Wildstar Beta key

Medlem
Wildstar Beta key

Tänkte vara lite snäll och ge bort en tidig julklapp.
Har en Wildstar beta key över. skriv varför just du ska få den.

Betan är under NDA så följer du inte reglerna då blir både du och jag bannade.
så den som vill ha den måste vara seriös.

Medlem

hej jag skulle vilja ta honom. Jag är ett stort mmo fan!

Medlem
Skrivet av blomgren89:

Tänkte vara lite snäll och ge bort en tidig julklapp.
Har en Wildstar beta key över. skriv varför just du ska få den.

Betan är under NDA så följer du inte reglerna då blir både du och jag bannade.
så den som vill ha den måste vara seriös.

För att jag har följt spelet under en längre period nu och tycker att det ser väldigt häftigt ut. Det tilltalar mig eftersom det blandar gamla MMO element med nya på ett bra sätt. Jag har betatestat ett par MMOn, men detta är nog ett av de få jag faktiskt verkligen vill testa på riktigt.

Medlem

Wildstar har intresserat mig ett bra tag. Själv spelar jag mycket MMo's, älskar att ha en karaktär att pyssla med och ta mig frammåt med. Spelar just nu World of Warcraft igen efter ett långt avbrott, men jag suktar efter något nytt.
När jag spelar en beta så gör jag det inte bara för att man vill spela ett "demo", jag deltar aktivt i forum och rapporterar buggar. Har varit alpha testare till The old Republic där det ställdes krav på dagliga surveys och strikt NDA. Wildstar är det spel jag ser fram emot mest och jag vill vara med och hjälpa det bli en så bra produkt som möjligt.

Medlem

haha så mycket BS i denna tråden, "bevaka tråd"

Medlem

Skulle gärna ta en beta key till wildstar som verkar kunna bli min ersättare till WoW.
Jag är en gammal surgubbe som behöver nått roligt att göra så här i denna jävla juletid.


signatur

Crack the liars smile.

Medlem

Jag tar den gärna av samma anledning som resten av folket här i tråden och resten av
folket som "Betatestar", fast utan skitsnacket.

Jag vill helt enkelt bara testa spelet före alla andra och slippa betala för det.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Mina kompisar har tillgång till betan och det vore kul att få spela med dem

Inaktiv
Skrivet av WaXsMoKe:

Wildstar har intresserat mig ett bra tag. Själv spelar jag mycket MMo's, älskar att ha en karaktär att pyssla med och ta mig frammåt med. Spelar just nu World of Warcraft igen efter ett långt avbrott, men jag suktar efter något nytt.
När jag spelar en beta så gör jag det inte bara för att man vill spela ett "demo", jag deltar aktivt i forum och rapporterar buggar. Har varit alpha testare till The old Republic där det ställdes krav på dagliga surveys och strikt NDA. Wildstar är det spel jag ser fram emot mest och jag vill vara med och hjälpa det bli en så bra produkt som möjligt.

Jag vill också ha en key men är inte beredd att slicka brunt för det.

Medlem

Ja, såklart man vill ha en betakey, men smöra är inte min grej...

Medlem
Skrivet av limeduke:

Ja, såklart man vill ha en betakey, men smöra är inte min grej...

Han ber dig inte att smöra, han ber dig att motivera varför du tycker att du ska ha den.

Jag skulle jättegärna ta en beta-key då jag tycker att spelet verkar grymt kul, och att jag nu under jullovet kommer att för första gången på länge ha tid att spela.

Medlem

Gud va roligt! Hoppas verkligen att jag kan få den så att inte bara jag sitter å lirar om kvällarna utan även min sambo. Så jag slipper quitta spelet å "bli tvingad" å lira dota med henne när allt jag vill göra är att lira wildstar (med henne!).

God jul hursomhaver!

Edit: Även om du vill ge bort den i julklapp kom jag på att jag fick en HS (hearthstone) invite häromdagen om det är något du skulle vilja ha

Medlem

men kom igen nu, tråden började ju så bra, mer rövslickeri vill jag se.

helst nått om att du är dödligtsjuk och din sista önskan är att få spela wildstar.

Medlem

Hej, Jag har väntat i 4 år på den hära betan. Suttit och tråkat mig bort i Wow och andra mmorpg's medans jag väntat på den här stora skönheten. Speciellt nu när man precis blivit arbetslös och julen snart närmar sig. Saknar dagarna man kunde sitta uppe och spela ett mmorpg och faktiskt ha kul. Har suttit som besatt i flertal forum för att få tag i beta keys m.m. utan lycka, har inte många vänner som ens bryr sig om spelet så skulle vara så himla bra att äntligen få kliva inn i spelet man själv längtat efter så himlans jävla länge efter. Jag är seriös när jag spelar och kommer säkerligen sitta varje dag och sekund det är upptime på servrarna och spela så jag kan nöta mig in i Wildstar världen mer och mer. Snälla ge mig en beta-key, för moder och fosterland jag får snart mega aids i hjärnan över att bara tänka på spelet, vill bara spela det. Så pretty pretty pls mr Blomgren släng en bit av glädjen till mig också du kommer inte ångra ditt val och jag kommer säkerligen inte få dig bannad. Tack för mig leverpastej.

Inaktiv
Skrivet av Mansiepansie:

Hej, Jag har väntat i 4 år på den hära betan. Suttit och tråkat mig bort i Wow och andra mmorpg's medans jag väntat på den här stora skönheten. Speciellt nu när man precis blivit arbetslös och julen snart närmar sig. Saknar dagarna man kunde sitta uppe och spela ett mmorpg och faktiskt ha kul. Har suttit som besatt i flertal forum för att få tag i beta keys m.m. utan lycka, har inte många vänner som ens bryr sig om spelet så skulle vara så himla bra att äntligen få kliva inn i spelet man själv längtat efter så himlans jävla länge efter. Jag är seriös när jag spelar och kommer säkerligen sitta varje dag och sekund det är upptime på servrarna och spela så jag kan nöta mig in i Wildstar världen mer och mer. Snälla ge mig en beta-key, för moder och fosterland jag får snart mega aids i hjärnan över att bara tänka på spelet, vill bara spela det. Så pretty pretty pls mr Blomgren släng en bit av glädjen till mig också du kommer inte ångra ditt val och jag kommer säkerligen inte få dig bannad. Tack för mig leverpastej.

bravo! Ny etta på fjäsklistan, hoppas du vinner : ) bravo!

Medlem
Skrivet av jockstrap:

haha så mycket BS i denna tråden, "bevaka tråd"

Skrivet av bleak:

Jag vill också ha en key men är inte beredd att slicka brunt för det.

Skrivet av limeduke:

Ja, såklart man vill ha en betakey, men smöra är inte min grej...

Skrivet av jockstrap:

men kom igen nu, tråden började ju så bra, mer rövslickeri vill jag se.

helst nått om att du är dödligtsjuk och din sista önskan är att få spela wildstar.

Det är stor skillnad på att slicka röv och motivera varför du vill ha en nyckel. Varför komma in i tråden och bete sig som ett arsel?

Medlem

Jag ville bara kolla om ni var bra på att fjäska. Blev lite besviken :/

Jag kommer slumpa ut den till en av er som har skrivit här. återkommer snart!

Medlem

haha! Den var bra ful Blomgren89! men langa key då vetja

Medlem

Du har nyckeln till mitt hjärta! <3

Inaktiv
Skrivet av Arizato:
Skrivet av jockstrap:

haha så mycket BS i denna tråden, "bevaka tråd"

Skrivet av bleak:

Jag vill också ha en key men är inte beredd att slicka brunt för det.

Skrivet av limeduke:

Ja, såklart man vill ha en betakey, men smöra är inte min grej...

Skrivet av jockstrap:

men kom igen nu, tråden började ju så bra, mer rövslickeri vill jag se.

helst nått om att du är dödligtsjuk och din sista önskan är att få spela wildstar.

Det är stor skillnad på att slicka röv och motivera varför du vill ha en nyckel. Varför komma in i tråden och bete sig som ett arsel?

Major buzzkill reporting.

Medlem
Skrivet av blomgren89:

Jag ville bara kolla om ni var bra på att fjäska. Blev lite besviken :/

Jag kommer slumpa ut den till en av er som har skrivit här. återkommer snart!

får man hålla tummarna då

Medlem

Nyckeln gick till Mansiepansie

Medlem
Skrivet av blomgren89:

Nyckeln gick till Mansiepansie

Får jag fråga hur du fick tag i nyckeln?

Medlem
Skrivet av vTune:
Skrivet av blomgren89:

Nyckeln gick till Mansiepansie

Får jag fråga hur du fick tag i nyckeln?

reggade mig på deras sida. hade väl ganska tur

Medlem

Gratis mansie i guess

Medlem
Skrivet av blomgren89:

Tänkte vara lite snäll och ge bort en tidig julklapp.
Har en Wildstar beta key över. skriv varför just du ska få den.

Betan är under NDA så följer du inte reglerna då blir både du och jag bannade.
så den som vill ha den måste vara seriös.

Finns väl inge vits med att berätta varför just jag ska ha den. Men jag är så trött på alla tråkiga spel som finns där ute, så om du vill ha en hel knasig dude att lira med är jag ditt val. ^^

Medlem

Ah var visst för sent ute.

Medlem
Skrivet av blomgren89:
Skrivet av vTune:
Skrivet av blomgren89:

Nyckeln gick till Mansiepansie

Får jag fråga hur du fick tag i nyckeln?

reggade mig på deras sida. hade väl ganska tur

att man själv aldrig har sån tur

Skribent
Skrivet av blomgren89:

Nyckeln gick till Mansiepansie

Känns ju väldigt passande då han har en avatarbild från spelet!

Fint att ge bort nyckel också, nu blev Jesus glad:


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem

Man får tydligen streame på twitch nu! Blir o kolla!

12
Skriv svar