Hjälp Sverige ta över Världen (webb-baserat rollspel)

Inaktiv

Tju, vill testa och lira, någon som kan hjälpa mig?:)

Inaktiv

Om ni vill testa, skicka ett PM till mig med din mail så fixar jag en invite direkt!

Börja spela nu medans det är en beta! allt du tjänar ihop under betan får du behålla när v1 kommer!

Medlem

Jag har också invite om någon vill ha. skicka PM med din mail. så skickar jag invite.

Perfekt tidsfördriv!

Inaktiv

Tydligen får man nya invites lite då och då och nu har jag 2 kvar, bara att skicka ett PM till mig så får du en invite!

Medlem

Jag vill vara med och leka!

Inaktiv

Någon som har en invite över? Det låter kul

Inaktiv
Skrivet av johansandstrom:

Någon som har en invite över? Det låter kul

Jag har, men jag behöver din mejladress för att kunna skicka en.
PM:a gärna

Inaktiv

Även jag har några invites kvar, så om någon mer är intresserad att hjälpa eSverige så PMa mig med er mailadress.

Kan även tipsa om att registrera er på Erepublik.se då ni får 10.00Sek grattis av regeringen ingame

Inaktiv
Inaktiv

Dra iväg ett PM till mig här eller på erepublik.se om ni vill ha en invite. Har tre nya fina.

Är det frågor så är det bara att PMa också

Medlem

Jag har spammat några här men har inte fått en invite ännu, om ni har någon på lager så skriv här eller skicka ett PM så svarar jag med min epost

erepublik verkar riktigt skoj från vad jag har läst, dock en hel del att sätta sig in i men jag är redo att ge det en chans

Inaktiv

Mitt fel, har varit borta och såg inte att du skickat PM, men det stod att de redan var medlem när jag försökte skicka en invite så det verkar ha löst sig ändå

Btw, jag har fortfarande invites kvar.

Inaktiv

NU ligger Sverige i krig och vi behöver fler soldater!
Skicka PM med din epost så får du en invite nu.

Inaktiv

Uppdatering: Tyskarna förlorade, eller egentligen var det väl legosoldater från Italien och Pakistan. Hur som helst så vann Sverige

Inaktiv

Någon som har en invite över:)

Inaktiv
Skrivet av elephantman:

Någon som har en invite över:)

skickar dig nu

Inaktiv
Medlem

Jag tar gärna en invite jag också fefan!


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Inaktiv
Skrivet av SeniiL:

Jag tar gärna en invite jag också fefan!

U got mail

Medlem

Jag har även invites över. PM:a mig med din emailadress så får du en invite.

Jag är aktiv på fz så du får din invite snabbt om du PM:ar mig.

Inaktiv
Skrivet av elephantman:

Någon som har en invite över:)

Jag har alltid invites över
men jag var på Civilförsvarsläger så jag kunde inte skicka någon till dig, bra att det löste sig ändå.

Inaktiv

Får man nya invites? Jag använt 3st så jag har 2 kvat fall nån vill ha

Inaktiv

Japp, men tänkt på att det inte är tillåtet att skapa "multiaccounts" och en annan sak som kan vara bra att tänka på är att det är värdelöst att skapa företag. sälj guldet du får eller spara det.

Inaktiv

Nya invites kommer lite då och då, men då måste du gjort dig av med alla 5 först

Medlem

Var medlem här förut, hade typ mest pengar/strength av alla på hela spelet, men tröttnade snabbt.
Det är samma sak hela tiden juh

Inaktiv

Japp, det bästa är att PMa någon av oss, jag har invites kvar men jag åker till Norge (Måndag och en vecka frammåt) så om någon vill ha invites av mig måste jag ha PM om det senast söndag kväll.

Inaktiv

Jag rekomenderar alla att åka en vecka eller två till Norge och vandra i bergen samt se på utsikten, åka trollstigen och gå besseggen.
Jag har invites till alla som vill ha.

Inaktiv

Tycker fler bör ta chansen och testa på det här!

Medlem

Har en del invites över.. bara å skicka pm med er mailadress.

Inaktiv

"We are going in!

Arlanda Stockholm Airport August 29'th 2008.

Four C-130 Hercules are currently lifting with swedish elite Paratroopers, Fallskärmsjägare, with Bukarest Henri Coanda International Airport as destination.

The Commander-in-Chief, Kape, has given out personal Orders to Fallskärmsjägarna with secret instructions. Misho is in Bukarest to warn the romanian civilians of the arriving swedes - here is what he reports:
Sweden brings destruction to Romania."

Krig

Skriv svar