Då är Home online

Medlem

Sjukt att Home-Europa har färre saker än den amerikanska motsvarigheten, även om jag inte är förvånad.

Medlem

Ja riktigt konstigt. I allafall så kom jag in på Home nu! Riktigt härligt med alla snälla människor och fina videos, någon som kan köpa till sig en FZ klubb kanske?


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Jag kom in idag. Min första reaktion var:

"Fy fan vilka fula kläder!"

Det var svårt att kunna stå för ens karaktär med det usla urvalet. Skärpning!


signatur

Remember when you were young? You shone like the sun

Medlem

Kom också in idag och tyckte det var skittråkigt. Långa laddningstider och rätt kasst att filmerna inte kan streamas utan måste laddas hem först, vilket tar ca 30 sekunder. Finns ju inte direkt mycket att göra.

Värt att testa det, men kommer aldrig i mitt liv att lägga ner ett endaste öre på Home.

Sen förstår jag inte riktigt varför man skulle vilja bjuda in sina kompisar genom Home till att spela nåt spel när det går 100ggr fortare att bara starta spelet och bjuda in dom eller fråga via XMB.

Medlem

Kom in nyss för första gången efter ett par dagars försök, var väl inte så där jättemycket att hänga i granen men visst, det fungerade väl och var rätt snyggt.

Lirade biljard med en kille och det var riktigt kul, bowlingen sög liksom de arkadspelen jag testade.

Köpa grejjer gick inte men man kunde gå omkring inne i "gallerian" när man väl fått hem den delen av "mjukvaran"

Lite mer grejjer så vore det kanon, man ska ju kunna dekorera hemmet men tji fick man, de med japanska konton kan dessutom få arkadspel och lite lattjo kläder men inte vi från europa, fast det är klart.. Vad ska vi med grejjer till när vi inte ens kan ta oss in i "home" ??


signatur
Medlem

Spela lite igår. Men det finns ju inte mycket att göra.. och slösa riktiga pengar känns inte aktuellt. Man borde kunna "jobba" och få pengar som man kan handla för.

Medlem

finns det alltså inga kläder som är gratis ? en liten cowboy hatjävel ska kosta 8 spänn.. vafan är detta. snacka om klent utbud va hände me trophies som du kunde använda som valuta ? beta eller inte men det borde inte kosta en spänn när det inte ens är färdigt.

Medlem

Nån annan som har fått upp "New item available" efter att ha klarat en bana i Echocrome (arkadspelet i bowlinghallen)? Jag hittar inget nytt och det stod inte vad det var för item...


signatur

_______________________________________________
Psn: CseRoQ

Medlem

Vet inte om ni har tittat runt överallt. Det kommer bara bli bättre och bättre men det finns massor att göra enligt mig. Jag och en kompis brukar köra schack eller spela bowling, biljard och minispel. (se vem som blir bäst och vinner). Men även gå till lägenheten där vi brukar bugga med föremål som stolar, bord och soffor. Riktigt kul!
Ett tag stod jag på 2 soffor^^


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av mosoloa1:

Vet inte om ni har tittat runt överallt. Det kommer bara bli bättre och bättre men det finns massor att göra enligt mig. Jag och en kompis brukar köra schack eller spela bowling, biljard och minispel. (se vem som blir bäst och vinner). Men även gå till lägenheten där vi brukar bugga med föremål som stolar, bord och soffor. Riktigt kul!
Ett tag stod jag på 2 soffor^^

Testa att göra nåt av det du räknade upp irl så ska du se att det är 100ggr roligare.

Medlem

testa innan du säger något.

Medlem

Gick in idag och fick ladda ner en uppdatering som innehöll några nya saker som man kan köpa, även några gratis saker.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Bowlingen var ju lite kul iaf...

Medlem

Lol 8) - Tog fotot nestan Precis, han jag sitter på verkar ovetande om det som just sker ^^


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

ptr
Medlem
Skrivet av rolle90:

Lol 8) - Tog fotot nestan Precis, han jag sitter på verkar ovetande om det som just sker ^^

http://pici.se/pictures/AIXgJYhaE.jpg

det där såg väääldigt gay ut

Medlem
Skrivet av Zamuz:

testa innan du säger något.

Jag har inte heller testat men måste hålla med Spectral här. Jag spelar spel för att kunna göra saker jag aldrig skulle kunna göra annars och förflytta mig någon annanstans.

Jag kan prata med människor, spela biljard, bowla, stå på två soffor samtidigt och spela schack IRL. Det finns absolut ingenting att hämta i Home.

Jag blir inte imponerad av att hur mer likt det blir verkligheten eftersom verkligheten alltid kommer att vara standarden.


signatur

Remember when you were young? You shone like the sun

Medlem
Skrivet av ptr:
Skrivet av rolle90:

Lol 8) - Tog fotot nestan Precis, han jag sitter på verkar ovetande om det som just sker ^^

http://pici.se/pictures/AIXgJYhaE.jpg

det där såg väääldigt gay ut

det värsta är att min gubbe ser glad ut xD Nooooooo!!! 8)


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

hahaha fin bild


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av Zamuz:

testa innan du säger något.

Och du är helt övertygad om att jag inte gjort det?

12
Skriv svar