Nostalgitripp! Shogo

Medlem
Nostalgitripp! Shogo

Gled runt på youtube och kom in på denna, ett av de roligaste spelen någonsin, helt klart top5!

http://www.youtube.com/watch?v=aC4S8zXMxUM


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Sjukt efter alla år så minns jag fortfarande när jag startade det där spelet så kom just det introt skit högt i hörlurarna så jag hoppade av stolen. Samma sak hände nu när jag gled in på din länk på youtube, kanske dags att man lär sig sänka volymen nån gång =). Riktigt toppen spel var det när det begav sig tyckte jag personligen. Men då är jag också svag för anime som jag tittat på sedan barnsben. Minns att jag spelade igenom hela spelet och vännerna runt omkring mig tyckte det såg riktigt B ut, men jag tuffade på som aldrig förr och tog ett break ifrån dåvarande Quake spelande.


signatur

"It aint about power, it's about balance!" InitialD

Medlem

Det var så dåligt så det var bra. Härliga LAN-minnen...

Medlem

Pistol nörd som jag är älskade jag att man kunde ha dubbla pistoler, grym action


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

1
Skriv svar