Inaktiv
Mafia

Hej frags,

Mafia har ju funnits ett tag men jag har det inte. På webhallen finns det för 119 kr nu, är det något att ha kan mna skippa det för nåt annat?

Tack.


signatur

Last.fm
nah, you're just curious George....like the monkey

Medlem

Mafia är inget vidare spel imo. Tråkiga miljöer dålig story och tråkiga bilar. Hade det ca 1 vecka sålde det efter jag hade kört klart storyn. Plus att det inte finns så många side missions.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Jag tycker Mafia var ett kanonspel, köp det är det värt.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

What! Mafia är ju ett av tidernas bästa spel!

Medlem

mm, Mafia är ett bland de bästa spelen nånsing, gammalt men snygg än
mm undrar med vart man kan köpa det billigt.


signatur

R.I.P The_maxx

nj
Medlem
Skrivet av IceMan:

mm, Mafia är ett bland de bästa spelen nånsing, gammalt men snygg än
mm undrar med vart man kan köpa det billigt.

Prisjakt vet

Inaktiv

För några år sen gillade jag det verkligen, men när jag testade det igen för några veckor sen tyckte jag det var otroligt tråkigt. Storyn är fortfarande bra, men många uppdrag är tråkiga och det gör det väldigt lätt att tröttna.

Youtube-proffs
Skrivet av Night Hawk:

Mafia är inget vidare spel imo. Tråkiga miljöer dålig story och tråkiga bilar. Hade det ca 1 vecka sålde det efter jag hade kört klart storyn. Plus att det inte finns så många side missions.

Damn, jag undrar vad du har för spel i din hylla

Mafia _är_ det bästa spelet jag någonsin spelat. Storyn är ett av de bästa med spelet, bilarna är FETA och robusta, snabba när föraren är skicklig och grymt fina miljöer.

Night hawk, btw. Berätta ett spel med bättre story och finare miljöer.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Inaktiv

Tack alla. (imho låter som jag missat något, tillsammans med thief )


signatur

Last.fm
nah, you're just curious George....like the monkey

Medlem

buy this game and ill promise you will not change your mind, comrad.


signatur

"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark

Medlem

Mafia är ett av få spel jag spelat igenom flera gånger. Det är verkligen ett ev de bästa spelen nånsin.


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Medlem

Mafia is an offer you cant refuse.

Medlem

Im gonna make an offer you cant refuse. Buy it or die! >:D


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Skrivet av Polish:
Skrivet av Night Hawk:

Mafia är inget vidare spel imo. Tråkiga miljöer dålig story och tråkiga bilar. Hade det ca 1 vecka sålde det efter jag hade kört klart storyn. Plus att det inte finns så många side missions.

Damn, jag undrar vad du har för spel i din hylla

Mafia _är_ det bästa spelet jag någonsin spelat. Storyn är ett av de bästa med spelet, bilarna är FETA och robusta, snabba när föraren är skicklig och grymt fina miljöer.

Night hawk, btw. Berätta ett spel med bättre story och finare miljöer.

bra mycket bättre spel. Om du syftar ett spel med free roming så säger jag nog GTA:SA när man har kommit till "Las vegas" området och storyn är bra.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Mafia är bäst på allt story,bilar och fina miljöer.

P.S:Mafia 2 är på gång!!!!!!

Youtube-proffs
Skrivet av Night Hawk:
Skrivet av Polish:
Skrivet av Night Hawk:

Mafia är inget vidare spel imo. Tråkiga miljöer dålig story och tråkiga bilar. Hade det ca 1 vecka sålde det efter jag hade kört klart storyn. Plus att det inte finns så många side missions.

Damn, jag undrar vad du har för spel i din hylla

Mafia _är_ det bästa spelet jag någonsin spelat. Storyn är ett av de bästa med spelet, bilarna är FETA och robusta, snabba när föraren är skicklig och grymt fina miljöer.

Night hawk, btw. Berätta ett spel med bättre story och finare miljöer.

bra mycket bättre spel. Om du syftar ett spel med free roming så säger jag nog GTA:SA när man har kommit till "Las vegas" området och storyn är bra.

Vad är det som är så tråkigt med storyn på Mafia?

GTA:SA är ju samma sak, du ska ta över mer och mer stad o skit.

Mafia är ju grymt stort med, med både feta städer och underbara skogsmiljöer, bilarna är ju riktigt feta när man börjar komma längre fram i spelet.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Ja..fyfan vad roligt man haft med Mafia..


signatur
Medlem

Mafia är bästa spelet i modern tid, helt klart ett köp. Folk som inte gillar det verkar inte uppskatta ett spel med underbar story musik och miljöer.

Medlem

Sällar mig till skaran som hyllar Mafia. Ett riktigt bra spel.


signatur

Jag skriver dom eftersom dom flesta som skriver de och dem ändå inte kan göra det på korrekt sätt.

Medlem

mafia är ett väldans bra spel. fast jag har inte kört igenom hela, min dator var för dålig när det släpptes så jag kom bara en bit innan det blev ospelbart

Medlem
Skrivet av mad-dog:

mafia är ett väldans bra spel. fast jag har inte kört igenom hela, min dator var för dålig när det släpptes så jag kom bara en bit innan det blev ospelbart

Dags att varva det nu då?

1
Skriv svar