Whisky alt Whiskey

Inaktiv
Skrivet av Nehcrom:

Väl mött och trevlig sommar!

Hejsan Kattfan, vi ses väl på GurkLAN2006 ? Ha det så bra under sommaren så ska jag försöka jaga dig i Q2 till hösten.


signatur

Man slutar inte leka för att man blir gammal, man blir gammal för att man slutar leka.
quakenet@#plus30

Medlem
Skrivet av Gandalf4i[+30:

"]

Skrivet av Nehcrom:

Väl mött och trevlig sommar!

Hejsan Kattfan, vi ses väl på GurkLAN2006 ? Ha det så bra under sommaren så ska jag försöka jaga dig i Q2 till hösten.

Visst bara ropa till när/var/hur


signatur

^Katten, idle extreme.

Medlem
Skrivet av MegaBlaff:

95 är i och för sig ansett som ett bättre år än 93, även om din 93:a säkerligen är smarrig som attans

plz, inte stående i bokhyllan. Möjligtvis när du tömt flaskan. Optimalt 10-12 grader, liggandes och mörkt. Fast det är ju en jäddrans önskedröm att ha den möjligheten.

Har inte så stor koll på sånt. Jag dricker Kung öl och blir glad.

Att ha den i 10-12 grader kommer vara grymt svårt.. Har förmodligen världens minsta kyl Får plats med ett sexpack och en falukorv.

Frågan är väl bara vilket årtusonde man vågar sig smaka på den?


signatur

[MM] Moderna Misstag. R.I.P Antisocial (?)

annars kan man dricka vatten, om man är så jävla törstig!

Medlem
Skrivet av MegaMan:

Saknar tråden från det gamla forumet där det snackades om drycken från Skottlan.. Whisky.

Måste bumpa tråden och fråga om du inte menar Gurklan?

För att köra på lite bättre, är Mackmyra god?


signatur

[MM] Moderna Misstag. R.I.P Antisocial (?)

Inaktiv
Skrivet av Wimp:

För att köra på lite bättre, är Mackmyra god?

Jag har bara smakat på tre olika tappningar av Mackmyra,
men Gävlepojkarna kan vara stolta IMHO.
De får "tummen upp" av mig i alla fall ... http://web.telia.com/~u88706207/smileys/thumbup.gif


signatur

Man slutar inte leka för att man blir gammal, man blir gammal för att man slutar leka.
quakenet@#plus30

Medlem

Caol Ila... mmm... När jag väl hittade den så har jag aldrig bytt.

Inaktiv
Skrivet av Wimp:
Skrivet av MegaMan:

Saknar tråden från det gamla forumet där det snackades om drycken från Skottlan.. Whisky.

Måste bumpa tråden och fråga om du inte menar Gurklan?

För att köra på lite bättre, är Mackmyra god?

Jag som har glömt ett d i skottland
Tyvärr så missade jag Gandalfs Whisky skola på Gurklan 2002 (är det rätt år ? ) eftersom jag sov sött under bordet ;).

Inaktiv
Skrivet av MegaMan:

Tyvärr så missade jag Gandalfs Whisky skola på Gurklan 2002 (är det rätt år ? ) eftersom jag sov sött under bordet ;).

Shit happens MegaMan, en annan gång kanske


signatur

Man slutar inte leka för att man blir gammal, man blir gammal för att man slutar leka.
quakenet@#plus30

Inaktiv

g4i ! :> gief ett gurklan igen så man kan få avnjuta lite dyr-gratis whisky från dig! ;D


signatur

< what we do in life echoes into eternity >

Inaktiv
Skrivet av ahriman:

g4i ! :> gief ett gurklan igen så man kan få avnjuta lite dyr-gratis whisky från dig! ;D

Vi hoppas på ett GurkLAN2007 till hösten igen. Jag hojtar i såna fall !


signatur

Man slutar inte leka för att man blir gammal, man blir gammal för att man slutar leka.
quakenet@#plus30

Medlem

Jakten på det försvunna lanet har tagit sin början... Vi känner redan doften av whisky och bränd parkett.


signatur

www.plus30.net
#plus30.net

Medlem

Är Grants ett b-märke? För jag tyckte det var rätt gott.


signatur

[MM] Moderna Misstag. R.I.P Antisocial (?)

12
Skriv svar