Världens sämsta spel

Medlem
Världens sämsta spel

världens sämsta spel

Medlem

Snacka om posthunter...


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Måste tyvärr säga Flatout Ultimate carnage därför det var inte mycket nytt i det. Grafiken var också överkrävande även om jag inte hade problem med det. Men som sagt blev en besvikelse.

Medlem

Pimp My Ride


signatur

Zelda Nörd :D

Medlem

Svårt att säga. De som har varit riktigt botten har jag aldrig spelat igenom, så jag kan inte säga ett speciellt.


signatur

Remember when you were young? You shone like the sun

Medlem
Medlem

Big Rigs är ju ett bra spel i jämförelse med Desert Bus.

Medlem

Robinson


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem

Ohh mm World of warcraft ( In my opiniopn )
fan vilket sömnpiller

Medlem
Skrivet av ace84:

Ohh mm World of warcraft ( In my opiniopn )
fan vilket sömnpiller

Inaktiv

Om du skriver ett spel själv så blir det roligare.


signatur

a"C"RED -

Medlem

Det sämsta spelet som finns alla kategorier enligt mig är Northland . Så himla dålig grafik och spel känsla

Medlem

Metal Gear Solid 4

Köpte den bundle med min PS3 men startade med GTA 4 för att vänta med den goda efterrätten sist. I Början var jag djupt imponerad av grafik, ljud och spelkänsla med efter några dagar blev det till ett väldigt tråkigt spel. Smygande hit och smygande dit. Knapptryckningar hit och val i menyerna dit. Inte min smak men ska plåga mig igenom kampanjen.

Så Metal Gear Solid 4 får av mig betyget världens sämsta spel eftersom jag hade så stora förväntningar på det och spelet gjort det något tråkiga GTA 4 hur kul som helst i jämförelse.

Har väll blivit bortskämd med Orangebox, FEAR och en engångsrunda på Crycis framför min PC så mina åsikter är nog inget för er inbitna spelare att ta på allvar. Enda spelen jag spelat förutom ströspelande med bilspelen DIRT och GRID som endast roar mig en kvart åt gången. Har större förväntningar på ett spel som Metal Gear Solid 4.


signatur

Det var detta...

Medlem

Alla "film spel", jäkla snikna spelbolag!

Medlem

E.T.

Slut på tråden.


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem
Skrivet av Xaion:

Måste tyvärr säga Flatout Ultimate carnage därför det var inte mycket nytt i det. Grafiken var också överkrävande även om jag inte hade problem med det. Men som sagt blev en besvikelse.

Det är för att Ultimate Carnage egentligen är Flatout 2 direktportat med smärre uppgraderingar för Xbox 360, det ÄR samma spel som Flatout 2.

Därefter bestämde sig utvecklarna för att även vi som kör PC ska ha tillgång till det lilla nya som finns med i Carnage (Carnage Mode etc) och portade tillbaka skiten till PC med ändringarna och släppte det som ett nytt spel.


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

Medlem
Skrivet av Lootskin:

E.T.

Slut på tråden.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Inaktiv
Medlem
Skrivet av MulleMeck:

Pes 2008

Spelet som borde få pris som "Mest ofärdiga spel 2008".


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

Medlem

Crysis, helt klart.


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

Skulle vara intressant att se hur du motiverar det där Shrudder


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

Medlem

Det här kan vara världens sämst översatta spel.

En klassiker men ack så bra.

AYBABTU


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

X squad till Ps1.


signatur

Rawr

Medlem

BIA Hell´s highway. Multiplayer delen framför allt. :evil:

Medlem
Skrivet av Jericho:

Robinson

Jag hoppas verkligen inte att du menar peka&klicka spelet Robinson nu? :X


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem
Skrivet av q0rra:
Skrivet av Jericho:

Robinson

Jag hoppas verkligen inte att du menar peka&klicka spelet Robinson nu? :X

Hehe, det var ju underbart att spela när man var liten.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Det absolut sämsta jag nånsin spelat - eller ja, jag försökte i alla fall spela det - måste nog vara något som hette ungefär... The Sentinel, till Playstation.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem
Medlem

Bra att folk är seriösa/objektiva.

"WoW är sämmmsstttttt, grind o skit, lol" Tydligen populärt och allmänt accepterat att basha på WoW.

Big rigs kan vara en kandidat, men det blir kul för att det just är så satans buggigt.

Jag skulle nominera ett spel jag inte kommer ihåg namnet på, det var kort, handlade om afghanistan, fult, buggigt och rent löjligt. Det första som händer efter man tryckt start är att man står i en grotta som en US soldat med m16 i hand, inget intro eller text eller någonting. Man börjar gå framåt men det blir svårt, man fastnar nämligen i vartenda objekt på hela banan utom väggarna, kul. Den första fienden man möter är en självmordsbombare som ploppar upp från ingenstans och skriker "ALLAH JIHAD KREBANGA ONGOLO". Jag brydde mig inte ens om att döda honom och ville ba ha slut på spelet men AIn var så jävla trög att den likaså fastnade i objekt och tog sig nästan en minut att kämpa sig nära nog att detonera. Självklart dog man inte heller utan typ förlorar 20% av sina liv som en average G.I. Joe. Tror jag inte ens kunde gå tillbaka till en meny utan fick alt+f4 ut ur skiten.

Medlem

Bättre trådstart nästa gång TS, tack.

Tråd låst, räcker med denna.

1
Skriv svar