Världens / Sveriges första Diablo 3 kö?

Medlem

tänk om man köade lika glatt till arbetsförmedlingen, full av entusiasm över att finna ett jobb och börja bygga sin egen framtid.


signatur

thank you, come again

Medlem
Skrivet av huxflux:

tänk om man köade lika glatt till arbetsförmedlingen, full av entusiasm över att finna ett jobb och börja bygga sin egen framtid.

Om arbetsförmedlingen sökte folk att utbilda till barbarer, häxdoktorer och magiker för att förgöra ondskan och döda djävulen så tror jag faan jag skulle säga upp mig och bilda kö hos dem istället!

"jag ser här i ditt cv att du har en elutbildning. Men säg mig, har du någon erfarenhet av att halshugga nekromantiker?"


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av Soulless:
Skrivet av huxflux:

tänk om man köade lika glatt till arbetsförmedlingen, full av entusiasm över att finna ett jobb och börja bygga sin egen framtid.

Om arbetsförmedlingen sökte folk att utbilda till barbarer, häxdoktorer och magiker för att förgöra ondskan och döda djävulen så tror jag faan jag skulle säga upp mig och bilda kö hos dem istället!

"jag ser här i ditt cv att du har en elutbildning. Men säg mig, har du någon erfarenhet av att halshugga nekromantiker?"

du kan ju alltid gå med i en sekt annars


signatur

thank you, come again

Medlem

Vet ett par stycken på jobbet som har tagit hela nästa vecka ledigt på grund av D3-släppet. De skulle åka in till Webhallen i Linköping och börja köa imorgon Söndag...

"Det är bara ett spel" är min första tanke.

Medlem
Skrivet av Jozo:

Vet ett par stycken på jobbet som har tagit hela nästa vecka ledigt på grund av D3-släppet. De skulle åka in till Webhallen i Linköping och börja köa imorgon Söndag...

"Det är bara ett spel" är min första tanke.

Det är då man hoppas att det regnar


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Verkar ju rätt mysigt, och som sagt tidigare har man inte jobb eller plugg så är det väl mer än kul grej till det fetaste liret på länge! ((:

Medlem

Köarna överlevde helgens bravader, med mycket stök på stan är frågan om de har fått sova någonting alls, på söndagen bjöd Spel & Sånt på grillat tillsammans med kubb tävling utanför Spel & Sånt i Norrtälje

Läs allt om Diablo kön här: [http://www.spelochsant.se]

Läs lokal tidningens artikel: Norrtelje Tidning

[https://www.facebook.com/spelochsant]

Medlem

En bild av utanförskapet i Sverige.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Inaktiv

som vanligt kan man inte se om det är tjejer eller emokillar

12
Skriv svar