Catwomans story line i Batman Arkham City

Catwomans story line i Batman Arkham City

tjena, klarade just ut batmans story line och är inte så jätte intresserad av side missions sen jag såg att man kan köpa en helt ny story line och spela som catwoman, någon som provat den campaignen ? är den lika rolig som batman och är den värd att köpa?

Kan bara säga det från egen upplevelse, Nej jag tycker inte det är värt för det lilla man får.
Catwoman's jakt på pengar ger inget annat än ett kort sidospår, däremot var det kul att få möjligheten att spela som en annan klassisk batman figur, med nytt rörelsemönster (på gott och ont) utanför och i striderna.

Men för att quota en annan medlem " Om man nu föredrar att se catwoman kråma sig fram på marken istll för batmans raska krabbgång."

Annars finns ju Nightwing...


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

får man en ny " story line" om man köper night wing? förresten, vet ni några liknande spel batman förutom assassin creed serien? tyckte det va riktigt kul!

Medlem

Köpte du det begagnat? Om du köpt det nytt så ska det följa med en kod till PSstore för att ladda ner Catwomans kampanj. Eller så följde det bara med de första exemplaren när det släpptes. Kolla i fodralet om det ligger nån lapp med en kod på där.

Nej, man får ingen ny storyline med Nightwing. Bara ännu en karaktär att ta sig igenom alla de där challenges.

jaha, perfekt! hittade i fodralet:) en fråga till, har ni några förslag på spel om är likt just batman? förutom AC serien

Medlem

Skulle väl vara inFamous då, enda jag kan komma på så här på rak arm. Inte mycket till smygande men du får spela superhjälte i en stor stad.

Medlem

Jag håller inte med Traveller. Catwoman är verkligen, verkligen värd att skaffa. Smidig och kvinnlig på ett riktigt läckert sätt och med piska för satan! Hur mycket coolare än batarang är inte det? Och coola moves och egna gadgets och kan klättra på galler uppochned. Det är nästan roligare att spela som Catwoman än som Batman. Skaffa!

Prototype kan liknas vid Batman i gameplay. Tredjeperson i öppen värld och man kan flyga och köpa nya attacker.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Jag håller nog med Traveller ändå, fast jag håller också med Paddington, till viss del. Det är kul att spela som Catwoman, mycket tack vare att hon har egna moves och liknande, men det är en väldigt kort och knapphändig storyline. Inte värt att köpa till som DLC, men med redeem-koden är det klart värt att köra igenom.

Sen håller jag med Paddington om Prototype, ett spel som kom nästan samtidigt som inFamous och som för min del vann över den senare nämnda. Oerhört bra spel, skitkul att springa runt som Ezio Auditores och Venoms kärleksbarn och bara röja runt! Inga mätare som bestämmer om du är god eller ond. Man är den man är, man gör vad man gör bäst. Bra utmaningar och helt ok story. Dessutom bör nämnas att en uppföljare till Prototype släpps den 24:e april. Bara ett tips.


signatur

BKMN - Triple A Minus

Medlem

Goddamn boys snart är Harley Quinn's Revenge här

Jag presenterar för er VÄRLDENS KURVIGASTE COOLASTE HÅRDASTE kvinna och dlc fy fan va nice det här ska spelas sönder säger jag

That ass... Det blir inte mera hårdrock än så här


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

1
Skriv svar