De nya EA Sports spelen

Medlem
De nya EA Sports spelen

Nu är inte jag den som går och köper ett nytt FIFA eller NHL varje år, speciellt inte som det inte händer mycket mellan spelen enligt mig. Senast jag köpte var 09 för både FIFA och NHL (hade precis skaffat mitt PS3 då så det kändes rätt)

I alla fall, brukar ladda ner demon av nästa års version för att se bara hur de känns. Har inte provat Demot för NHL11 än, men FIFA versionen känns faktiskt betydligt bättre än tidigare. Gillade aldrig riktigt FIFA 09 då jag tyckte den kändes väldigt plastig, och då man inte kunde spela som Blåvitt (eller ja, man kunde ju, men det kändes jävligt fel när laget hette "I. Göteborg" och loggan var en boll med fartränder.)

Nu antar jag att FIFA inte köpt tillbaka rättigheterna än, men i överlag känns ändå FIFA spelet mer spännande i år än på länge. Någon som håller med?


signatur

Heja Blåvitt

PCG
Medlem

Både lirat xbox fifa och köpt PC-FIFA. Båda är grymma.!
Är det någon som vet om ultimate team kommer till pc? Hört att det ska va gratis iaf

Medlem

Börjar faktiskt bli väldigt besviken nu när man köpt spelet. Blåvitt fanns med i år, vilekt rä ett stort plus så klart, men fan va EA verkligen pissar på allsvenskan.

Det är ju pinsamt hur mycket sämre spelarna är, och spelet i allmänhet i allsvenskan. Spelar som ett Be A Pro i Blåvitt och va fan, hela spelet gå ju ut på att mina medspelare inte passar mig, springer in i motståndare och blir av med bollen, sen gör motståndarna samma sak. Har väl spelat en 12 BAP (eller Career som de kallar det nu) matcher och är så grymt jävla frusterad över AI:n när man spelar med allsvenska lag.


signatur

Heja Blåvitt

1
Skriv svar