Nu har vi spenderat drygt två veckor i snöiga, storslagna Skyrim. Vi vet alla hur världen ser ut – men hur ser du och jag ut? Den här tråden är till för att presentera din karaktär med en bild och berätta vem han/hon är. Levels, stats, ja, siffror och sånt är inte lika viktigt, främst ska vi utröna vem ditt alter ego är.
Jag startar tråden i pc-delen men meningen är att även ps3- och 360-spelare ska posta sina karaktärer. Själv spelar jag ju på 360.
Men nog snack, låtom oss börja, möt Jenna:
|
|
Hej, hej!
|
Jenna är en imperial som lyckats göra sig ett namn i Skyrim och främst i Whiterun. Trots att hon främst är magiker har hon nästlat sig in i Companions allra innersta krets och
fått formen av en varulv. "Morr, grr, etc." På bilden ses hon i sin stadsoutfit, men ute i vildmarkerna iklär hon sig rustning som främst främjar hennes attackmagi. På en av sina resor hittade hon en hund, som visserligen är en duglig vapendragare, men främst tillbringar den sina "golden days" i Jennas ombonade hus i Whiterun.
Ja, Jenna är omtänksam, gillar långa skogspromenader och är elak ibland – just because she can.