Medlem
Skrivet av jingai:
Skrivet av BangBoomBang:

ps3 ans version är ju bäst

Tyckte det såg risigt ut jämfört med 360.

Såg också filmen på gametrailers när den kom, efter att köpt spelet till PS3, låg och vägde mellan PS3 o 360.. men det blev PS3, så stämmer inte filmen ALLS, jag har inte så ljust, och grafiken är bättre än på den filmen..

Vet inte riktigt vad de har gjort..

PS. sjukt kul spel!

Inaktiv

jo, såg också jämnförelsen,
verkar som dragit på med mycke mer ljus när dom körde ps3 ans version.

men dom som gjorde testet är nog seriösa

ska hellre jämnföra i nån spelbutik där ingen kan mixtra med bilden.

Medlem

har kört igenom ca 70% av spelet på ps3 nu. märker att det finns några buggar i det, när man har kört länge så kan frameraten minska, men inget som inte löser sig efter en om start (har gjort 3 st totalt nu under spelets gång) .
ubi har lyckats bra med spelet, dock så kan det bli repetivt efter ett tag men vilket spel blir inte det.
8/10 är ett rättvist betyg, storyn är lite skruvad men bra för det

Avstängd

jag tycker att det är hur bra somhelst!
har det till ps3 och jag har inte märkt av några framedrops när man spelat länge?

Däremot så hängde det sig en gång, då fick jag starta om men det var ju inte hela världen

Medlem

Väljer att inte handla AC .. de blir nog Uncharted äventyret för mej! .. dock e ja fast i CoD4 nu så de skulle ändå inte bli nått AC lir ^^

Medlem

Känns tungt att punga ut för AC. Just för att det känns som ett spel man kommer ha roligt som fan med i kanske 10 timmar. Sen aldrig spela det mer. Känns lite svårt att motivera 600 kr för det. Men vill ha ett nytt PS3 spel och det känns ändå som det jag borde skaffa då jag ogillar shooters som CoD och Uncharted saknar också online läge. Och Kane and Lynch har jag till PCn. Svårt.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Fråga:
Är det någon mening att gå tillbaka och leta upp alla flaggor i städerna/vildmarken samt döda alla tempel riddarna? Låser man upp något eller är det bara för achivements i Xbox 360 versionen?


signatur

XBL:Sito Stargazer
PSN:Hicksmarine

Medlem
Skrivet av Sito:

Fråga:
Är det någon mening att gå tillbaka och leta upp alla flaggor i städerna/vildmarken samt döda alla tempel riddarna? Låser man upp något eller är det bara för achivements i Xbox 360 versionen?

Undrar jag också, låser man upp några filmer eller nåt sånt?

Annars e jag nöjd med ps3 versionen. Har inte märkt av nåt FPS problem som egentligen stör spelet. Det kan bli lite långtråkigt ibland men man fortsätter lira för att få reda på nästa del i storyn.


signatur

Life is to serious to be taken seriously...

Medlem

Är skeptisk till spelet, funderar på att spara pengarna till Haze eller något. Ni som spelat det ett tag, tycker ni det var värt 600 kr även efter att ni spelat det i 8-10 timmar?


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Nej, jag tycker inte att det är värt pengarna, vart klart besviken på spelet.


signatur
Medlem

Tycker det vaar värt det spännande somm Fäääään i slutet , och manna fattade typ ingen ting hehe :S .. men det löste sig goglade assasins creed ending - what does it mean
Grymt bra spel lite enformigt och buggit men bra story och kommer bli en grymt bra trilogi !!!

Inaktiv

YEY, Klarat spelet nu också, och ja, jag har spelat det så in i helvete mycket nu! Spelet är värt sina pengar, det är roligt... Hela tiden. Det gäller bara att min inte fastnar i att köra samma taktik och "samma" uppdrag hela tiden, spring runt... Ha lite kul!!

Fattade bara hälften av vad som hände när man närmade sig slutet dock, men fan... Cool var det!

Medlem

Bara jag som tycker att patchen som kom inte fixade frameraten överhuvud taget? Tycker det hackar lika mycket som förut, speciellt när man kollar ut på stora vyer...väldigt irreterande...


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av redmac:

Bara jag som tycker att patchen som kom inte fixade frameraten överhuvud taget? Tycker det hackar lika mycket som förut, speciellt när man kollar ut på stora vyer...väldigt irreterande...

Patch? var har du fått tag på den?

Medlem

ja om du inte märkt det så har det släppts en 1.10 patch till ps3:an och för 360 för assassins creed. Men den ser inte ut att ha fixat framerate problemet, dock frysproblemen. Så min fråga är om någon har hört om det ska komma en till patch?


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Mycket konstigt. Jag har nog inte fått denna patch. Räcker det med att starta spelet för att få den eller? har inget minne av att spelet ville uppdatera sig.

Medlem

Har inte fått en patch för min 360 iaf. Var ikopplad igår och fick ingen förfrågan. Låter freaky.


signatur

Videomupp

Medlem

ok...stod till och med på FZ för någon dag sedan. Jag fick iaf patchen...den hjälpt inte.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av redmac:

ok...stod till och med på FZ för någon dag sedan. Jag fick iaf patchen...den hjälpt inte.

Fick min patch när jag startade spelet idag. Håller med dig att det var synd att inte frameraten blev bättre.

Medlem

Gör som jag gjorde med min version! Köp på Game med tio dagars öppet köp. Lämna tillbaka efter nio dagar

Medlem

Bytlånade detta spel med en kompis och efter ett par dagars spelande kan jag säga att det är helt okej. Lite enformigt ibland men det är kul få assassination targets o döda dom.

ptr
Medlem

Det var väl helt okej tycker jag. jobbiga framrate problem som jag störde mig på som fan. att det hängde sig 3-4 gånger var inte heller så jävla roligt + att det blev väldigt enformigt tillslut. Storyn var väl så där till sista 30min då den blev rätt så spännande faktiskt hoppas de får göra en uppföljare så får vi hoppas på att det blir grymt istället

Inaktiv

Jag vart helt såld på assass!. håller med om att det vart lite samma samma i mitten nån stans. men detta "samma samma" var ju kul! tycker jag. nördade ner alla templars tom ska köpa det nu efter som jag lånade det. kommer förmodligen inte att spela det många gånger till MEN tycker det är viktigt att man köper spel som man tycker är bra. jag hade lätt över 550kr i värde av kul i det här spelet!.


signatur

Jag spelar för mycket, men det är ändå för lite.

Medlem

AC är ett praktexempel på spel som behöver några fler månader att finputsas. Ett mer ofärdigt spel får man leta efter. Frysningar, fps problem, kass AI, otroligt tråkiga städer där miljön är långt ifrån interaktiv och otroligt enformigt gameplay. För att göra ett spel bra så behövs det känsla. Vilket utvecklarna tydligen saknade.

Inaktiv
Skrivet av kebbe_90:

AC är ett praktexempel på spel som behöver några fler månader att finputsas. Ett mer ofärdigt spel får man leta efter. Frysningar, fps problem, kass AI, otroligt tråkiga städer där miljön är långt ifrån interaktiv och otroligt enformigt gameplay. För att göra ett spel bra så behövs det känsla. Vilket utvecklarna tydligen saknade.

För xbox 360 ja.......


signatur

ONE TIME AT BANDCAMP! "i saw this guy, and he LOOKED at med. It was soooo cool!

Medlem

Jag talar om båda versioner då jag äger PS3 versionen och en kompis säger sig ha liknande problem med 360-versionen.

12
Skriv svar