är playstation bättre än xbox 360?

Medlem

Jag köpte 360 för att det fanns mycket bättre spel då. Nu har Sony vaknat och flera bättre spel kommer till PS3an


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem
Medlem
Skrivet av Kokosboll:

Idiot tråd

Om du tycker de är en idiot tråd så repeterar jag din åsikt men den åsikten är ej prioriterad här!!!

Snälla sluta skriva onödiga inlägg

ptr
Medlem

frågan är varför du, hicktor_91, drog upp en tråd som nästan är 2år gammal?

Inaktiv

Han gillar väl onödiga trådar.

Medlem
Skrivet av ptr:

frågan är varför du, hicktor_91, drog upp en tråd som nästan är 2år gammal?

Han kanske skulle göra en ny sån här tråd, sen letade han lite och på sida 548 hittade han den här tråden


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem
Skrivet av Kokosboll:

Idiot tråd

Medlem
Skrivet av ptr:

frågan är varför du, hicktor_91, drog upp en tråd som nästan är 2år gammal?

Om du ej visste de så ska man försöka samla alla trådar så mycket som möjligt (hitta gammla trådar)
inte starta massa nya ok???

Medlem
Skrivet av Kokosboll:

Han gillar väl onödiga trådar.

Varför 'är de är en idiottråd, motiverand svar=?=?

Inaktiv
Skrivet av hicktor_91:
Skrivet av Kokosboll:

Han gillar väl onödiga trådar.

Varför 'är de är en idiottråd, motiverand svar=?=?

Detta är en idiot tråd, för självklart så ska man utgå från vad man själv tycker när man ser dom 2 konsollerna med egna ögon,
att lita på fanboysnack är enbart korkat.

Du kan lika bra ringa sony och fråga om ps3 är bäst, eller ringa microsoft och fråga om 360 är bäst.

För dom flesta som svarar i en sån här tråd är inte objektiva, dom har antingen en ps3 eller 360 stämpel i pannan och ser inget annat.

ptr
Medlem
Skrivet av hicktor_91:
Skrivet av ptr:

frågan är varför du, hicktor_91, drog upp en tråd som nästan är 2år gammal?

Om du ej visste de så ska man försöka samla alla trådar så mycket som möjligt (hitta gammla trådar)
inte starta massa nya ok???

jaa men det har ju ändrats lite på vad som är bra och dåligt med konsolerna på två år, eller hur? Tror inte folk hade klagat på att det finns en liknande tråd när du startar en ny, tror till och med de flesta glömt bort att den här existerade

Medlem
Skrivet av Kokosboll:
Skrivet av hicktor_91:
Skrivet av Kokosboll:

Han gillar väl onödiga trådar.

Varför 'är de är en idiottråd, motiverand svar=?=?

Detta är en idiot tråd, för självklart så ska man utgå från vad man själv tycker när man ser dom 2 konsollerna med egna ögon,
att lita på fanboysnack är enbart korkat.

Du kan lika bra ringa sony och fråga om ps3 är bäst, eller ringa microsoft och fråga om 360 är bäst.

För dom flesta som svarar i en sån här tråd är inte objektiva, dom har antingen en ps3 eller 360 stämpel i pannan och ser inget annat.

Då är ju inte tråden idiotisk, de är ju alla jävla fanboys som kan fuck off

Inaktiv

Om du inte fattar det så är det såna här trådar som drar till sig fanboys,
fjantar som till varje pris måste övertyga sig själva och andra att det jag har är minsann bäst.

Mata inte trollen.

Medlem

AMIGA CD32 FTW!!!!!!

Medlem

amiga var en fin konsol, fina tider.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Nintendo 64, en tid då man sa Nintendo istället för Wii


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv

Sådana här trådar är ganska onödiga eftersom att det alltid slutar med bråk mellan fanboys.
Ang. om vilken konsol som är bäst beror mest på vilka spel man spelar.

Inaktiv
Skrivet av flyer232:

Sådana här trådar är ganska onödiga eftersom att det alltid slutar med bråk mellan fanboys.
Ang. om vilken konsol som är bäst beror mest på vilka spel man spelar.

Word.
Krigspel: Xbox eller Ps3
Rollspel: Alla konsoler är nog ganska bra
Lekfulla spel: Wii, och ett spel till Ps3 ( behöver nog inte nmna vilket)
Rasingspel: Personligen Wii, men till Ps3 också gasnsak najsigt
Osv.

Jag spelar Wii förjag tycker om något annurlunda, om det är bra grafik som man vill ha så kör jag data.

Inaktiv

Xbox vs PS kriget kommer nog aldrig dö ut. Vill helst ha båda konsolerna men har inte råd. Har PS2 och Xbox och är skitnöjd över båda. Anledningen till att Xbox kom ut på marknaden är nog för att Bill Gates ska ska kunna göra sin bottenlösa plånbok ännu djupare, kunna knäcka vartenda mävel i sin bransh och kunna sussa sött på sin kudde:up:

Medlem

Det är därför man ska båda xD

Medlem

Köp en Wii, så kommer du iallafall med 100% säkerhet vara lite eller väldigt besviken. Äger båda men 360 får mycket mer speltid.

Medlem

köpte ett wii plus massa spel å 2 handkontroller den 11 Dec - spelade med några polare en kväll, sen stod det bara å samlade damm... så någon dag efter jul la jag ut en annons på blocket. i en hel timme gick min mobil bananas - hade inte en lugn stund. bara folk som ringde å smsade - fick 8mail osv - alla ville hämta den samma kväll. fick den såld dir för 3k samma kväll


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

Har både Xbox360 och PS3. Min 360 står och dammar rejält, använde den senast när braid demot kom. PS3 får all min speltid. Varför spel på xbox när stort sätt allt intressant finns på PS3? (dock en smaksak)
Som rolle90 säger så är Wii under all kritik, inte mycket att hämta där.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Köpte ett Wii till sonen i julklapp, och det passar perfekt för en fyraåring( spelar dock Super Mario, Resident Evil 4, Metroid och Zelda flitigt på den själv );)

Medlem
Skrivet av rolle90:

köpte ett wii plus massa spel å 2 handkontroller den 11 Dec - spelade med några polare en kväll, sen stod det bara å samlade damm... så någon dag efter jul la jag ut en annons på blocket. i en hel timme gick min mobil bananas - hade inte en lugn stund. bara folk som ringde å smsade - fick 8mail osv - alla ville hämta den samma kväll. fick den såld dir för 3k samma kväll

Nice, vad köpte du den för då?

Inaktiv
Skrivet av redmac:

Har både Xbox360 och PS3. Min 360 står och dammar rejält, använde den senast när braid demot kom. PS3 får all min speltid. Varför spel på xbox när stort sätt allt intressant finns på PS3? (dock en smaksak)
Som rolle90 säger så är Wii under all kritik, inte mycket att hämta där.

Som sagt en smaksak, har 360 och har haft ps3 2 gånger senast var helt nyligen men sålde den ganska snart,
dom spelen man gillar finns det knappt nåt av på ps3,
gillar mest bilspel, och då gillar man spel typ PGR spelen,
som bara finns på 360, övriga bilspel av värde finns både på ps3 och 360, typ Colin mcrea dirt, forza motorsport.
Det enda egna bilspelet av värde på playstation är ju Gran Turismo, men det är bara ett riktigt eget bra spel på ps3, därför är man inte motiverad att ha en ps3.

Medlem
Skrivet av Hoppsan:
Skrivet av redmac:

Har både Xbox360 och PS3. Min 360 står och dammar rejält, använde den senast när braid demot kom. PS3 får all min speltid. Varför spel på xbox när stort sätt allt intressant finns på PS3? (dock en smaksak)
Som rolle90 säger så är Wii under all kritik, inte mycket att hämta där.

Som sagt en smaksak, har 360 och har haft ps3 2 gånger senast var helt nyligen men sålde den ganska snart,
dom spelen man gillar finns det knappt nåt av på ps3,
gillar mest bilspel, och då gillar man spel typ PGR spelen,
som bara finns på 360, övriga bilspel av värde finns både på ps3 och 360, typ Colin mcrea dirt, forza motorsport.
Det enda egna bilspelet av värde på playstation är ju Gran Turismo, men det är bara ett riktigt eget bra spel på ps3, därför är man inte motiverad att ha en ps3.

Hoppsan du har fel. Gran Turismo är det bästa bilspelet enligt många så varför ska man ha 5 skit bilspel som suger när det finns 1 som slår allt? ColinMcnoob finns också till PS3. Bästa är nog om du gillar bilspel att kanske titta närmare på vad PC har att erbjuda eller göra ett spel som du själv gillar så du slipper klaga på ps3?

redmac tror jag vet bäst


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av mosoloa1:

ColinMcnoob

Snacka om brist på respekt.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av WaltX:
Skrivet av mosoloa1:

ColinMcnoob

Snacka om brist på respekt.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem
Skrivet av v1ctory:
Skrivet av WaltX:
Skrivet av mosoloa1:

ColinMcnoob

Snacka om brist på respekt.

+1


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

123
Skriv svar