Spelet du klarat flest gånger v1.01

Medlem

Half-Life 1, förmodligen det bästa spelet jag har spelat. Blir av nån anledning aldrig tråkigt att springa igenom, lirade senast igenom det för ett par veckor sedan.
Klarat det sjukt många gånger.

Medlem

Resident Evil 2 på Playstation (1) är nog det spel jag spelat genom flest gånger.

det var inte bara ett bra spel utan man låste upp mycket nytt också genom att köra genom det fler gånger så därför körde jag på

nu för tiden har man inte så mycket tid för spel så istället för att spela om samma spel igen så skaffar man nya och spelar


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

zelda-serien toppar ju listan överlägset, andraplats går till civ2/civ1/civ:CtP och tredjeplats finalfantasy 8 & 10. Att man dessutom suttit och maxat alla karaktärer i FFX

Anledningen är simpel... sjukt grymma spel helt enkelt!

(Räknas Solitaire/Ms röj? )

Medlem

Max Payne 2 klarat alla svårighetsgrader 2 gånger, sen kanske 2-3 gånger till på lättaste.
KOTOR 1 har jag klarat 1.87 gånger
COD4 bara 2

Brukar aldrig orka klara ut spel mer än 1 gång XD

Inaktiv

Det blir nog Postal 2.
Älskar all humorn i det
och har spelat igenom det 5-7 gånger:)

Medlem

Diablo 2

Fråga mig inte hur många gånger, jag har tappat räkningen

Medlem

Förutom Mass Effect måste jag nämna Wonderboy in Monsterland på arkad. Spelade igenom det jag vet inte hur många gånger. Det tog sådär en femtio minuter och en kredit var allt man behövde till slut hehe.

Slutpoängen landade på dryga tre miljoner om jag inte missminner mig och jag och polarn var så jämna att det kunde skilja två, tre poäng på slutet. Man visste redan efter första metern i spelet om man skulle vinna den dagen. Missade man att maxa första säcken med guldmynt så var man stekt hehe.


signatur
Medlem

Unreal Tournament, fasiken vad kul det var i många år.

Medlem

Mitt första egna TV-spel. Herkules. Klarar det varje gång men så är det inte så svårt heller xD


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

Typ cod 1,var riktigt bra!

12
Skriv svar