Hjälp Sverige ta över Världen (webb-baserat rollspel)

Medlem

Och folk whinade när jag skrev om FZ City. Jag har hållit på med liknande sånna här spel från och till, men jag orkar inte engagera mig. Samt att jag trorat den som skickar invites tjänar någonting på det, guld kanske, genom något IDnummer i registreringslänken exempelvis.

Och sen kännes det lite som spam när x antal nyregistrerade medlemmar skriver om hur bra och roligt erepublik är...

Inaktiv

Vi vill bara att fler ska spela Erepublik, det vi tjänar in-game är Gold vilket vi skrivit flera gånger här i tråden. Alla nya medlemmar får egna invites som de kan använda för att bjuda in folk och få lite Gold också.

Jag kan även rekommendera den nya sidan www.MyErepublik.com som just nu har en tävling där man lottar ut Erepublik-t-shirts till de som bidrar med den bästa tutorialen eller verktyget för spelet.

Jag har fortfarande invites till den som är intresserad, skicka ett meddelande till mig med din e-mailadress så skickar jag en invite.

Inaktiv

Om jag ska vara helt ärlig så tror jag inte MyErepublik behövs, vi svenskar håller ju till på erepublik.se så jag förstår inte varför du skulle dra igång den där andra siten.

(Jag har invites ifall någon behöver)

Inaktiv

Jag har inte dragit igång något. Det är ett samarbete mellan medlemmar från Norge, Sverige, USA, Indonesien, Portugal och England. Forconin den norska presidenten står för hosting.

Grundarna av Erepublik och den utnämnde "community manager" Cristesco stödjer alla detta initiativ och bidrar med priser såsom t-shirts. Mängden trafik till sidan och det mottagandet den fått visar att sidan verkligen behövs.

Sidan är neutral mark där vad man är i Erepublik inte spelar någon roll, alla är välkomna och diskutera men förutom det så erbjuds det även massor av saker runtomkring Erepublik som skrivbordsunderlägg och kommande verktyg för GM:s i spelet.

Syftet är inte att ta över de lokala forumens viktiga roll som samlingsplatser för ländernas befolkningar. Registrera dig och ta en titt så lär du märka ett diskussionsklimat som du inte har någon annanstans.

Inaktiv

Till er som inte provat spelet, gör det! Ge det en chans ett par dagar och se hur beroende framkallande det verkligen är. Erepubilk är ett sjukt kul spel som ingen borde missa, framför allt inte nu när krigsmodulen är igång!

Skicka ett PM till mig idag med din email så fixar jag en invite!

Inaktiv

Det finns en del screenshots nu på www.MyErepublik.com för er som vill se hur spelet ser ut.

Inaktiv

Är det bara jag eller laggar eRepublik enormt mycket?

PS. Har invites till de som vill ha.

Inaktiv

eRepublik har lagat en del de senaste dagarna, men det är mest att dom håller på att uppdatera servrarna. Så det ska nog lösa sig om någon dag.

Har oxå invites!

Inaktiv

Om jag förstått det rätt så är det problemet med krigsmodulen som gör att det krånglar laggar och att det kan vara svårt att nå sidan. Den lanserades ju så pass nyligen så det är väl många buggar att fixa innan det flyter på bra.

(Jag har invites)

Inaktiv

har oxå invites kvar. PM:a om ni vill ha

Inaktiv
Skrivet av dile:

har oxå invites kvar. PM:a om ni vill ha

Exempel på onödig post.

Skriv något mer än bara "Jag har invites" annars kan du lika gärna låta bli.

Inaktiv

Aouch Aouch, har problem att skaffa ett arbete på Erepublik, någon som behöver en till arbetare? ^^
Kvittar vad det är, är villig för det mesta

Inaktiv

@Elected: Prata med RadiumHill eller emil det kan hjälpa dig hitta ett bra jobb.
Annars ger ettan sjukhus jobb till alla

Inaktiv

Man tackar Man tackar

Jo btw, typ om man har ett hus, gör det så att sin wellness ökar?

Inaktiv

japp wellnessen ökare med kvaliteten varje dag. Så har du q4 hus så får du + 4 i wellness varje dag. Mycket användbart i krigen

Ps har fortfarande invites till detta underbara spel! men snabba er innan USA vs Canada kriget är slut!

Inaktiv

Åk ner och utrota Israel istället. Hejja Turkiet xD

Inaktiv

Det finns ett par krig på g, indonesien vs australien, USA vs Canada och Turkiet vs Israel. I morgon kommer pakistan förklara krig mot Indien. Så nu är det verkligen dags att fixa en intvite från mig eller någon annan här!

Det är bara att skicka ett PM med din mail adress så fixar jag en invite!

Inaktiv

Är du ny i erepublik? behöver du jobb? lägg ut ditt CV och skicka ett PM till Lischke så fixar han ett bra jobb åt dig direkt på Gift training Sweden

ps har fortfarande invites, det är bara att skicka ett PM med din mail så fixar jag en invite direkt!

Medlem

Norge har förklarat krig mot Finland.
Glöm inte att regga er på erepubli.se. Där sker alla diskusioner som rör sverige.

Har invites om någon vill ha. bara att pma eran mail.

Inaktiv

Imorgon startar kriget mellan Sverige och Danmark! Registrera er nu för att stödja Sverige i kriget!!

Jag har invites

Inaktiv

Nu är det verkligen dags att fixa en invite! SVERIGE ÄR I KRIG!
Sveriges erövringståg har startat. Idag Danmark i morgon världen!

Jag har ett antal invites kvar! så skicka mig ett PM med din mail så fixar jag en invite till dig redan idag!

Medlem

Snart drar kriget igån mot danskarna och vi behöver fler soldater!
Skicka ett pm till mig för en invite.

Inaktiv

9.10 i morse startade det svenska anfallet. Hittills har inte Danmark lyckats mobelisera något större försvar, men det kommer! Fixa en invite och hjälp sverige krossa dessa gröt talande danskar!

Jag har invites kvar så skicka ett pm till mig så fixar jag en åt dig direkt!

Medlem

Nån som vill skänka en moving ticket till en finsk broder under ockupation av den facistisk Norska regimen? Ställer gärna upp i kriget mot Danmark.

Inaktiv

Jo, det kan jag väll fixa åt dig, hur mycket behöver du?

Edit: jag har PMat dig, ingame

Har oxå en hel hög med invites som jag vill bli av med!

Inaktiv

Sverige anfaller med fler soldater än vad Danmark och dess alierade har tillsammans.

Medlem
Skrivet av MrSpeed:

Jo, det kan jag väll fixa åt dig, hur mycket behöver du?

Edit: jag har PMat dig, ingame

Har oxå en hel hög med invites som jag vill bli av med!

Skicka mig en invite då!


signatur
Inaktiv

skicka ett pm till mig med din mail så har jag invite

har fortfarande ett par invites kvar

Medlem

Skicka pm till mig med din e-mail adress så får du en invite

Inaktiv

Är Sverige för många spelare eller något nu? får inte välja Svergie när jag registrerar..

Det hadde bara buggat sig, laddade om sidan så funkade det

Skriv svar