Warhammer OB-nycklar finnes här.

Medlem

Fileplay verkar inte funka.. är dom redan slut?

Medlem

Någon som har en extra nyckel liggandes?

Medlem
Skrivet av dopeshit:

två timmars sökande fick man tag i 3 Open beta keys skapligt glad man känner sig

Du har inte lust att dela med dig?

Medlem

Men blähh, jag som ville ha en!


signatur

Wai

4,5 timme kvar tills portarna öppnas.


signatur

3080, i9-11900F, DDR4 64GB

Medlem
Skrivet av NordicStormtrooper:

4,5 timme kvar tills portarna öppnas.

Va? 08:30 var det väl?:|

Medlem

fick en från fileplay, men först efter att jag valde att jag är född 1966 och från spanien i beta menyn!, min egen ålder & UK, delade inte ut keys : S

Hola como estas jajajajaja

Medlem
Skrivet av Monocryl:

fick en från fileplay, men först efter att jag valde att jag är född 1966 och från spanien i beta menyn!, min egen ålder & UK, delade inte ut keys : S

Hola como estas jajajajaja

Haha!:D Funkade för mig med nu, tack!

Medlem

Samma här! tack för tipset!

Medlem
Skrivet av Gustavb:
Skrivet av Monocryl:

fick en från fileplay, men först efter att jag valde att jag är född 1966 och från spanien i beta menyn!, min egen ålder & UK, delade inte ut keys : S

Hola como estas jajajajaja

Haha!:D Funkade för mig med nu, tack!

haha, tacka inte mig, tacka dom spanska gammelfisarna som hellre dricker rioja och tar siesta istället för att lira warhammer :evil:

Skrivet av Gustavb:
Skrivet av NordicStormtrooper:

4,5 timme kvar tills portarna öppnas.

Va? 08:30 var det väl?:|

Tja inte vet jag men fileplanet som räknar ner till open beta starts säger det. 3:48 nu.

http://www.fileplanet.com/


signatur

3080, i9-11900F, DDR4 64GB

Medlem

jag hittar inte vart man ska registrera keyn,

Medlem
Skrivet av NordicStormtrooper:
Skrivet av Gustavb:
Skrivet av NordicStormtrooper:

4,5 timme kvar tills portarna öppnas.

Va? 08:30 var det väl?:|

Tja inte vet jag men fileplanet som räknar ner till open beta starts säger det. 3:48 nu.

http://www.fileplanet.com/

är inte fileplanet US-beta?

Medlem
Skrivet av NordicStormtrooper:
Skrivet av Gustavb:
Skrivet av NordicStormtrooper:

4,5 timme kvar tills portarna öppnas.

Va? 08:30 var det väl?:|

Tja inte vet jag men fileplanet som räknar ner till open beta starts säger det. 3:48 nu.

http://www.fileplanet.com/

Jaha, men det är antagligen US, läste att EU och US betan inte ska dra igång samtidigt. På War-europe står det att registreringen öppnar 08:30 iallafall.

Edit: Nu funkar det att klicka på "Register"-knappen, men kommer bara till en svart ruta.

opps nu är sidan öppen.

**edit**


signatur

3080, i9-11900F, DDR4 64GB

Medlem

tror det är 09.30 för oss som är +1 GMT,
jag kommer iaf inte in på nån account sida ännu.

edit: kom in nu men bara via Internet Explorer, det gick inte att göra färdigt pga att verifikationskoden som man måste skriva inte dyker upp på sista steget.

Medlem

den europeiska sidan ger ett halvtaskigt intryck, den är trög, rörig och informationen är lite luddig, hela europa ligger ju inte i samma tidszon Den amerikanska var desto bättre men det gick inte att regga nyckeln där.

Medlem

Svårt att förstå hur de kan vara så pantade att de sätter igång reggen samma dag som betan börjar... iq fiskmås -_-

Vi européer verkar jämt bli särbehandlade, är vi en sån liten marknad att bolagen tycker det är struntsamma vilken behandling vi får eller klarar vi själva inte av att hantera dessa saker från sajter till servrar. Verkar vara samma mönster vilket spel det än gäller.


signatur

3080, i9-11900F, DDR4 64GB

Medlem

det är för att amerikaner stämmer bolagen och det blir ett jäkla liv där om saker och ting inte funkar, amerikansk support har alltid fungerat väl med sitt RMA system etc, europa är som snälla kattungar, mjau

Medlem

Jag får bara error code 1103 när jag loggar in på sidan, nån som vet vad man kan göra åt det?

Medlem

Deras servrar lägger av för att trycket är så stort. Inget du kan göra förutom att vänta och försöka igen.

Medlem

de här har en liten nostalgi känsla ändå gissar på att runt 1 man kan komma in brukar vara några timmar förseningar med sånt här

Medlem
Skrivet av Xnetium:

de här har en liten nostalgi känsla ändå gissar på att runt 1 man kan komma in brukar vara några timmar förseningar med sånt här

Precis, hade räknat med det här.

Medlem

Blääää vill också ha en key

Verkar svårt få tag i just nu..

Medlem

Jag har nyckel men lyckas inte regga nånstans på war-europe.com

Medlem

"There currently seems to be an issue with the authentication image not loading, preventing the registration from being completed."

Suck.

Medlem

Äntligen fick man tag i nyckeln...=)

Medlem

Nu är de bara försöka att få den registrerad också som inte verkar vara så lätt... Försökt i 1 h


signatur

[i]KaNto[/i]

Medlem

jag kan inte komma förbi sista steget det finns ingen bild med bokstavskod att skriva av till fältet, den här flashskiten är nog det sämsta jag sett hitills, hoppas inte spelet och supporten kommer bli lika sketen

Skriv svar