WAR Online login problem?

Medlem
Skrivet av moxh77:
Skrivet av pr0ph:

Suck man har ju inte kunnat logga in på hemsidan alls...och det går fortfarande inte. Måste väl komma in där för att regga keyn på nåt sätt vad jag förstår? antar det bara är att vänta.

Japp du trycker på knappen "product keys", kommer på samma ställe där inloggningen är. Sedan är de bara att mata in beta nyckeln och trycka next 2 ggr. Detta är ju dock i den bästa av världar när allt fungerar som de ska ......

Ok tack!

Måste ju varit en del som hunnit testa spelet lite? nån som kan berätta om det verkar va nåt? jämnfört med spel som WoW.

Medlem

För dom av er som redan har konto på war-europe.com men inte lyckats mata in betanyckeln än:
Gå in på http://www.war-europe.com/#/myproductkey/
Försök logga in tills ni kommer till inmatningen av betanyckel (kan ta flera minuter, ha tålamod). Väl där skriver ni in betanyckeln men istället för att trycka OK, så trycker ni VALIDATE tills det lyckas. På så sätt slipper ni bli utslängda från inmatningen och behöva logga in igen.
Många som lyckats med det nu. Efter validate funkat så är det bara att logga in på patchern så patchas det.

Lycka till!

Inaktiv

men är validate servern uppe då?

Medlem
Skrivet av Astrality:

För dom av er som redan har konto på war-europe.com men inte lyckats mata in betanyckeln än:
Gå in på http://www.war-europe.com/#/myproductkey/
Försök logga in tills ni kommer till inmatningen av betanyckel (kan ta flera minuter, ha tålamod). Väl där skriver ni in betanyckeln men istället för att trycka OK, så trycker ni VALIDATE tills det lyckas. På så sätt slipper ni bli utslängda från inmatningen och behöva logga in igen.
Många som lyckats med det nu. Efter validate funkat så är det bara att logga in på patchern så patchas det.

Lycka till!

Har testat det du säger men det blir fortfarande "the authentification service is momentarily unavailable" så är bara vänta...får testa det sen thx.

Inaktiv

Om det funkar och det är f5:ande som behövs äre det bara att skaffa makro bot ju.


signatur

a"C"RED -

Medlem

Nu står det:
As we told you in previous news, the account validation system has been taken offline while our technical teams work on it. A lot of work has been done and some of the hardware on the database server has been changed as well as a lot of software improvements and our teams are still working hard to prepare the systems.

As a result, we will launch a new code registration page today at 16:00 CET. This new page will feature a delay between registration and account validation but you will still receive a confirmation email within a few minutes of creating your account.

If you had already created an account yesterday and have a validation email then you will still be able to follow the link from that email after 16:00 today to validate your account, if you do not have an email then you should create a new account as described above.

Thank you for your patience.

så om jag har fattat det här rätt kommer vi kunna skriva in koderna kl 17:00 idag, om CET +1 är våran tid. Jag vet att det står här någon stans men jag hittar inte det så ni behöver inte bli sura över att jag inte orkat tagit reda på det.

Inaktiv

nu går det att skriva in nyckeln men vet inte om det funkar, den jobbar iaf o inga felmeddelanden än så länge

Medlem

jobbar bara för mig med....

Inaktiv

Kan varken logga in för authenticating scheisset är nere, eller komma in via http://www.war-europe.com/#myproductkey/, då syns bara deras loggo högst upp. Bör jag bara updatera sidan hela tiden eller måste jag ha kunnat logga in först?

Mitt acc blev fixat imorse, har det någon betydelse tror ni?

EDIT: Kom in på productkey nu 8) gogo validate!

Medlem

Ahahahah!

http://www.war-europe.com/#/activation/

Jag och mina polare får fortf. Error 414. Trycker validate men enda som händer är 4141414141414
Omg. förbannade 414..

Blir nog inge WAR i Europa alls

Världens största emigration startar inom kort, till USA!

Medlem

Fick min key aktiverad nu ska man tydligen vänta på nåt mail från dem....

Inaktiv

För mig snurrar bara det där "timglashjulet" , rullat på i 15 min nu...undras vart det ska.

/Coop

Edit: Alltså efter att man fyllt i sin Open Beta kod.

Medlem
Skrivet av CoopDeLoop:

För mig snurrar bara det där "timglashjulet" , rullat på i 15 min nu...undras vart det ska.

/Coop

Gick in på sidan för en sisådär 40 minuter sedan, det snurrar fortfarande..

Som en av dem som inte har köpt skiten än så kan jag ju inte påstå att man blir köpsugen när de inte ens får igång betan utan strul...

Medlem

Nu funkar det äntligen att regga sig men är det någon som fått aktiverings mailet än?


signatur

XBL:Sito Stargazer
PSN:Hicksmarine

Medlem
Inaktiv
Skrivet av Ramblemoe:

Gick in på sidan för en sisådär 40 minuter sedan, det snurrar fortfarande..

Ska vi rulla ikapp!?

/Coop

Inaktiv

Jag har fått mitt mail igår men får bara code 711 "suspended" hela tiden och kan inte logga in eller så. Haar för övrigt ingen validate knapp eller liknande på product key sidan heller.


signatur

"Building the Future and keeping the Past alive is one and the same thing"

Medlem
Skrivet av Ramblemoe:

Gick in på sidan för en sisådär 40 minuter sedan, det snurrar fortfarande..

För många inklusive mig och mina vänner som råkat ut för det där har det hjälpt att öppna ett nytt Internet Explorer-fönster, gå in på code-knappen till vänster på war-europe.com och sedan försöka igen. Här hemma lyckades vi alla på första försöket..
Lycka till grabbar!

Medlem

registerproduct key funkade för mig. Tick tack väntar på mail confirmation mail.

Medlem
Inaktiv
Skrivet av Astrality:

För många inklusive mig och mina vänner som råkat ut för det där har det hjälpt att öppna ett nytt Internet Explorer-fönster, gå in på code-knappen till vänster på war-europe.com och sedan försöka igen. Här hemma lyckades vi alla på första försöket..
Lycka till grabbar!

Ja det funkade ju lite bättre, istället för ett snurrande hjul som jag haft i 40 min + nu så vart det reggat direkt.

Tack för tipset.

/Coop

Medlem

Weeee äntligen reggat keyn! bara invänta mail då i ett par veckor

Medlem

Reggat min key nu också. Tragiskt nog får man säkert vänta tills imorgon innan man får mejlet.

Inaktiv
Skrivet av pr0ph:

Weeee äntligen reggat keyn! bara invänta mail då i ett par veckor

Lol, jag tror att betan drar igång efter spelet är släppt :D;)

Inaktiv

tack för tipset, min har snurrat i minst två timmar men sen testade jag som Astrality skrev och tadaaa

edit: fyfan vilken värdelös hemsida, precis som när den öppnades, flash skit, går inte att markera text som man ska, går inte att tabba mellan rader osv osv..händer det något på sidan eller ska man vänta o chansa osv...

så min rant är klar, nu väntar jag på mail, sen blir det plats 1500 i en kö för att komma till ett överfullt noob område

Inaktiv

Får fortfarande "The authentication service is momentarily unavaible. We apologise for the inconvenience." ...

Medlem

du ska inte försöka logga in, utan du ska klicka på den senaste nyheten och följa länken där till en annan sida där du aktiverar din key Robineng

Medlem

Japp, har nu reggat koden, väntar på mail som ska komma efter ett "short while".... typ en timme nu då... har hört att folk fått vänta i 8 till 12 timmar, kan de inte skriva det då ist..?

kan ju bara hoppas att de fixat och tweekat så att det går snabbare nu...

Nu är det bara att sätta högtalarna på full volym, lägga sig i sängen och läsa Kejsaren, Roms portar, och vänta på *pliooeeiooeiiin*-get som säger att jag fått ett mail.


signatur

Det var inte jag...

Inaktiv

Att inte spelföretag lär sig nån gång, dom får ju inte direkt fler betalande spelare när inget funkar!

Inaktiv

Jag har väntat på bekräftelse på min betakey aktivering sen runt 14-tiden. och nu har de väl gått hem för dagen där nere i fransoslandet, för att dricka vin, nån gång närmare jul är mitt tips

Skriv svar