Hjälp Sverige ta över Världen (webb-baserat rollspel)

Inaktiv
Skrivet av Ms Snooze:
Skrivet av Lusen:

Har gått in på sidan skrivit vad jag ska heta och min mail adress, väntar bara på det...

Problemet med att regga sig på sidan är att man kan få vänta i evigheter på att få komma med.
Vi som redan spelar blir tilldelade invites och om man får en sån så kommar man in i spelet direkt och slipper alltså vänta.

Så PM:a din mejladress till nån av oss så kommer du med direkt istället

Fick redan ett av Mr Speed, men tack ändå

Inaktiv

Jag har lite invites att dela ut, skicka ett PM till mig med sin email så skickar jag iväg med en gång.

Inaktiv

Jag har spelat detta i 2 veckor nu och det är ett mysigt litet spel Snart kommer man även kunna kriga så det ser jag och hela erepublik världen fram imot. Jag rekomenderar verkligen erepublik. Om du vill ha en invite så är det bara att skicka ett Pm till mig

Medlem

Jag har 4 invites till dem som vill ha.

Inaktiv

Snart börjar kriget, vi vill ha hjälp av er att ta över Europa, skicka ett pm till mig så skickar jag en invite på en gång, jag hjälper er också gärna att komma igång om det är något ni undrar över:)

Inaktiv

Jag har massor av invites, skicka PM med era epost-adresser så bjuder jag in er, men har ni skickat eran adress till fler än en person så kommer inte jag bjuda in er då jag inte vill förlora en invite.

Inaktiv

Har också massor invites kvar så tveka inte att pma om ni är intresserade.

Inaktiv

Här har ni en introduktionsvideo för spelet, den visar hur det funkar och vad man kan göra. En av grundarna står för rösten.

http://www.youtube.com/watch?v=FMiThA61HKo

Inaktiv

Vad hter ni då på erepublic? Jag heter Kolle, alla får bli väner med mej!

Inaktiv

Jag har invites kvar, det är bara skicka ett PM så får du en invite av mig. Se bara till att skicka med mail adressen.

Medlem

Har en bunt invites kvar. Bara att PMa så skickar jag en så fort jag kan. Kom och hjälp oss att göra esverige till det absolut mäktigaste landet i världen.

Medlem

Detta är ett riktigt kul spel med riktigt stort rollspels potential. Jag rollspelar som en snål kommunist inne spelet medans andra rollspelar som annat. Jag nämner den rådande regeringen i sverige som facister vilket de egentligen inte är och smutskastar dem varje chans jag får.

Jag har också invites. Skicka pm med email så får ni en invite.

Om ni väljer att få invites av mig så stödjerna ni kommunisternas kamp mot facistregimen i erepublik sverige istället för att stödja facistregimen

Inaktiv
Skrivet av omgponies:

Detta är ett riktigt kul spel med riktigt stort rollspels potential. Jag rollspelar som en snål kommunist inne spelet medans andra rollspelar som annat. Jag nämner den rådande regeringen i sverige som facister vilket de egentligen inte är och smutskastar dem varje chans jag får.

Jag har också invites. Skicka pm med email så får ni en invite.

Om ni väljer att få invites av mig så stödjerna ni kommunisternas kamp mot facistregimen i erepublik sverige istället för att stödja facistregimen

Nu sitter jag och kliar mig i huvet och försöker komma på vem du är i spelet

Medlem

Fan vad detta låter extremt roligt. Någon som kan skicka invite till mig? har inget att göra en fredagkväll så det hade varit kul :D!

Tack på förhand!

Inaktiv

Finns massor av folk här som erbjuder invites, men eftersom det inte är en bra idé att lämna ut sin e-mailadress så här öppet så ber vi folk att skicka ett meddelande här på FZ istället med e-mailadressen.

Kom ihåg, skicka bara till en (1) person som erbjuder invites annars kan det hända att flera personer skickar till en och samma person och då försvinner deras invites utan att det kommer en ny spelare.

Medlem
Skrivet av Lusen:

Vad heter ni då på erepublic? Jag heter Kolle, alla får bli vänner med mig!

Simon Liberty, som jag hette när jag spelade FoM. FoM, det var ett riktigt bra spel det.

Inaktiv

@ Sisquo, admin har visserligen löst det, det går bara att skicka invites till en mail en gång. Så det är ingen som kommer slösa invites. Men det är ju klart störande att försöka skicka invites till folk som redan är inbjudan!

Vill ni spela världens bästa webb baserade spel, så skicka mig ett PM med din mail så fixar jag en invite åt dig!

Inaktiv

Ok, huvudsaken är att man skickar ett meddelande till någon av de som ger ut invites, att be om en invite här i tråden och inte ens ge ut sin mail-adress är lönlöst - går inte att skicka invite då.

Inaktiv
Skrivet av MrSpeed:

@ Sisquo, admin har visserligen löst det, det går bara att skicka invites till en mail en gång.

När löste dom det? Jag slösade bort en invite häromdan på en som redan fått en. Man får meddelandet att personen redan fått en invite men att dom skickar en till! Hur idiotiskt är inte det :evil:

Inaktiv
Skrivet av Ms Snooze:

När löste dom det? Jag slösade bort en invite häromdan på en som redan fått en. Man får meddelandet att personen redan fått en invite men att dom skickar en till! Hur idiotiskt är inte det :evil:

Dom löste det för någon vecka sen, men det kan ha buggat och att du därför inte fungerade...

Skicka ett mail till admin så brukar dom fixa det, det kan ta några dar men dom brukar vara bra.

PS har fortfaranade invites kvar, skicka ett PM till mig med din mail så får du en invtie!

Behöver ni hjälp i spelet kan ni oxå kontakta mig, MrSpeed

Inaktiv

Hur tjänar do pengar på det här då?:O

Medlem

Har 10 invites, bara att skicka PM med din email

Heter Waffles i Erepublik.

Inaktiv

Har massa invites kvar! Bara att PMa så får du!

Inaktiv
Skrivet av Lusen:

Hur tjänar do pengar på det här då?:O

Antar att du menar "Hur tjänar du pengar på det här då?"

Vet inte riktigt hur du menar men i spelet så tjänar du pengar genom att jobba, jobb får du om du frågar en arbetsgivare.
Du kan ju ha menat att vi tjänar pengar på den här tråden och det är också rätt. Vi får 5 gold för varje invite som accepteras och 1 gold är värd 25 sek+, snittlönen just nu är på 4.77 sek så 5gold är nästan lika mycket som en hel månadslön.

Rekomenderar megaFAQn på erepublik.se
http://erepublik.se/viewtopic.php?f=39&t=244

(Jag har också invites så det är bara att skicka ett PM med din mail)

Medlem

Jag har också invites

Inaktiv

Så sjukligt bra spel, och snart är det krig, då blir det dödligt kul!
Jag har Invites skicka ett PM till mig med din mail, we need you!!

Medlem

Har invites till den som vill ha! PMa mig.

Medlem

Jag har fortfarande kvar några invites så det är bara att skicka ett PM där din mail är med.

Inaktiv

Jag har också invites så skicka ett PM om du är intresserad.

Erepublik är kanske det roligaste online-spelet jag har spelat för det går att göra så otroligt mycket.

Inaktiv
Skrivet av eRepublik:
Skrivet av Lusen:

Hur tjänar do pengar på det här då?:O

Antar att du menar "Hur tjänar du pengar på det här då?"

Vet inte riktigt hur du menar men i spelet så tjänar du pengar genom att jobba, jobb får du om du frågar en arbetsgivare.
Du kan ju ha menat att vi tjänar pengar på den här tråden och det är också rätt. Vi får 5 gold för varje invite som accepteras och 1 gold är värd 25 sek+, snittlönen just nu är på 4.77 sek så 5gold är nästan lika mycket som en hel månadslön.

Rekomenderar megaFAQn på erepublik.se
http://erepublik.se/viewtopic.php?f=39&t=244

(Jag har också invites så det är bara att skicka ett PM med din mail)

Oj, förlåt menade förstås "Hur tjänar dom pengar på erepublik+", dom har bara reklam för erepublik

Skriv svar