Guitar Hero III tråden

Inaktiv

Tjo!
Alla som gillar guitar hero ( ni behöver inte lira GH3) är välkomna att joina min och mina polares Tour group, det funkar som en klan. Den är endast för Svenskar, men spelar ingen roll vilken platform man lirar på.

Om du är extremt duktig på GH2 eller GH3, adda mig på xbox live : Vicarious Geeee.
Jag utmanar dig gärna.

I måndags låg jag på 87 plats i världen (Career score, Expert, Xbox 360) Men efter maintandancen så nerfade dom min Career score med cirkus 1 mille (:/ Vet ej varför!) Så jag ligger för närvarande på 163 plats. Sorry for braging men iaf..
Om du har några frågor angående GH2 eller GH3 så hjälper jag gärna till, Svara dock genom mail eller xbox live

Vicarious Geeee
Oljemark.Markus@hotmail.com

Vi hörs!

Inaktiv

Tour Groupen heter Club Sweden på Guitarhero.com

Medlem

Hmm kom precis o tänka på en sak.
Det verkar som att gitarrerna till GH3 inte dyker upp förrän framåt jul nån gång. Så vill man lira tillsammans med polarna får man väl helt enkelt köpa två spel med gitarr...eller vänta...men det har man ju redan gjort ett tag nu.

Medlem
Skrivet av peter_lovgren:

Hmm kom precis o tänka på en sak.
Det verkar som att gitarrerna till GH3 inte dyker upp förrän framåt jul nån gång. Så vill man lira tillsammans med polarna får man väl helt enkelt köpa två spel med gitarr...eller vänta...men det har man ju redan gjort ett tag nu.

Köp en lös Xplorer gurra.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av WaltX:
Skrivet av peter_lovgren:

Hmm kom precis o tänka på en sak.
Det verkar som att gitarrerna till GH3 inte dyker upp förrän framåt jul nån gång. Så vill man lira tillsammans med polarna får man väl helt enkelt köpa två spel med gitarr...eller vänta...men det har man ju redan gjort ett tag nu.

Köp en lös Xplorer gurra.

Till PS3 eller Wii??

Medlem
Skrivet av peter_lovgren:
Skrivet av WaltX:
Skrivet av peter_lovgren:

Hmm kom precis o tänka på en sak.
Det verkar som att gitarrerna till GH3 inte dyker upp förrän framåt jul nån gång. Så vill man lira tillsammans med polarna får man väl helt enkelt köpa två spel med gitarr...eller vänta...men det har man ju redan gjort ett tag nu.

Köp en lös Xplorer gurra.

Till PS3 eller Wii??

Jaha, nej då får du vänta


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Jag har GH3 till PC och en gitarr till PS3 och jag försöker få gitarren att funka till spelet men det går inte.

Jag får gitarren att funka på kontrollpanelen - spelenheter där funkar alla knappar men i spelet så händer det inget.

Någon som vet vad som är fel?

Inaktiv

OM man nu har gh3, kan man då köpa gamla gh2 och spela med samma gittar. Lirar på ps3. Borde vell funka lr?

Medlem

Funkar på 360 så ja antar att de borde funka på ps3 med.

Medlem

Det funkar inte, då GH2 inte finns till ps3, gitarren till ps2 upptäcks dock men fungerar inte ingame.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Ja har sett att GH 3 har ganska höga systemkrav, men Nvidia Geforce 6800 äre inte med på listan bland stödjande grafik. Kan man inte köra det i alla fall.


signatur

No blood. No sticky, hot, messy, awful blood; no blood at all. Why hadn't I thought of that? No blood. What a beautiful idea!

12
Skriv svar