Castlevania: Lords of Shadow europeiska special edition

Medlem
Castlevania: Lords of Shadow europeiska special edition

http://1.bp.blogspot.com/_7RtxkfGitr0/THpzSOB0YQI/AAAAAAAAAEo...

detta är vad vi i europa kommer att få i kommande castlevania spel som collectors edition, då amerikanerna får en art book så får vi en god mask replica....och såklart så följer soundtrack och ett special fodral också med men.....jag tyckte en art book skulle vara bra nog men ja, en god mask replica skulle man inte säga nej till, nu är det bara och vänta tills webhallen eller en annan butik får reda på att collectors edition kommer så att man kan förhandsboka någon gång.


signatur

ID software, FPS gudarna!

Medlem

Tycker att de är väldigt dåligt hur stor skillnad de är på de amerikanska och de europeiska versionerna av collectors edition för vissa spel! Fel att köra med en version för alla.

Medlem

holy shit. vart hittade du den där bilden?

Medlem

Är det här bekräftat, eller är det en Fanbild?

Jag måste säga att jag skulle ta den europeiska utgåvan alla dagar i veckan! En artbook kollar man i högst 2 ggr, medan man kan ha masken som ett snyggt stöd för spelraden i hyllan

Medlem
Skrivet av Jozo:

Är det här bekräftat, eller är det en Fanbild?

Jag måste säga att jag skulle ta den europeiska utgåvan alla dagar i veckan! En artbook kollar man i högst 2 ggr, medan man kan ha masken som ett snyggt stöd för spelraden i hyllan

det är bekräftat. såg att david cox (tror han är producent för spelet, eller va fan det nu heter) skrev på sin twitter att den faktiskt är äkta. så nu väntar vi bara på att den kommer in på olika internetbutiker!

Medlem

Varför kan vi fortfarande inte beställa det då?

Medlem

jag undrar också. jag såg på (återigen) david cox twittersida att nån frågade hur det gick med EUs collectors edition, då svarade han att dfen var "försenad"....

förstår ingenting, jag vill ju ha den versionen nu!

Medlem

orkade inte vänta, beställde us CE. får köpa Eu CE sen då


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

1
Skriv svar