Warhammer OB-nycklar finnes här.

Medlem

Sitter på exakt samma ställe o stirrar!

Och för alla som har kanske lite problem så verkar inte Firefox fungera, utan kör Internet Explorer

Fast som sagt så fungerar Flash Imagen inte korrekt


signatur

[i]KaNto[/i]

Medlem

Jag som glömt mitt password på war hemsidan får nog vänta länge innan jag kan logga in där :p. "password forgotten" knappen är ganska nere hehe.

Medlem
Skrivet av Monocryl:

fick en från fileplay, men först efter att jag valde att jag är född 1966 och från spanien i beta menyn!, min egen ålder & UK, delade inte ut keys : S

Hola como estas jajajajaja

haah, tack för tipset. As snyggt när man fått keyn så står det WAAAGGGHHHH!

Edit: Men nån som vet vart man kan ladda ner det fort :D?


signatur

Wai

Medlem

Jag fick ner de i 1,5 mbit/sec med deras egen downloader :S.. så ja tyckte de gick i bra fart därifrån annars finns de Torrents upplagda lite varstans!


signatur

[i]KaNto[/i]

Medlem
Skrivet av Noken8:
Skrivet av Monocryl:

fick en från fileplay, men först efter att jag valde att jag är född 1966 och från spanien i beta menyn!, min egen ålder & UK, delade inte ut keys : S

Hola como estas jajajajaja

haah, tack för tipset. As snyggt när man fått keyn så står det WAAAGGGHHHH!

Edit: Men nån som vet vart man kan ladda ner det fort :D?

torrentsida, piratebay, deras torrentclient

Medlem

Ahh för sent ute =/
Skulle varit på fz nyhet ffs ! ;<

Medlem
Skrivet av rigge:

Ahh för sent ute =/
Skulle varit på fz nyhet ffs ! ;<

testade du spanska keys?

Medlem

Nu får jag error 414 när jag försöker logga in. Stackars servrar - dom lär få svettas idag.


signatur
Medlem

VAAAfan, det går ju inte att registrera sig på doms hemsida.
det är ju nån bild med bokstäver elr siffror som man ska skriva in men det finns ingen BILD! buu


signatur

Wai

Inaktiv

jag kom in en sväng för ungefär en timma sedan, och fick knappa in min kod som jag har fårr från wevhallen. Men då sa dom att koden var ogiltlig, och efter en liten stund blev jag utkickad. Hoppas bara att det är deras servrar som det är problem med, och inte min kod..

Medlem

Ahh tack, att välja spanska flaggan funkade !

Medlem

Va fan är GOA för nåt företag? De verkar ju vara totalt inkompetenta som inte ens kan fixa en registrerings sida som funkar


signatur

XBL:Sito Stargazer
PSN:Hicksmarine

Inaktiv

Är det någon som har hittat ett dugligt ställe att ladda ned Open Betan på? Går ju inte nådigt segt från deras hemsida.

Medlem

Nån som vet om man ska drämma in alla tre nycklar som kom med CE pre-order grunkan? Eller ska man bara köra open beta nyckeln nu och vänta med dom andra?


signatur
Inaktiv

Du kan bara regga Open Beta nykeln nu, dem andra är inte aktiverade. Nu går de att skapa konto, men har inte fått Verification Mailet ännu.

Jag låg på 800kb/s med WAR Downloadern, kolla dina Network settings.


signatur

"Building the Future and keeping the Past alive is one and the same thing"

Medlem

Alright. Tackar.


signatur
Medlem

Wiee, nu kan jag se captchen men när jag trycker continue så står det data bank failed! SUPER


signatur

Wai

Medlem

någon som vet om man kan ladda hem det via någon sida ist..client downloader e skitsegt ju

Medlem

Verkar som jag fick tag i en från Fileplay, fast via Frankrike
Men självklart är registreringssidan nere :/

Inaktiv
Skrivet av Hartner_X:

Jag låg på 800kb/s med WAR Downloadern, kolla dina Network settings.

Vad är det för något man ska ändra? Har varit och öppnat portar som dom bett om, är det nånting mer också?

Medlem

WIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! äntligen kunde jag registrera mig


signatur

Wai

Medlem

Nice jag fick också en nyckel nu Tack för tipset.

Lej
Medlem

Hatar att vara den som tigger men om någon har en extra nyckel skulle som dem kan tänka sig skänka bort skulle jag bli mycket glad!

Inaktiv

samma här ^^

Inaktiv

WARPBE-FHCPL-6WVI-7SBS7-SQ2M-NV5LUK

Vassego, gör vad ni vill me skiten. Jag mailade in den för exakt 27 timmar sen utan att ha hört vare sig bu eller bä. Enmans-företaget GOA tillåter med stor sannolikhet att åtminstone 10 pers reggar med den här nyckeln, för han har ju ingen koll ialla fall, så det skulle förvåna mej om den kommer upp som "använd" (vilket den ju inte heller är)

Inaktiv

WARPBE-CRUPJ-PA53-PM8TN-KXNZ-S6G58E

Här är en oanvänd nyckel ifall någon vill ha.

Skriv gärna att ni tagit den.

/Coop

Medlem
Skrivet av CoopDeLoop:

WARPBE-CRUPJ-PA53-PM8TN-KXNZ-S6G58E

Här är en oanvänd nyckel ifall någon vill ha.

Skriv gärna att ni tagit den.

/Coop

man Tackar, reggade den men har inte fått något email. Får väl se vem som nöp den först


signatur

Med ett schysst järnrör kan man slå hela världen med häpnad!
Nöjd med PC och XBOX360.

Inaktiv

Fan! missade detta helt

nån snäll som råkar ha en nyckel till övers?

Inaktiv

Jag skulle fått en nyckel av en kompis men det verkar skita sig.
Någon som har en nyckel man kan få? Jag lovar att heala dig med min shaman då

Skriv svar