Vad har ni för ovanliga/sällsynta GB/GBC/GBA-spel?

Medlem
Vad har ni för ovanliga/sällsynta GB/GBC/GBA-spel?

Själv har jag väl inte så många ovanliga. Jag har Advance Wars komplett, Kuru Kuru Kururin japansk komplett, R-Type III inplastad komplett och Pokemon Pinball komplett. Alla är GBA-spel.

Andra GBA-spel jag har är Golden Sun, Warioland 4, Sonic Advance m.m.

Letar efter Fire Emblem, Metal Slug Advance och..hehe..Ninja Five-O.

Vad har ni för några?

Skägg.
10 Chambers

Hur knepigt är det att få tag i GBA-spel idag?


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Hur knepigt är det att få tag i GBA-spel idag?

På Tradera finns ju otroligt mycket men stor del av spelen är ju piratkopierade. Har själv råkat ut för det. På Blocket finns ju också men inte lika mycket. På Ebay finns ju också mycket och eftersom att Game Boy-konsolerna är regionsfriaså funkar ju alla spel på den. Jag rekommenderar dessa sidor:

http://www.retrogames.co.uk/ Bra priser och ganska låg fraktkostnad
www.gameshop.se
www.retrospelbutiken.se
www.retrohouse.se

Som sagt kolla på Tradera och Ebay men se till att det är äkta!

Skägg.
10 Chambers

Vi har ju ett par kartonger ärvegods från Superplay i förrådet, kanske är värsta guldgruvan


signatur

Vad jag kommer på på rak arm... Metroid 2, Link's Awakening DX och Zelda Oracles-liren är nog de jag är gladast åt. Lite osäker på hur pass sällsynta de är dock. Alla spel kompletta och i nyskick, ofc.

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Vad jag kommer på på rak arm... Metroid 2, Link's Awakening DX och Zelda Oracles-liren är nog de jag är gladast åt. Lite osäker på hur pass sällsynta de är dock. Alla spel kompletta och i nyskick, ofc.

Ja, Metroid II är ju riktigt svår att hitta. Det kan du vara nöjd över

Det är Bergsala-släppet också, om jag inte missminner mig. Vilket såklart är lite extra kul! Skulle ha kollat efter, men är inte hemma för tillfället.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Vi har ju ett par kartonger ärvegods från Superplay i förrådet, kanske är värsta guldgruvan

Säg till om ni ska rensa

GB, Castlevania: Legends. Säkert inte sällsynt eller ens ovanligt


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

1
Skriv svar