Spel som gjorts med kärlek.

Medlem

Delta Force


signatur

Don't pull the thang out, unless you plan to bang, Don't even bang unless you plan to hit something!

Medlem

Säger som Sipmo, MGS och Zelda all the way.

Medlem

Warhammer 40k Dawn of War, så jävla mycket kärlek i alla sync kills och alla andra smaskiga detaljer.

Medlem

uhm? Fable någon? & förmodligen fable 2?:D

Medlem
Skrivet av Mr.Muer:

uhm? Fable någon? & förmodligen fable 2?:D

Hehe, jo, Ibland verkar det som Lionhead är dom enda som bryr sig om att utveckla spelen.

Men det är troligen bara för att jag har blivit brainwashed.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem
Skrivet av Zelaxe:
Skrivet av Mr.Muer:

uhm? Fable någon? & förmodligen fable 2?:D

Hehe, jo, Ibland verkar det som Lionhead är dom enda som bryr sig om att utveckla spelen.

Men det är troligen bara för att jag har blivit brainwashed.

jupp tänkte precis säga det


signatur

Remember remember the fifth of November

Medlem

Age Of Empires 3.
Inte för att dom har lagt ner så mycket tid på det, men det är ett fint spel med go miljö


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem

Half-Life 2 + episoderna. Eller Half-life över huvudtaget. Dom har tagit storyn så pass långt. Dom skapar så många frågor och mysterier. Och nu när dom lagt in Portal i samma story så blir det bara fulländat.

Medlem

Postal 2?


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem

Måste hålla med Exeron.


signatur

"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark

Medlem

Mycket kärlek i Postal 2

Älskar Fallout spelen annars
1&2 vill säga..

Medlem
Medlem

The Hobbit o Fable kanske


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Inaktiv
Skrivet av theHarmlessWarrior:

Golden Eye N64, pokémon blue/red GB color de är riktiga spel som är bakade med kärlek. Något nyare är:.. tja... vi har tex... nej spelen tog slut där.

ja , goldeneye var länge sedan jag spelade det

Medlem

Command & conquer fram tills Generals för där fanns inte mkt kärlek sen kom kärleken fram igen i tiberium wars trots buggarna.

Metal gear solid 1, tekken 3, worms 3, operation flashpoint, armed assault, half-life 2, bioshock och kan nog komma på 10 till om ja orkar tänka hårdare.

Medlem

Jag tyckte att Silent Hill 2, om än kanske inte skapades av kärlek, skapades för att man skulle få extremt starka känslor. Genomtänkt deluxe, det spelet kommer alltid vara speciellt för mig iaf ^_^


signatur

Videomupp

Inaktiv

syndicate
little big adventure
flashback / another world
xcom - terror from the deep
zelda
outcast
fallout
... (och många många fler )

Inaktiv

syndicate
little big adventure
flashback / another world
xcom - terror from the deep
zelda
outcast
fallout
... (och många många fler )
©

12
Skriv svar