UFC 2009 UNDISPUTED TURNERING? XBOX 360

Medlem
UFC 2009 UNDISPUTED TURNERING? XBOX 360

Jag bara undrade hur många här på fz som skulle vilja ha en UFC 2009 turnering, inga priser bara äran. Hur många som helst kan ju vara, ju fler desto bättre.

Turneringen kommer börja 11:20 på morgonen 30/6 alltså en tisdag och sluta kl 18.

Regler: UFC karaktärer och följande viktklasser: från 11:20 till 01:00 viktklasser är Heavy weight= tungvikt, Middle weight= medelvikt.

Från 01:00-04:00 så är det följande regler: UFC-CAF och viktklasser är light weight= lättvikt,
welter weight= veltervikt,
light heavy weight= lätt tungvikt.

04:00-06:00 är reglerna: CAF i alla viktklasser.
den som vann eller förlorade en match skickar ett meddelande till mig skriftligt över x-box live. Den som vinner flest matcher vinner hela turneringen

Min gamertag är: ARON65.

kontakta mig gärna på live! skicka meddelande - har full f list men ska radera några om det skulle vara så att någon vill adda mig.

Ni som vill vara med, skriv så här i forumet:

Gamertag.
säker medverkan ja/nej.


signatur

halo 3 rules and nothing else is cool with out army of two

Medlem

tyvär har jag inte internet till xboxen, annars hade jag lätt varit på då jag redan piskat alla jag känner och behöver motstånd

skulle vara kul om man drog ihop ett gäng till en lokal istället och körde om pengar, heder funkar inte riktigt i längden när det gäller spel liksom Fight Club fast med xboxen

Medlem

Jo det hade varit kul men tänk även på att folk bor på olika ställen här i sverige jag själv bor i stokholm


signatur

halo 3 rules and nothing else is cool with out army of two

Medlem

låter intressant. vet dock inte om jag har tid :/


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

kom igen blir ju skit kul


signatur

halo 3 rules and nothing else is cool with out army of two

1
Skriv svar