Varför tycker folk spelet är bra?

[quote=Guzilla]Proppen, fått en blodpropp? hahahaha nu var jag rolig men ärligt talat så var det ett ganska bra tag sen som jag klagade på något här på fz.[/quo

humm det var nog cRYPT0NiT3 han syftade på ...

kan ha fel dock .


signatur

För det mesta bakbinds Troubadix och förses med munkavle .

Inaktiv
Skrivet av Bjoertil:
Skrivet av s3ng:

Slutade läsa när du sa att grafiken var sämre än WoW.
Bra jobbat. *sigh*

Det är tyvärr sämre grafik än wow.

Har spelat spelet i en vecka nu, ångrar att jag köpte skiten, tänkte bara ha nåt att spela fram till expansionen. Klasserna är tråkiga, miljöerna tråkiga, strider både pvp och pve är tråkiga, RvRen Skit-tråkigt. Fortsätter med wow fram till expansionen och det är också tråkigt. Allt är fan tråkigt när jag tänker efter.

Hhehe fan vad jobbit du måste ha det

Medlem

Tbh Guzilla du låter fan som min mormor klagmonster

Inaktiv
Skrivet av tysonayt:
Skrivet av jonasankan:

Det bra är grunden i karaktärsuppbygnaden - att klasserna balanseras mot varandra.

Antingen kör du Destruction eller så är du sjuk i huvudet, klasserna är inte balanserade. En tank ska inte kunna köra solo mot ett helt jävla lag i RVR bara för att denna personen vill jaga en liten magiker som retat upp honom. Vet inte vad de heter, men det är Greenskins tank som måste nirfas, de kan kuta in bland 10 pers och sedan ut igen utan att vara nära att dö, detta ska inte gå, en tank ska inte vara OP på det sättet de är.

Men å andra sidan gör dom inte speciellt mycket skada

Medlem
Skrivet av tysonayt:
Skrivet av jonasankan:

Det bra är grunden i karaktärsuppbygnaden - att klasserna balanseras mot varandra.

Antingen kör du Destruction eller så är du sjuk i huvudet, klasserna är inte balanserade. En tank ska inte kunna köra solo mot ett helt jävla lag i RVR bara för att denna personen vill jaga en liten magiker som retat upp honom. Vet inte vad de heter, men det är Greenskins tank som måste nirfas, de kan kuta in bland 10 pers och sedan ut igen utan att vara nära att dö, detta ska inte gå, en tank ska inte vara OP på det sättet de är.

Samma sak med Iron breaker, men de kan ju inte döda någon... Bara gå efter dom lätta målen som står bakom så kan tanken få springa omkring ju bäst han vill.

Medlem

[quote=Earth and Wind]

Skrivet av Guzilla:

Proppen, fått en blodpropp? hahahaha nu var jag rolig men ärligt talat så var det ett ganska bra tag sen som jag klagade på något här på fz.[/quo

humm det var nog cRYPT0NiT3 han syftade på ...

kan ha fel dock .

Stämmer, det ska vara cRYPT0NiT3, blev fel vid citerandet.

Medlem

Hur kan ni säga att grafiken är sämre än wow??

själv tycker jag att texturerna i wow ser ut som en blurrig pannkaka ungefär! för att inte prata om träden som ser ut som halvtinade isglassar i wow!!!

Och något jag inte gillar i wow heller är att man får tex en schysst Helm som ser ascool ut på den lilla bilden man får när man håller musen över den, men när man sätter på sig den ser den ut som en lite torkad skinnbit

Nu har jag också gnällt lite puss puss


signatur

"I don't know how many years on this earth I got left. I'm gonna get real weird with it."

Medlem

Det finns en enkel lösning för alla som inte tycker om WH. Spela det inte. Gör något ni tycker om i stället, så slipper detta forumet urarta till ett klagoplank.


signatur

The Presidents - World of Warcraft Classic

Medlem
Skrivet av Snake:

Det finns en enkel lösning för alla som inte tycker om WH. Spela det inte. Gör något ni tycker om i stället, så slipper detta forumet urarta till ett klagoplank.

^^, hear hear, word och allt vad man nu kan säga för att hålla med

Medlem

Bra sagt, Snake.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Spelets grafik är verkligen VÄRDELÖS

men ack vad underhållande det är.

Jag förväntade mig noll, jag köpte det av rent grupptryck för alla polarna börjarde spela det. Fann att det faktist har en sorts charm som har fått mig "hooked"

Rätt svårt också att säga något om ett MMO innan man upplevt det en längre tid förutom ytliga saker så som grafik och annat trams.


signatur

Just an honest man in a leather mask

Inaktiv
Skrivet av Guzilla:

Ärligt talat, Varför tycker folk spelet är bra? Visst finns det sköna grejer som public quests osv men grafiken är sämre än wow även om gubbarna är väldigt detaljerade, sen tar det typ en timme att logga in i spelet eftersom servrarna är överbelastade. Jag stör mig även på att typ varje monster man dödar har olika questlines. Jag tänker bara på LOTRO när jag slaktar gubbe efter gubbe, 25, 100, 1000. Det sista som gör mig riktigt pissed ibland är att spelet är grymt krävande trots att grafiken inte är den bästa. Jag kan liksom ha 1 FPS rätt ofta när det är mycket som händer på skärmen. Jag har ju inte använt min product key ännu eftersom jag kör fortfarande kör på early-access som går ut i övermorgon så jag funderar ärligt talat på att sälja spelet som fortfarande är inplastat och köpa något 360-spel för pengarna istället. 300 kr någon?

Om du nu vill ha bra grafik kan jag rekomendera Age of Conan fast jag varnar dig jag har just köpt en ny dator med 4! grafikprocessorer för att klara det spelet på högsta upplösning. Ser jättebra ut då men har inget av charmen och PvP stilen som Warhammer erbjuder. Och även där kan du räkna med 10 FPS många stunder.
Och för detta evinnerliga tjat om köer från alla svenskar prova att spela på Order sidan ett tag det är aldrig kö där och RvR kön finns inte bara att hoppa in jämt om man vill.

Medlem

Lirar Order och vill man köra scenario får man väl vänta sådär en 5 minuter max


signatur

Ne Sedibus Rotalibus Ludas
KAES = 86.67%/46.67%/46.67%/20.00%

Inaktiv
Skrivet av Nidhögg79:
Skrivet av Guzilla:

Ärligt talat, Varför tycker folk spelet är bra? Visst finns det sköna grejer som public quests osv men grafiken är sämre än wow även om gubbarna är väldigt detaljerade, sen tar det typ en timme att logga in i spelet eftersom servrarna är överbelastade. Jag stör mig även på att typ varje monster man dödar har olika questlines. Jag tänker bara på LOTRO när jag slaktar gubbe efter gubbe, 25, 100, 1000. Det sista som gör mig riktigt pissed ibland är att spelet är grymt krävande trots att grafiken inte är den bästa. Jag kan liksom ha 1 FPS rätt ofta när det är mycket som händer på skärmen. Jag har ju inte använt min product key ännu eftersom jag kör fortfarande kör på early-access som går ut i övermorgon så jag funderar ärligt talat på att sälja spelet som fortfarande är inplastat och köpa något 360-spel för pengarna istället. 300 kr någon?

Om du nu vill ha bra grafik kan jag rekomendera Age of Conan fast jag varnar dig jag har just köpt en ny dator med 4! grafikprocessorer för att klara det spelet på högsta upplösning. Ser jättebra ut då men har inget av charmen och PvP stilen som Warhammer erbjuder. Och även där kan du räkna med 10 FPS många stunder.
Och för detta evinnerliga tjat om köer från alla svenskar prova att spela på Order sidan ett tag det är aldrig kö där och RvR kön finns inte bara att hoppa in jämt om man vill.

Hahaha synd bara att 99% av dagens spel, inklusive AoC, inte stödjer 4 kärnor vilket gör din quadcore värdelös i sammanhanget.

För alla som tjatar om grafiken. Skaffa en riktigt jävla dator o smäll på max på allting. Jag vet vad det är för typer som klagar.. era skitburkar kanske klarar av WoW på högsta, men ni är tvungna att sänka ner WAR till low o klart som fan att det inte blir en trevlig upplevelse.

Inaktiv
Skrivet av tysonayt:
Skrivet av jonasankan:

Det bra är grunden i karaktärsuppbygnaden - att klasserna balanseras mot varandra.

Antingen kör du Destruction eller så är du sjuk i huvudet, klasserna är inte balanserade. En tank ska inte kunna köra solo mot ett helt jävla lag i RVR bara för att denna personen vill jaga en liten magiker som retat upp honom. Vet inte vad de heter, men det är Greenskins tank som måste nirfas, de kan kuta in bland 10 pers och sedan ut igen utan att vara nära att dö, detta ska inte gå, en tank ska inte vara OP på det sättet de är.

Då får du ge ditt team en örfil och säga åt klantskallarna att dom INTE ska gå på tanken.. utan healern som håller tanken uppe. Det är väldigt simpel logik.

Jag ser detta varje dag, (spelar själv black orc), och när båda sidorna står o petar på varandra fram o tillbaka brukar jag bara springa rätt in i högen o fortsätta springa.. tro fan att idioterna är så dumma att dom följer efter mig trots att jag har 2-3 healers som håller mig uppe samtidigt, och det är SKRATTRETANDE! Mycket enkelt sätt att driva tillbaka dom utan att behöva döda någon egentligen.

Medlem

jag bjuder 100kr. och endast så jag kan sitta och leta reda på alla jävla skitgrejer dom har gjort i sitt fewla lilla spel.
inte många dagar kvar till WotLK.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

12
Skriv svar