Hjälp Sverige ta över Världen (webb-baserat rollspel)

Inaktiv
Skrivet av Lusen:

Oj, förlåt menade förstås "Hur tjänar dom pengar på erepublik+", dom har bara reklam för erepublik

Man kan köpa guld för riktiga pengar.

Inaktiv

Fast det suger apa, det är det enda som är dåligt med erepublik. Ekonomin blir obalanserad då guldpriserna ändras. Sen är det väldigt dyrt att köpa guld, 20 gold kostar ca 100kr och 20 gold är lika mycket som 4 Invites.

(Skicka PM med din mail så får du en invite)

Inaktiv

Har också ett gäng invites så passa på att bli en del av Sverige i erepublik, skicka ett pm med din emailaddress i så skickar jag en invite till dig. Vi ses 8)

Inaktiv
Inaktiv

Jag har 3 invites,skicka ett pm med din emailadress,så skickar jag en invite.Otroligt kul spel.:)

Inaktiv

Killar och Tjejer tag chansen att vara med i detta roliga online spel och hjälp sverige ta över världen!! Vad kan man göra då i spelet? Man kan bla bli Egen företagare med anställda, blir politiker (Starta eget parti el gå med i ett existerande)kanske tom att du kan avancera och bli sveriges president en dag, jobba, bli tidning redaktör mm grymt beronde framkallade, och nu i April släpps krigsmodulen så vi kan dra ut i krig och erövra världen så skicka ett pm med din mail adress så får du en invite!! Varmt välkommen till eSverige och Erepublik !! OBS Glöm inte att regga dig även på www.erepublik.se så får du 10 sek i startkapital!!

Inaktiv

Rätt skoj faktiskt. Rekommenderar alla att testa
Har också invites om någon behöver.

Inaktiv

Skulle påstå att det är ett sjukt kul spel, tycker man att ekonomi och politik är kul så är det sjukt roligt och får och med i morgon räcker det nog med att tycka att krig är kul för att uppskatta spelet!

skicka ett PM till mig med din email så fixar jag en invite åt dig!

Inaktiv

Kriget börjar imorron! Joina nu! Vi behöver fler soldater i Sverige!

Inaktiv

Tycker ni gott skall bli medlemmar!
Hjälp Sverige! Krigsmodulen skall komma inom kort.

Har förövrigt invites över, bara PM:a din mail så löser vi det!

Inaktiv

Jag har 4 invites att dela ut.

Jag kan dessutom erbjuda dom som joinar ett jobb på mitt företag. Skicka ett meddelande så bjuder jag in er.

Inaktiv

Nu är krigsmodulen lanserad! nu är det bara en tidsfråga in eSverige behöver din hjälp att försvara landet!

skicka ett PM till mig med din email så får du en invite av mig!

Inaktiv

Massa invites kvar! Säg till dina vänner att börja spela och skicka ett pm till mig!

Inaktiv

Jag har kvar invites om nån vill ha. Det är bara att PMa er email så invitar jag...

Inaktiv

Kom igen nu FZ, det är lite dålig uppslutning.

PMa din email till mig för en invite

Medlem

Har 12 invites. Skicka pm med mail så får du dirr.

Medlem

Tjänar man pengar om man har en egen tidning som folk läser?

Inaktiv
Inaktiv
Skrivet av andymikel:

Tjänar man pengar om man har en egen tidning som folk läser?

Tror inte det. Men jag har ingen egen tidning så jag vet inte säkert.

Inaktiv

Krigsmodulen är lanserad, länder till höger och vänster har startat krig. USA har startat krig mot Canada, Pakistan vs. Kina. Sverige och Norge (de två starkaste länderna i spelet) har gått in på Kinas sida! Så allt ni behöver för att få kriga som Svensk mot Pakistan är att fixa en invite av någon!

Jag har så att jag kan fixa hur många invites som helst! Skicka ett PM till mig med din mail om du vill hjälpa Sverige vinna kriget!

Inaktiv

@ andymikel: Man kan tjäna bra på den, men det är inte automatiskt så att man tjänar på den. Man måste skriva något som folk gillar så att du får läsare, sen kan du sälja reklam platser i den.

Men lättaste sättet att tjäna pengar nu är nog att jobba...

Medlem

Vi behöver fler soldater till det kommande kriget. Bara att PMa så skickar jag en invite.

Inaktiv

Är det någon som fått några PM egentligen?

Inaktiv

Jag har fått 1 idag och ett par tidigare. Men det är inte lika mycket liv här som det är på fragbite. Men släng upp en ny tråd så kanske vi får igång aktiviteten. (PM mig den nya tråden om någon slänger upp den)

Edit: om inte detta är förbjudet enligt någon FZ regel jag inte läst...

Medlem
Skrivet av MrSpeed:

Jag har fått 1 idag och ett par tidigare. Men det är inte lika mycket liv här som det är på fragbite. Men släng upp en ny tråd så kanske vi får igång aktiviteten. (PM mig den nya tråden om någon slänger upp den)

Edit: om inte detta är förbjudet enligt någon FZ regel jag inte läst...

1 tråd per "ämne", att lägga upp en till skulle nog vara mot forum reglerna

Inaktiv

Bra att det inte kom upp någon ny tråd då

Inaktiv

HAr två invites om någon vill ha ?

Medlem

Har 3 invites kvar så det är bara att skicka ett PM.

Inaktiv

@Tigerlol
@Lhoka
@Sisquo
@Plutten_
Det är bättre att skriva något positivt om eRepublik än att bara skriva "Jag har invites" eller liknande.

@MrSpeed
"Jag har fått 1 idag och ett par tidigare. Men det är inte lika mycket liv här som det är på fragbite. Men släng upp en ny tråd så kanske vi får igång aktiviteten. (PM mig den nya tråden om någon slänger upp den)

Edit: om inte detta är förbjudet enligt någon FZ regel jag inte läst... "

Den här tråden har över 1.5 tusen visningar så det ändå ganska många som blivit medveta om eRepublik och några har tagit chansen och blivit medlemmar.

@Ms Snooze
@andymikel
I krigssyfte är Tidning dåligt för den försvinner när man flyttar utomlands (krigar).

Men....jag har också invites ifall någon vill ha

Inaktiv

Glöm inte att registerar er på erepublik.se, där finns nu massor av info om hur krigen fungerar och hur ni gör för att hitta det bäst betalda jobbet m.m.

Den svenska arme organisationen börjar oxå ta fart, vi kommer snart inte bara ha den största armen i spelet, vi kommer oxå att ha den mest välorganiserade!

För de som vill vara med och verkligen göra sverige till världshärskare skicka ett pm till mig NU med din email så skickar jag dig en invite!

Skriv svar