Vad vill DU ha i NHL 2010

Inaktiv

jag vill ha in allsvenskan med kvalspel till elitserien.
sen vill jag att i be a pro...läget mer skall vara verkligt.
dvs,isträningar,fysträningar,ha en lägenhet dit jag åker och sover,där har jag en laptop som jag kan föla vad media skriver om mig..ris&ros.

jag skall kunna bli skadad,rehab.tränas..osv.

Självklart skall jag kunna tacklas just eller om jag vill ojust.som det är nu åker man ut för en armbågstackling fast man inte ville göra en sådan t.ex.

Skall kunna be domaren dra åt helvete....och bestraffas av det naturligtvis.

Kunna få välja om jag vill säga upp mitt kontrakt..

Kunna bli utagen i mitt landsslag.....

Gör jag en bra grej..t.ex. ett mål,då skall jag få riktigt med beröm för det.dålig grej..skall jag få skäll för naturligtvis.

för lönen jag får skall jag kunna köpa mig en snygg bil för som jag pendlar mellan arenan och min lägenhet.jag skall få ett bankkonto där jag kan ta ut pengar från en bankomat när jag är ute och går eller åker bil.

när jag åker och byter skall jag se matchen inne ifrån båset!gäller även i utvisningsbåset!

I periodpauserna skall vi sitta i omklädningsrummet där coachen lägger upp nya strategier för vårt spel...

sammanfattning:allt runt omkring en spelares liv,måste bli mera verkligt.
inte bara matcher hela tiden

tack för ordet!

Medlem

Så du tycker att man ska ta sin spelare och åka bli ner till arenan och till sin lägenhet? Gå ut med hunden också?

Pröva Sims 2 om du vill ha ett sånt lir


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem
Skrivet av kelvins:

jag vill ha in allsvenskan med kvalspel till elitserien.
sen vill jag att i be a pro...läget mer skall vara verkligt.
dvs,isträningar,fysträningar,ha en lägenhet dit jag åker och sover,där har jag en laptop som jag kan föla vad media skriver om mig..ris&ros.

jag skall kunna bli skadad,rehab.tränas..osv.

Självklart skall jag kunna tacklas just eller om jag vill ojust.som det är nu åker man ut för en armbågstackling fast man inte ville göra en sådan t.ex.

Skall kunna be domaren dra åt helvete....och bestraffas av det naturligtvis.

Kunna få välja om jag vill säga upp mitt kontrakt..

Kunna bli utagen i mitt landsslag.....

Gör jag en bra grej..t.ex. ett mål,då skall jag få riktigt med beröm för det.dålig grej..skall jag få skäll för naturligtvis.

för lönen jag får skall jag kunna köpa mig en snygg bil för som jag pendlar mellan arenan och min lägenhet.jag skall få ett bankkonto där jag kan ta ut pengar från en bankomat när jag är ute och går eller åker bil.

när jag åker och byter skall jag se matchen inne ifrån båset!gäller även i utvisningsbåset!

I periodpauserna skall vi sitta i omklädningsrummet där coachen lägger upp nya strategier för vårt spel...

sammanfattning:allt runt omkring en spelares liv,måste bli mera verkligt.
inte bara matcher hela tiden

tack för ordet!

1. Det med att du kan köpa bil och liknande, nej.
2. Det med att man ska kunna se från båset och utvisningsbåset.. finns redan.
3. Det med periodpauserna var bra, uttagen till landslaget är en bra funktion.

Medlem

Något dom måste fixa datorns ai, blir helt galen på hur dom åka runt och vimsa ibland. Uppdatera rosters bättre och oftare, kan verkligen inte spela med spelare i fel lag. Sen när dom väl uppdaterar måste man fixa kedjerna också, tar fan 1-3 timmar efter man är klar med allt.
Ovechkin som right wing, Bäckström spelar right wing, Crosby som back osv osv.

Sen är spelarnas stats inte det bästa heller, Dominic moore med 68 overall, Pominville med något på 70, Crosby med mer defensiv awareness än Madden, Påhlsson, Zetterberg osv.

Men spelen har verkligen blivit mycket mycket bättre. Tar man fram nhl 07 nu ser man hur fruktansvärt dåligt det spelet var.

Medlem
Skrivet av kelvins:

jag vill ha in allsvenskan med kvalspel till elitserien.
sen vill jag att i be a pro...läget mer skall vara verkligt.
dvs,isträningar,fysträningar,ha en lägenhet dit jag åker och sover,där har jag en laptop som jag kan föla vad media skriver om mig..ris&ros.

jag skall kunna bli skadad,rehab.tränas..osv.

Självklart skall jag kunna tacklas just eller om jag vill ojust.som det är nu åker man ut för en armbågstackling fast man inte ville göra en sådan t.ex.

Skall kunna be domaren dra åt helvete....och bestraffas av det naturligtvis.

Kunna få välja om jag vill säga upp mitt kontrakt..

Kunna bli utagen i mitt landsslag.....

Gör jag en bra grej..t.ex. ett mål,då skall jag få riktigt med beröm för det.dålig grej..skall jag få skäll för naturligtvis.

för lönen jag får skall jag kunna köpa mig en snygg bil för som jag pendlar mellan arenan och min lägenhet.jag skall få ett bankkonto där jag kan ta ut pengar från en bankomat när jag är ute och går eller åker bil.

när jag åker och byter skall jag se matchen inne ifrån båset!gäller även i utvisningsbåset!

I periodpauserna skall vi sitta i omklädningsrummet där coachen lägger upp nya strategier för vårt spel...

sammanfattning:allt runt omkring en spelares liv,måste bli mera verkligt.
inte bara matcher hela tiden

tack för ordet!

håller med dig, men framför allt, i 09 så börjar man matcherna även om man spelar i 3e kedjan och det känns lite tråkigt, samt att man kunde omträna sig lite i positioner, plus Be a Pro elitserien och chans att bli draftad till NHL.

tack för ordet:)


signatur

Xboxlive: GeggaSWE
Origin: GeggaSWE

Medlem

Kunna tackla domaren ffs, den är min mest efterlängtade önskning i NHL

Inaktiv
Skrivet av zauii89:

Kunna tackla domaren ffs, den är min mest efterlängtade önskning i NHL

Och målisen med

Jag får spader på att man inte kan starta bråk efter avblåsning framför mål, skulle vara sjukt kul

Inaktiv

bättre och flera finter så det är upp till spelaren att lära sig o bli bra på dom. Som i skate med alla fliptricks.

Medlem

pc stöd


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Medlem
Skrivet av ZUJ:

Varför inte möjligheten att lira utan domare och regler och kunna köra riktig grishockey?

Skulle vara grymt kul!

Inaktiv

Skulle vara grymt om dom hade "Skills Competion" som dom har dagen innan alla All-stars matcher.
Sen skulle jag vilja se grymmare intron.
Sen att man kan köra träningar med sitt lag och öka deras total osv.

Inaktiv

1. Jag vill först och främst ha verkligare domare! En huvuddomare tycker är lite små segt. Åtminstone två linjemän kan man kosta på sig att placera in.
2. Bättre publik.
3. Mer konstskott. Typ klubba mellan benen. Varför inte lacrosse-style?
4. Dynasty Mode med Elitserien.

Vet inte om någon av punkterna är skrivna redan, men då kommer de två gånger.


signatur

--------------------------
http://www.fz.se/bloggar/spelbloggen_/

Inaktiv

En snabb fråga, jag köpte nhl 06 igår (mitt nhl 05 funkade inte, så jag köpte det för 50 kr. )
Enligt mig är kommentatorerna så OLIDLIGT tråkiga, inte alls i klass med fifa kommentatorerna.
Förbättras det här med senare spel?
En till fråga, ser publiken likadan ut som på nhl 06?

Medlem
Skrivet av Lusen:

En snabb fråga, jag köpte nhl 06 igår (mitt nhl 05 funkade inte, så jag köpte det för 50 kr. )
Enligt mig är kommentatorerna så OLIDLIGT tråkiga, inte alls i klass med fifa kommentatorerna.
Förbättras det här med senare spel?
En till fråga, ser publiken likadan ut som på nhl 06?

Kommentatorerna på PC har varit detsamma nu i 3-4 år, ingen förbättring har hänt där. Publiken ser likadan ut på alla NHL spel typ


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Inaktiv
Skrivet av Jericho:
Skrivet av Lusen:

En snabb fråga, jag köpte nhl 06 igår (mitt nhl 05 funkade inte, så jag köpte det för 50 kr. )
Enligt mig är kommentatorerna så OLIDLIGT tråkiga, inte alls i klass med fifa kommentatorerna.
Förbättras det här med senare spel?
En till fråga, ser publiken likadan ut som på nhl 06?

Kommentatorerna på PC har varit detsamma nu i 3-4 år, ingen förbättring har hänt där. Publiken ser likadan ut på alla NHL spel typ

Men när man gör mål så säger dem ju
"den satt rakt upp i krysset", utan "!"
Om man hade lagt på lite musik hade det låtit som dem hade rappat.
BTW. Härligt att sverige vann brons :D:heart:

Inaktiv

Hoppas EA fixar licensen till landslags tröjorna.

Medlem

Lusen - på nhl 08/09 finns inte svenska kommentatorer.

Inaktiv
Skrivet av Aiek:

Lusen - på nhl 08/09 finns inte svenska kommentatorer.

Haha, sämst.

Inaktiv

ge mig ragdoll

Inaktiv

1: Tycker man ska kunna byta klubb efter en säsong i Dynasty mode , för det blir så tråkigt att vara i samma klubb hela tiden.

2: Bättre slagsmål, att typ hela laget går på och slåss. 09 slår en gång så blir man knockad ( tråkigt! ). Kunna tackla målvakt och domar. Lite mer fula tacklingar

3: Tycker man ska kunna byta klubb i Be a Pro och dem borde fixa en media så man kan se vad folket tycker om spelaren. Landslagsuttagning.

4: Stör mig på att laguppställning är ett år sen tillbaks:(. Förstår att det kan vara svårt men...

5: Dynasty Mode med Elitserien.

6: coolare finter och coolar skott.

Annars är det bra

Inaktiv

Ja tycker du ger helt onödiga förslag?!:evil:

Inaktiv
Skrivet av kelvins:

jag vill ha in allsvenskan med kvalspel till elitserien.
sen vill jag att i be a pro...läget mer skall vara verkligt.
dvs,isträningar,fysträningar,ha en lägenhet dit jag åker och sover,där har jag en laptop som jag kan föla vad media skriver om mig..ris&ros.

jag skall kunna bli skadad,rehab.tränas..osv.

Självklart skall jag kunna tacklas just eller om jag vill ojust.som det är nu åker man ut för en armbågstackling fast man inte ville göra en sådan t.ex.

Skall kunna be domaren dra åt helvete....och bestraffas av det naturligtvis.

Kunna få välja om jag vill säga upp mitt kontrakt..

Kunna bli utagen i mitt landsslag.....

Gör jag en bra grej..t.ex. ett mål,då skall jag få riktigt med beröm för det.dålig grej..skall jag få skäll för naturligtvis.

för lönen jag får skall jag kunna köpa mig en snygg bil för som jag pendlar mellan arenan och min lägenhet.jag skall få ett bankkonto där jag kan ta ut pengar från en bankomat när jag är ute och går eller åker bil.

när jag åker och byter skall jag se matchen inne ifrån båset!gäller även i utvisningsbåset!

I periodpauserna skall vi sitta i omklädningsrummet där coachen lägger upp nya strategier för vårt spel...

sammanfattning:allt runt omkring en spelares liv,måste bli mera verkligt.
inte bara matcher hela tiden

tack för ordet!

Tycker alla dina förslag låter as bra ! men det börjar kanske likna lite mycket sims kanske?

Medlem

Riktiga landslagströjor,
Kunna Tackla domare och målvakt (skada målvakten)
Kunna Trashtalka domare och alla motståndare
En knapp för att lägga press på puckföraren som i FIFA.
Välja egen musik till spelet, även om jag gillar den som är i 09.
Låta PS3 möta Xbox i online mode, (minst troligt av allt )

Säkert mycket mer... Adda mig om ni vill ha spö (PSN: Oggelito)

Inaktiv

Verkligare tacklingar, möjlighet till snyggare mål och mer simpla mål, verkligare publik och fler och verkligare skador:)


signatur

Nicklaz

Inaktiv

håller med om det där med Be-a-pro träningar... verkligen träna sin spelar och bli bättre. Hade en spelare som gjorde ca. 120 poäng per säsong och blev bara 84 Overall.. på typ tre år!! går alldeles för långsamt med spelarutveckling...

Medlem

Bra idéer från samtliga.
Den delen jag helst av allt skulle vilja se är någon form av "spectator mode" för online-turneringarna. Trist att inte kunna se polarna göra upp om sistaplaceringarna...

Medlem
Skrivet av Berger:

4: Stör mig på att laguppställning är ett år sen tillbaks:(. Förstår att det kan vara svårt men...

NHL uppställningarna uppdateras hela tiden (iaf om man har guld abonemang) men jag håller med om att Elitserien osv också borde uppdateras.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Inaktiv

nåt som jag skulle vilja ha är större utbud av utrustning och val av ansikten på spelaren.. dessutom att saker skulle kunna gå sönder, t ex klubbor, skridskor och kanske hjälmar.. fast jag kan hålla med om att de är kanske lite onödigt men det skulle kännas mycket verkligare

dessutom träningar och uppvärmningar i be-a-pro, det skulle äga om man fick göra allt detta!! och välja all utrustning före matchen börjar. man sparar liksom klubbor man tycker är bra och kan sen byta under matchens gång..

Inaktiv

Större rinkar.

Medlem
Skrivet av Vitriolos:

Större rinkar.

Precis, dem ska vara lika stora som fotbollsplaner. Eller vänta, ska det verkligen vara så?


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

123
Skriv svar