Hjälp Sverige ta över Världen (webb-baserat rollspel)

Inaktiv

Nu är det kul igen, ska snart bli soldat och skydda mitt land!

Inaktiv

Nu är det kul igen, ska snart bli soldat och skydda mitt land!
©

Inaktiv

Hehehehe Som den ängel jag är, så måste jag bara säga alla Välkommna till Erepublik.

Men hursomhelst...
Jag har invite kvar, jaa.
Men det är ju bara tråkigt att säga: jag har invite, Skicka pm.

Utan det ska vara lite... Något med.

Så jag ska beskriva det.
Erepublik består av 3 grundläggande sätt att Umgås...
1. Spelet (www.Erepublik.com)
2. Forumet (www.erepublik.se)
Och sen... 3.
Våra IRC kanaler.
Det finns #erepulik och #erepublik.se
Det finns även för mer privata saker, men det är upp till var och en att gå in där.
(fast det brukar vara kul)

Sen så kanske spelet är inget Symfoni av Rosor och trastar.
Utan det finns dumma Bugar, och våra Admins på Erep.se är lite.. Okunniga, Man kan få sin Email spammad...

Men jaja...
Hursomhelst, Det är bra, Och du borde gå med.
Jag har spelat sen den 2 mars, och jag sitter fortfarande kvar.
Då måste ju antaglien felet vara på mig, eller så lockar spelet för mycket. (ingen Oro, Nr.2 är rätt)

Så kom igen, Skicka Pm (helst till mig ) och gå med.
För idag, Så kan vi skapa en bättre värld där.

Och för att inte tala, För er som älskar, Eller Hatar Flashback Forum (jag ogillar starkt)
Så är detta en bra chans, De har ett fett stort parti som vi alla vill riktigt smälla ivägen.

Oja, //Gussen...8)

Inaktiv

Tycker ni skall bli medlem om ni inte redan är, spelet är på G - snart kommer version 1 och det går ur betan!
Skriv eran email i tråden eller i ett PM till mig så skickar jag en invite.

Glöm inte att flytta till Stockholm, där jag är borgmästare!

Väl mött,
St00r

Inaktiv

Va? Inte Flashback ledda Stockholm.
Ni borde bo i Stuttgart som är lett av Snygga, Sexiga och sååå Smarta, Nja, Mig.

Mycket bättre, Eller hur St00r...
//Gussen McNudel

Medlem

Dem som vill ha en invite kan skicka ett medelande till mig. Börja spela nu och hjälp Sverige att bli bättre!

Medlem

Jaha, jag som skapade en ny tråd... men hej iaf! nu är jag med också


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

Inaktiv

Härligt, nu har även jag fått nya invites som jag kan dela med mig av
Och nu är det inte så länge kvar tills eRep. V1.

//Gudrun Schyman
Female
Stockholm, Sweden
Citizen since Dec 28, 2007

Medlem

Om någon vill ha en invite så är det bara att PM:a mig.


signatur

* Always remember to pillage BEFORE you burn

Inaktiv
Skrivet av Detoxin:

Om någon vill ha en invite så är det bara att PM:a mig.

Skriv lite mer än "jag har invites", blir mycket trevligare läsning då.

För ni som är osäkra så rekomenderar jag att ni går in på erepublik.se och kollar runt på forumet, där finns massor med intressanta saker.

ps. jag har invites över

Inaktiv

*Jag bumpar upp min egen tråd och lägger till Higwon:s*

Citat:

Nu har de öppnat upp portarna i erepublik för allmänheten.

Erepublik är en virtuell värld där man kan starta företag, politiska partier, media och även förklara krig mot andra nationer.

Vi måste göra sverige starkare, skapa ett nytt stor sverige och för att nå våra mål så behöver vi er hjälp.
Vi har redan tagit över Danmark, Tyskland och Polen.
Dock så är vi illa tvugna att släppa Polen fria pga risken att ett polskt parti kan vinna majoriteten i Sverige, likaså med Tyskarna om det inte blir fler svenskar.

"We have the chance to give the world a new start.
Join me to be one of the first Erepublik.com citizens and together we will transform our country by developing its economy, creating a democratic political climate and encouraging a military activity to defend or conquer other countries."

The sooner you register the more we can influence the future. History is in our hands!

www.erepublik.com

Glöm inte att skicka vidare era invites, 5 guld för varje förmedlad invites som ni kan växla till pengar i spelet.

När ni väl är inne i spelet så glöm inte att skaffa jobb och gå med ett parti.

www.erepublik.se det svenska forumet där du kan lära dig allt om spelet.

Inaktiv

Vad är erepublik?:
eRepublik kombinerar både Social Networking och strategi till ett enda massively multiplayer online spel där spelare kan delta i många olika aktiviteter. Invånarna i eRepublikvärlden kan ha egna företag, skapa politiska partier, rösta i val, skriva tidningar och artiklar, och kan också gå ut i krig som invånare i virtuella versioner av länder i det verkliga livet. Spelet är helt och hållet ett textbaserat spel.
En av eRepubliks fördelar är att man kan välja hur seriöst man vill spela det. Antingen så jobbar och tränar man varje dag eller så väljer man att bli aktiv politiker och klättra mot President posten. När man spelat ett tag så har man styrka nog att gå med i "Fallskärmsjägarna" namnet på de svenska elitsoldaterna.

Varför ska jag gå med i eRepublik?
Det finns många anledningar, Du lär dig mer om livet (Politik, Krig och hur det är att vara företagare). Du lär dig om ekonomi, valutor och liknande. Du lär dig mer engelska, eller något annat språk tex spanska. Men framförallt för att du träffar nya vänner, erepublik.se och deras IRC mm, är ett perfekt socialt nätverk för de som vill ha något annat än Facebook, Bilddagboken eller Lunarstorm.

Länkar:
eRebpulik.se, Mega FAQ - http://www.erepublik.se/viewtopic.php?f=39&t=244
erepublik.com, snabbguide http://www.erepublik.com/en/tour/1

OBS:
Om du vill bli medlem så PM:a din epost till mig så skickar jag en inbjudan. Jag kommer få en rekryteringsbonus när du får "level 6". Bonusen är på 5 guld vilket är den internationella valutan. För att skapa företag, politiska partier mm. krävs guld.

Info.
eRepublik hade en stängd betaversion 22 november 2007. Enligt en intervju given av Alexis Bonte (skapara) så hade mer än 12 000 betainbjudningar givits ut Februari 2008. Betatestare kommer från 43 olika länder, och spelets sajt loggar runt 5,5 miljoner sidvisningar per månad

Inaktiv
Medlem

Jo vi har förstått det nu...


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Inaktiv
Skrivet av Exeron:

Jo vi har förstått det nu...

Japp, och det verkar som om de flesta som är intresserade redan har blivit medlemmar men det finns säkert någon som inte hört talas om erepublik och som gärna vill bli medlem...

Medlem

Lägg in en länk i din signatur och bli lite mer aktiv i resten av forumet då.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Skriv svar