betala tullavgift?

All fraktkostnad på WOW HD har redan betalats i förskott. Trots detta kan du undantagsvis komma att krävas på tullavgift när ditt paket levereras till ditt land. Som mottagare är det du själv som måste stå för dessa eventuella omkostnader som ditt land kräver. Betalas dessa kan du inte lösa ut din försändelse. Eftersom kostnaden varierar mycket från land till land är det svårt för oss att räkna ut denna i förhand"

WTF??


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

phi
Medlem
Skrivet av karate_lenin:

Varför skulle någon köpa ett spel till fullpris på steam. Ärligt talat 250 kronor dyrare än greenmangaming och wowhd ska vi inte ens prata om

För att det många som inte lever på csn och orkar inte bry sig i priset och tycker att det är skönt att ha alla spel samlade på ett och samma ställe.

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Från WOWHD Q o A:

"Varför kan jag behöva betala tullavgift?

All fraktkostnad på WOW HD har redan betalats i förskott. Trots detta kan du undantagsvis komma att krävas på tullavgift när ditt paket levereras till ditt land. Som mottagare är det du själv som måste stå för dessa eventuella omkostnader som ditt land kräver. Betalas dessa kan du inte lösa ut din försändelse. Eftersom kostnaden varierar mycket från land till land är det svårt för oss att räkna ut denna i förhand"

WTF??

Det är väl inte konstigare än de flesta andra ställen som skeppar från utlandet. Man tar risken att få tullavgift, men jag har aldrig fått det på 20+ ordar från utlandet.


signatur

Videomupp

Jovisst men bra om man är medveten om det först, inget jag tänker på när jag beställer från en svensk sida direkt...


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Om man beställer från Svenska sidor så är konsumentköplagen alltid tillämplig. Där står det bland annat att man som köpare har rätt att avbryta köpet vid försening.Uppriktigt sagt är detta någonting alla borde läsa och kunna då vi har ett väldigt starkt skydd som konsumenter. Problemet är att vi konsumenter sällan är medvetna om vårt goda skydd och därför blir vi ofta blåsta av företagare. Så ett kort råd läs på lite om era rättigheter. Jag kan garantera att det kommer vara användbart i framtiden


signatur

"If you aint first your last" Ricky bobby
"we are genetically different" Brucie kibbutz

Svårt och tillämpa bara, även om man vet man har rätt så skulle jag ge upp om det kommer till att sitta o mejla fram o tillbaka med ett svår nåligt företag som vägrar ge sig


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

du kan alltid maila konsumentverket dem brukar va ganska duktiga på sånnt. Dessutom har dem en svart lista där företag är hyffsat rädda för


signatur

"If you aint first your last" Ricky bobby
"we are genetically different" Brucie kibbutz

Medlem

haha med herregud vad billiga wowhd var :S har dom snott alla spel eller? det kan inte vara så där billigt, menar bara skicka det ifrån ett land till ett annat måste ju kosta mera än 183kr,...


signatur

R.I.P The_maxx

Köpte Assassins 3, Far cry 3, Lego LOTR för 772 spänn inte klokt hehe

Hitman 5 fans med för bara 180 spänn nånting, men det hade jag redan beställt


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

g2play.net har det ganska billigt. Har bara haft problem med (ett spel hittills av 9).
http://www.g2play.net/store/FarCry/


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Köp gärna på WowHD, men det tar ett par veckor innan produkten kommer.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Köp gärna på WowHD, men det tar ett par veckor innan produkten kommer.

Det står 24 timmar på deras sida. Har du beställt där förut?

Skrivet av Droox23:
Skrivet av walter_iego:

Köp gärna på WowHD, men det tar ett par veckor innan produkten kommer.

Det står 24 timmar på deras sida. Har du beställt där förut?

Ja har köpt där ett flertal gånger. Produkten kommer fram, men det tar lång tid. För egen del gör det ingenting, men för er som vill ha produkten snabbt, då bör ni köpa den någon annanstans.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Skrivet av Droox23:
Skrivet av walter_iego:

Köp gärna på WowHD, men det tar ett par veckor innan produkten kommer.

Det står 24 timmar på deras sida. Har du beställt där förut?

Står väll upp till 10 dagar


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

1
Skriv svar