Warhammer online, REVIVED!

Medlem
Warhammer online, REVIVED!

http://www.returnofreckoning.com/

I skrivande stund är det hela 564 spelare online av servercapett på 750. Det är en emulation av spelet som nu återskapats av en hög eldsjälar som verkligen verkar brinna för spelet!

Sist jag spela så var det en peak på kanske 100 pers och då var det enbart tier 1, nu har de utökat till tier 2 alla zoner och tier tre sägs vara väldigt nära!. Jag har som mest sett 7XX spelare online vid sjukt stora strider, var nu i helgen 3 warbands Order mot 4 Destro warbands vid en kamp vid en av keepsen i Elfland.

De har fokuserat sig på PvPn så PvE som till exemepl public quests är inte fixade. I senaste uppdateringen så la dem till de efterlängtade Renown points speccsen, alla är inte tillgängliga men de flesta som str/int/parry ökning.

fixa clienten och njut sedan

ursäkta om allt är skrivet kaotiskt men är så framåt kvällen!

HADE BRA!

Medlem

Coolt, det måste jag testa!


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem
Skrivet av Priapsi:

Coolt, det måste jag testa!

Gört!

Medlem
Skrivet av eine_petule:
Skrivet av Priapsi:

Coolt, det måste jag testa!

Gört!

Har gjort det men hade extremt serverlagg. Ett ambitiöst projekt dock, och jag kommer säkert kolla när fler saker är tillagt.


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem
Skrivet av Priapsi:
Skrivet av eine_petule:
Skrivet av Priapsi:

Coolt, det måste jag testa!

Gört!

Har gjort det men hade extremt serverlagg. Ett ambitiöst projekt dock, och jag kommer säkert kolla när fler saker är tillagt.

Lät sjukt trist det där med lagget, upplever det enbart själv då det är typ 7 warbands hehe, spelet i live var dock känt för sin usla kodning så

1
Skriv svar