Bra co-op spel till Playstation 1 ?

Medlem
Bra co-op spel till Playstation 1 ?

Hej! Jag och min flickvän spelar mycket playstation 1 men vi behöver mer co-op spel. Nu spelar vi Worms, Diablo och Gauntlet Legends men det börjar bli tråkigt. Någon som har tips på andra co-op spel?

Medlem

Future Cop LAPD är det enda spelet jag kommer ihåg som var riktigt, riktigt roligt till PS1. Hade det dock inte själv.

Medlem

Själv vill jag rekommendera "Twisted Metal 2". Det går att köra både Singleplayer, Co-Op och Versus och det är utan tvekan ett av de roligaste spelen jag någonsin spelade på min kära PS1:a.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Skaffa futurecop LAPD, de är askul.


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem
Skrivet av Proximately:

Själv vill jag rekommendera "Twisted Metal 2". Det går att köra både Singleplayer, Co-Op och Versus och det är utan tvekan ett av de roligaste spelen jag någonsin spelade på min kära PS1:a.

Alla rekommenderar mig Twisted Metal 2 och det verkar skitskojj men tänker aldrig betala dem 800 kr som alla tradera säljare vill ha för det!! Kolla in priserna på tradera, det är hemskt hur spelbutiker utnyttjar folk och säljer dem här spelen så dyrt.

Twisted Metal 800 kr
Diablo 600 kr
Digimon World 600 kr

Helt sjukt, finns massor mer lika dyra spel på tradera :S

Medlem
Skrivet av Ladestam:

Skaffa futurecop LAPD, de är askul.

futurecop LAPD ser askul ut xD Ska se om jag kan hitta det Säkert att det är samarbetsläge mot CPU i det? Är det coop campaign eller bara coop skirmish?

Medlem
Skrivet av Ladestam:

Skaffa futurecop LAPD, de är askul.

Fy fan blir så lack, samma där! 500 kr ska dem ha för future cop på tradera buhu... Knappast värt 500 spänn begagnat =/

http://www.tradera.com/Future-Cop-LAPD-auktion_301201_1133784...

Medlem
Skrivet av kebab:
Skrivet av Ladestam:

Skaffa futurecop LAPD, de är askul.

futurecop LAPD ser askul ut xD Ska se om jag kan hitta det Säkert att det är samarbetsläge mot CPU i det? Är det coop campaign eller bara coop skirmish?

Båda, samt pvp om man nu skall kalla det så


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem

Eller iaf till pc :/ googla runt lite för säkerhets skull


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem

Kolla på ebay(co.uk) så kan du nog hitta dem billigare, eller blocket

Medlem
Skrivet av Grumbledock:

Kolla på ebay(co.uk) så kan du nog hitta dem billigare, eller blocket

Ebay har bara amerikanska varianter tyvär =/

Medlem
Skrivet av Birchoff:

Future Cop LAPD är det enda spelet jag kommer ihåg som var riktigt, riktigt roligt till PS1. Hade det dock inte själv.

Jag hittade future cop till slut! Från ebay, får det om 2 veckor, ska bli kul att prova Tack för tipset!

Medlem
Skrivet av kebab:
Skrivet av Birchoff:

Future Cop LAPD är det enda spelet jag kommer ihåg som var riktigt, riktigt roligt till PS1. Hade det dock inte själv.

Jag hittade future cop till slut! Från ebay, får det om 2 veckor, ska bli kul att prova Tack för tipset!

Najs, du kommer inte bli missnöjd!
(Ta lite tid med spelet bara så kommer du älska det)


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem
Skrivet av Ladestam:

Skaffa futurecop LAPD, de är askul.

Återigen, TACK! Fick spelet idag

Fy fan vilket roligt spel Det är absolut ett av dem roligaste PS spelen jag spelat! Co-op delen av spelet är fartfylld renodlad action, precis som co-op ska vara!

Multiplayer delen var ju fan helt amazing! Jag och min tjej har spelat i timmar!! Det är en form av RTS och TOWER DEFENSE! Helt galet roligt! Man spelar mot varandra och målet är som i TD att få in en enhet (i det här spelt, en hover tank) i din motståndares bas så vinner du. Man kan "capture" lasertorn och köpa helikoptrar som försvarar basen, sen kan man ta över outposts. Men det är viktigt att peppra motståndaren för då får man poäng (resurser) som kan köpa hoover tanks, helikoptrar och mother ship

Ballt!

Medlem

Ja De e fanemej as kul


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem

Nu återstår bara Twisted Metal 2, men det verkar bara riktigt svårt att hitta under 500 kr, och det tänker jag inte betala för ett PS1 spel!!

För er andra som söker PS1 co-op spel så kan jag tipsa om lite andra spel jag hittat i mitt sökande av co-op till gamla hederliga playstation 1 :
Diablo
Gauntlet Legends
Bomberman
Wargames: Defcon 1
Star Wars Episode I: Jedi Power Battles
Metal Slug X
Fighting Force

Kommer någon på något mer co-op spel så tipsa tack!

Medlem
Medlem

Crash Team Racing är ett av de bästa spelen någonsin tycker jag, haft det 12 år och spelar det ännu ibland.

1
Skriv svar