Wildstar Guestpass?

Medlem

Någon som har ett guestpass över möjligtvis som någon kind soul kan PM:a? spelet ser väldigt intressant ut men vill gärna ta ett smakprov innan man köper hela kakan om möjligheten finns

Medlem
Skrivet av TornadoFox:

Någon som har ett guestpass över möjligtvis som någon kind soul kan PM:a? spelet ser väldigt intressant ut men vill gärna ta ett smakprov innan man köper hela kakan om möjligheten finns

Skickar ett PM så fort jag hittar ett av mina guest pass

Medlem

Här kommer 3 till om någon mer vill testa.
2E8975FBMAYR8K043LNX
F2ASK777CK7ADAEN5YAM
95B6EU9V86D9CKC5CCWL

Medlem
Skrivet av Panzir:

Här kommer 3 till om någon mer vill testa.
2E8975FBMAYR8K043LNX
F2ASK777CK7ADAEN5YAM
95B6EU9V86D9CKC5CCWL

95B6EU9V86D9CKC5CCWL - Tagen

Tack så mycket

Medlem

Om ni börjar spela Wildstar , tveka inte att skaffa 2-step verification - under veckan jag spenderade besökande min syster i England fick jag mail från NCSoft som berättade att mitt account var stängt pga. att jag använt speedhacks mm.

Inledde konversation med deras support (jättetrevliga och snabb respons) och när jag kom hem igår kollade jag datorn och bytte passwords mm. Väldigt snabbt återställde de mitt konto så att jag kunde logga in, för att upptäcka att allt som kunde säljas från min karaktär/bank var sålt.

Jag fick hjälp att få tillbaka pengarna jag hade haft, men ingenting annat - extra inventory bags, crafting Resources, buff food...allt borta...

Jag klagar inte på support, att hjälpa alla med problem att återställa varenda detalj är nog inte möjligt, och kanske hade det inte hänt om jag använt den extra inloggningen från början, så...

Jag tror inte jag bryr mig om att fortsätta min WS sub nu - det är ett coolt spel med mycket att upptäcka och göra, men det är svårt att hitta bra folk att spela med - hardcore pwnzors finns överallt, men lite mer soft moget socialt och avslappnat folk verkar mer sällsynt - så att älga runt solo och samla ihop alla grejer en gång till känns ju lagom lockande....men men, Wildstar är värt att testa om ni inte har gjort det ännu - fast det blir ännu roligare på levels som man kanske inte når på ett guestpass...

Hursomhelst, 2-step verificationprylen - värd att använda imo!

12
Skriv svar